Nyköping

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Blir det någon åkning imorgon? Är ledig hela dagen dock har jag lite som jag måste fixa på förmiddagen, gymet ska besökas och sen måste jag tvätt hojen efter dagens lilla tur i regnet.

Tack Mattias för hjälpen med regskylten idag, blev ganska bra tror jag. Det var mörkt ute när jag skulle åka hem och det blev inte bättre av regnet och mitt mörka visir.

Nu såg man ju faktist skylten, tyckte det såg bra ut. :tummenupp

Slutar vid 16, kanske kan dra lite tidigare. Tog hojen till jobbet imorse för att få lite åka på eftermiddagen, men det var lite kyligt om fingrarna. Var hade ni tänkt dra norr, söder?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Teo och Jag tänker ta en sväng nu på eftermiddagen. Vi ska träffas för avfärd vid ST1 macken kl. 13:15 är någon som är sugen på att åka så är det bara att dyka upp.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Hoppas ni fick en tur, jag sket i jobbet i morse och tog en tur till tokholm på förmiddagen istället, helt perfa väder, och jag vände precis innan regnet och körde i sol hel vägen hem. =)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hoppas ni fick en tur, jag sket i jobbet i morse och tog en tur till tokholm på förmiddagen istället, helt perfa väder, och jag vände precis innan regnet och körde i sol hel vägen hem. =)

Nice, vi fick lite regn på oss. Var det dig vi mötte mellan Nyköping och Vagnhärad?
 

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
V-twin
Denna skulle ju vara rätt snygg bak på en huvtröja, eller vad säger ni?
Häll Riders

Tack för en bra tur idag Philip och Mathias! Synd på regnet, men som sagt - vi bor ju i Sverige ;)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Denna skulle ju vara rätt snygg bak på en huvtröja, eller vad säger ni?
Häll Riders

Tack för en bra tur idag Philip och Mathias! Synd på regnet, men som sagt - vi bor ju i Sverige ;)

Ja varför inte det trycket såg snyggt ut.

Tack själv gör en trevlig sväng igår. Avslutningen med gemensam tvätt var inte så dum heller.
 

Jeensa

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R6 2003
Hej, tänkte bara fråga hur högt tempo ni har på era turer?:) Vet ju inte om en nybörjare klarar av att hänga med.. dessutom har jag prövotid ett tag också... :(
MVH Jens från Arnö
 

FamiljenFriberg

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Ninja, xj6
Hej Jens, jag har aldrig varit ute med dom andra . Men även jag bor på Arnö. Jag kör ganska lugnt tempo:D, vi får väl ta en tur någon dag:tummenupp
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hej, tänkte bara fråga hur högt tempo ni har på era turer?:) Vet ju inte om en nybörjare klarar av att hänga med.. dessutom har jag prövotid ett tag också... :(
MVH Jens från Arnö

Hallå Jens, du är mycket välkommen att hänga med på en sväng någon gång och du är inte den ända som har ett nytaget mc kort. Jag tror att jag kan tala för de flesta när jag skriver att vi kan anpassa farten efter vilka som åker. Är bara roligt att det finns flera mc åkare här i Nyköping.
 

Jeensa

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R6 2003
Hej hej, jaså bra! ;) Bor på min skola i veckorna, men helger funkar utmärkt :) Om nu inte brorsan vill ut o bränna... :p
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hej Jens, jag har aldrig varit ute med dom andra . Men även jag bor på Arnö. Jag kör ganska lugnt tempo:D, vi får väl ta en tur någon dag:tummenupp

Jag tycker att du oxå ska ta o h åka med oss andra någon dag. Vi är ett trevligt gäng som brukar träffas och åka. Dessutom så har vi andra inte känt varandra så länge (sen början på sommaren) häller.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Vi är förövrigt några st som funderar på att ta en tur imorgon efter 12 tiden någon gång!
 

FamiljenFriberg

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Ninja, xj6
LÅter riktigt trevligt. jag var ute en sväng på idag. blir svårt i morgon,slutar 14 sen ska jag till läkaren 15. Men gärna en annan dag :tummenupp
 

Jeensa

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R6 2003
Låter perfa! Följer gärna med, får hålla koll när nästa körning blir. Så ses vi! :)
 

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
V-twin
Ja, en sväng idag efter tolv låter som en bra idé. Välkommen in i gänget Jeensa!

Jag är ledig och laddad för en tur. Måste ju testa db-killern innan Gelleråsen. :)
Gatman: Du ska med till gåsen för övrigt, bara att inse. In på Smc och boka! ;)
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Bara kul med mer folk, CN har rätt, vi anpassar farten efter deltagarna, inte meningen att någon ska behöva känna sej stressad :tummenupp

Vänder du lite på dygnet Teo?... Inlägg mellan natt och morgonkvist :)

Jag är på för en sväng i dag, måste iofs dra tidigare från jobbet men vad gör man inte för att få några mil till i sadeln? :D

Håller utkik på vilken tid vi ska dra, jag bör vänta till efter lunch så 12:30 går lätt, 12:00... Jo då, det klarar jag nog också :tummenupp
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Hej, tänkte bara fråga hur högt tempo ni har på era turer?:) Vet ju inte om en nybörjare klarar av att hänga med.. dessutom har jag prövotid ett tag också... :(
MVH Jens från Arnö

Hej Jens, jag har aldrig varit ute med dom andra . Men även jag bor på Arnö. Jag kör ganska lugnt tempo:D, vi får väl ta en tur någon dag:tummenupp

Tog mitt kort i Juni och det är bara köra i det tempo som passar en själv. Skulle det vara så att man blir ifrånåkt så står dem o väntar lite längre fram. No one is left behind....

Vi är förövrigt några st som funderar på att ta en tur imorgon efter 12 tiden någon gång!

Om ni åker förbi Trosa får ni banne mig tuta! :)

Gatman: Du ska med till gåsen för övrigt, bara att inse. In på Smc och boka! ;)

Mmmmmmmm........ Vill............
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top