Hejsan alla Mc-intresserade vänner!
Tänkte presentera mig lite.
Kommer från Åkersberga lite norr om stockholm. Åker så mycket som möjligt, så ofta som möjligt men är nog lite kinkig på väder och vind..
Förutom tjejen som brukar sitta bakpå åker jag oftast ensam då jag tycks vara den enda i umgängeskretsen som har intresse för motorcyklar. I alla fall den enda som fått arslet ur och skaffat mig kort.
-----
Fina vägar jag gärna har vägarna förbi: Bogesundsvägen, Furusundsvägen (278), Svensbodavägen (avfart efter Roslags Kulla, 276'an)
-
Hojar jag har/haft:
Yamaha RD125 -84'a? med TZR-kåpor - Förstahoj, trasig tändspole? SÅLD
Yamaha FZ750 -88'a - Perfekt instegsräser, avställd för tillfället, topplockspackningsläckage? stul med bromsar osv. blä
KTM 250 Cross -89'a - Leksak i grusgropen, alltid saker som behöver göras
Kawasaki ZX9R -96'a - Kärleken för tillfället, är helnöjd, vettigt inköpspris, "vettig" försäkringspremie och ett jäkla drag
-
Hade knattecross när jag var 7-8 år.
Zündapp KS50 när jag var 14.
Tog lätt mc när jag var 17 (1999). RD'n i samband med det.
Körde upp för tung 2004. FZ'an där.
Köpte cross 2006
Köpte ZX9R 2007
-
I övrigt är det Porsche 944 som gäller... och volvo 360 ... en för sommaren, en för vintern.
Roliga, välbalanserade bilar det där
-
Allt för mig ikväll, Over and out, godnatt.
/Mvh MickeJ
Tänkte presentera mig lite.
Kommer från Åkersberga lite norr om stockholm. Åker så mycket som möjligt, så ofta som möjligt men är nog lite kinkig på väder och vind..
Förutom tjejen som brukar sitta bakpå åker jag oftast ensam då jag tycks vara den enda i umgängeskretsen som har intresse för motorcyklar. I alla fall den enda som fått arslet ur och skaffat mig kort.
-----
Fina vägar jag gärna har vägarna förbi: Bogesundsvägen, Furusundsvägen (278), Svensbodavägen (avfart efter Roslags Kulla, 276'an)
-
Hojar jag har/haft:
Yamaha RD125 -84'a? med TZR-kåpor - Förstahoj, trasig tändspole? SÅLD
Yamaha FZ750 -88'a - Perfekt instegsräser, avställd för tillfället, topplockspackningsläckage? stul med bromsar osv. blä
KTM 250 Cross -89'a - Leksak i grusgropen, alltid saker som behöver göras
Kawasaki ZX9R -96'a - Kärleken för tillfället, är helnöjd, vettigt inköpspris, "vettig" försäkringspremie och ett jäkla drag
-
Hade knattecross när jag var 7-8 år.
Zündapp KS50 när jag var 14.
Tog lätt mc när jag var 17 (1999). RD'n i samband med det.
Körde upp för tung 2004. FZ'an där.
Köpte cross 2006
Köpte ZX9R 2007
-
I övrigt är det Porsche 944 som gäller... och volvo 360 ... en för sommaren, en för vintern.
Roliga, välbalanserade bilar det där
-
Allt för mig ikväll, Over and out, godnatt.
/Mvh MickeJ