Funderar själv på att byta/sälja min 929 till förmån för en 950/990 supermoto. värkar va en sjukt kul hoj. är mest rädd att man inte ska kunna haka på polare som kör sporthoj men det borde ju eg inte vara några problem så länge man inte kryssar motorväg
Garanterat så hänger du med, det är föraren inte hojen som avgör, om du inte har så tråkiga polare som bara gillar att åka fort rakt fram och då är du undantagen, är det kurvnirvana och du INTE hänger med, så skyll inte på hojen isåfall utan dina egna kunskaper(skulle en gång göra ett ev byte mot en Sv 650 från en sporthoj jag hade, killen hade inte kört något värre än vad han hade, han hängde inte med fast jag körde rätt lugnt på kurviga vägar; och han körde min hoj och jag en klen 650 SV, ingen referens men men...)
Provkörde en Superduke för någon vecka sedan, man lurar sig på karaktären då den kändes lite slö..men det kommer tidigare i registret och en annan karaktär. Skulle själv kunna tänka mig en Superduke Eller Supermoto helt klart när jag överger min hoj, och jag kör lika fort, eller sakta med den som den jag har idag om det inte är med någon jävulskt lång raka....
Last edited: