BusAnna
ہمیشہ آخ
Repeterar mitt tidigare förslag: http://www.sporthoj.com/forum/showt...nering-av-tr%E5dar-p%E5-startsidan&highlight=
Kul! Grattis!
Ser fram emot en striktare policy avseende nedvärderande inlägg som riktar sig mot kvinnor, homosexuella och invandrare. Idag verkar nästan vad som helst passera. Känns inte speciellt modernt.
Livet lekte, adblock på Mercury tog bort alla annonser, nu är skiten tillbaka, nån som vet hur jag får till adblocken igen?
Nu kom jag åt sidan via datorn igen. Igår efter att jag skrev inlägget via mobilen kom jag inte åt sidan via mobilen heller. Men det verkar som sagt vara åtgärdat. Sidan flyter på bra.
Nu kom jag åt sidan via datorn igen. Igår efter att jag skrev inlägget via mobilen kom jag inte åt sidan via mobilen heller. Men det verkar som sagt vara åtgärdat. Sidan flyter på bra.
Apropå åtkomst: Tapatalk klagar över att det saknas en XML-fil som stöder appen (product-tapatalk.xml). Något som behöver handpåläggning på serversidan?
DNS ändringar tar allt från ett par timmar till flera dagar att propagera ut till alla internetleverantörer (som olika ofta gör uppslag för att se om något ändrats).
Men gött att du är inne och allt fungerar
Jag fick det en gång också, sen försvann det. Om det uppstår igen, står det mer information? Filen finns liksom och inget har ändrats där.
Men nu funkar det! Någon som pillat?
Kul! Grattis!
Ser fram emot en striktare policy avseende nedvärderande inlägg som riktar sig mot kvinnor, homosexuella och invandrare. Idag verkar nästan vad som helst passera. Känns inte speciellt modernt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|