Nyköping

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Finns en risk att jag också hänger på :)
 

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Nyköping
Hoj
V-twin
Vi skippar åkningen idag.
Vi har hört av säkra källor att det åskregnade rejält vid Kolmården alldeles nyss.

Blöta vägar är inget jag ger mig ut på.

Men ni troopers som trotsar regnet, all heder ;)
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Vi skippar åkningen idag.
Vi har hört av säkra källor att det åskregnade rejält vid Kolmården alldeles nyss.

Blöta vägar är inget jag ger mig ut på.

Men ni troopers som trotsar regnet, all heder ;)

:huvet... vågar man åka uppåt då? rosenhill:)

Vad brukar ni hålla för tempo?
Kan en 520 motard hänga med utan att varva ihjäl?

medeltempo så kanske blir mycket varv för en 520:va
 
Last edited:

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen som ska ut och åka något idag? Lite sugen på att ta en sväng nu när man har har jobbat klart för den här helgen.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ingen som ska ut och åka något idag? Lite sugen på att ta en sväng nu när man har har jobbat klart för den här helgen.

Ingen som var sugen på åkning idag. Men det kanske kan vara så att någon är sugen imorgon?! Jag är ledig hela dagen, det ända jag har som jag ska göra är ett gym pass någon gång under dagen ;)

Hojen är ny servad och jag är riktigt sugen på att åka lite !
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Ingen som var sugen på åkning idag. Men det kanske kan vara så att någon är sugen imorgon?! Jag är ledig hela dagen, det ända jag har som jag ska göra är ett gym pass någon gång under dagen ;)

Hojen är ny servad och jag är riktigt sugen på att åka lite !

jajjemen, imörrn skulle va fint med ett åk:)

Edit. efter koll på både smhi och yr.no så blir det regn hela dagen imorgon så vi får se:rolleyes:
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Ingen som var sugen på åkning idag. Men det kanske kan vara så att någon är sugen imorgon?! Jag är ledig hela dagen, det ända jag har som jag ska göra är ett gym pass någon gång under dagen ;)

Hojen är ny servad och jag är riktigt sugen på att åka lite !

Är sugen att åka lite. Tänkte släpa mig till gymmet o ta ett pass på förmiddan, men sen kan det bli åka.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Är sugen att åka lite. Tänkte släpa mig till gymmet o ta ett pass på förmiddan, men sen kan det bli åka.

Sweet, då kanske jag skulle ta och göra detsamma. ska vi säga kl. 13:30 vid St1 macken så tar vi en sväng då?

Jag tänkte ta och kolla på gårdagens MotoGP race senare idag, vi skulle kanske kunna avsluta dagen hemma hos mig med det!? Om ni inte redan har sett det vill säga.
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Sweet, då kanske jag skulle ta och göra detsamma. ska vi säga kl. 13:30 vid St1 macken så tar vi en sväng då?

Jag tänkte ta och kolla på gårdagens MotoGP race senare idag, vi skulle kanske kunna avsluta dagen hemma hos mig med det!? Om ni inte redan har sett det vill säga.

13.30 vid st1:tummenupp
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Det blev ju en skön sväng idag och vi klarade oss nästan helt utan att det regnade på oss oxå :)

Som jag skrev tidigare så tänkte jag kolla på gårdagens MotoGP race nu på kvällen. Är det någon annan som är sugen på att kolla så skriv en rad. Har ingen skrivit något innan kl. 19:00 så börjar jag kolla själv ;)
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Vi kunde inte hålla oss så vi såg det hos farsan igår, men tack för erbjudandet =)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top