Ulfis
aka Retep
Grattis Kapten. Det gläder mig
Retep skrev:2568182Grattis Kapten. Det gläder mig
Zee skrev:2568371Krattis!!!
Du kanske ska inleda med lite warmup-banningar? Folket gillar när nyanställda är paragrafryttare första dagen på jobbet.
Kapten Blåskägg skrev:2568476
Har du skrapat ihop till en menar du?
Dawe skrev:2568746
"This tread ain´t big enough for both of use"
Snail_shell skrev:2568763Vi har ju i alla fall en ny tråd att härja i..
Kom ihåg bara att några gånger på varje sida gratulera den nye moderatorn ordentligt..
Grattis gubben!!
Att du fått lite ansvar...
Kapten Blåskägg skrev:2568843Jag passar på att gå ontopic för denna forumdel och undrar stilla varför ni inte var på Donken Svea idag
Tänkte att alla andra stenhårda killar skulle vara på plats så jag tog Sveavägen hem. Men när jag på en riktig jävla klubba kom till Donken så fick jag ju klart för mig att du, Fille, Valrog, Lorden och alla andra klenos/gamlos hade öppnat kycklingfarm istället.
Kapten Blåskägg skrev:2568843
Jag passar på att gå ontopic för denna forumdel och undrar stilla varför ni inte var på Donken Svea idag
Tänkte att alla andra stenhårda killar skulle vara på plats så jag tog Sveavägen hem. Men när jag på en riktig jävla klubba kom till Donken så fick jag ju klart för mig att du, Fille, Valrog, Lorden och alla andra klenos/gamlos hade öppnat kycklingfarm istället.
Snail_shell skrev:2568938Jag känner att jag hade laga förfall..
1. Ett barn!
2. En 10 kubiks container på uppfarten..
Så man kan säga att jag har styrketränat i dag..
fille600 skrev:2568957
Faan, har du kastat möbelemanget eller??
fille600 skrev:2568957Ap,AP, inte gå off topic!, kommer direCkt att anmäla till moderatorn Visst fan . Det är ju du det!
I vanlig ordning plockar du ut hojen och Åker i lönndom. För du vet ju vad som händer annars S**KT, av oss grabbar som är marginellt äldre men Kör hoj
Kapten Blåskägg skrev:2568972Fille min vän, har man handtagsvärme på sin hoj så har man förverkat sin rätt att uttala sig
Svara nu istället på varför du inte var på Donken ikväll, annars ska jag moderera dig åt h-e
fille600 skrev:2569012Hade du hintat om det hade jag självklart pallrat mig ner
Kapten Blåskägg skrev:2568843
Jag passar på att gå ontopic för denna forumdel och undrar stilla varför ni inte var på Donken Svea idag
Thyg0d skrev:2569343Då vill ja bara fråga varför farbror far med osanning....
Vi är fyra vittnen som då inte sett dig där..
Och vi kom precis hem... SÅ DET SÅ!
Ingen kapten så långt ögat kan nå...
Och innan farbror börjar käfta om glasögon så kan jag meddela att
jag har perfekt syn och vissa saker... tjaa... är helt enkelt svåra att missa...
fille600 skrev:2569012
Hade du hintat om det hade jag självklart pallrat mig ner
Kapten Blåskägg skrev:2569370Ett annat tonläge från dig tack, annars vet du vad som händer, jag är KUNG här nu
Ja jag misstänkte att det kunde vara så, jag rullade bara förbi på vägen hem från jobbet men då var nog klockan inte mer än 1830. Såg ingen där så jag slangade 400 m som vanligt istället
Kapten Blåskägg skrev:2569370Ett annat tonläge från dig tack, annars vet du vad som händer, jag är KUNG här nu
Ja jag misstänkte att det kunde vara så, jag rullade bara förbi på vägen hem från jobbet men då var nog klockan inte mer än 1830. Såg ingen där så jag slafsade i mig 4 big mac o company som vanligt istället
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari