Jag tror att jag kan vara körklar till 17:30, funkar det för eran del. Tar troligtvis med mig någon mer.
Finfint
Jag tror att jag kan vara körklar till 17:30, funkar det för eran del. Tar troligtvis med mig någon mer.
fungerar bra, 17.30 vid st1!
Jag ska försöka hinna till 17.30
Hur lång är den akademiska kvarten??
hehe, ja tills alla som har sagt att dom kommer är där, så säger du att du kommer väntar vi på dig
Vi skippar åkningen idag.
Vi har hört av säkra källor att det åskregnade rejält vid Kolmården alldeles nyss.
Blöta vägar är inget jag ger mig ut på.
Men ni troopers som trotsar regnet, all heder
Vad brukar ni hålla för tempo?
Kan en 520 motard hänga med utan att varva ihjäl?
Ingen som ska ut och åka något idag? Lite sugen på att ta en sväng nu när man har har jobbat klart för den här helgen.
Ingen som var sugen på åkning idag. Men det kanske kan vara så att någon är sugen imorgon?! Jag är ledig hela dagen, det ända jag har som jag ska göra är ett gym pass någon gång under dagen
Hojen är ny servad och jag är riktigt sugen på att åka lite !
Ingen som var sugen på åkning idag. Men det kanske kan vara så att någon är sugen imorgon?! Jag är ledig hela dagen, det ända jag har som jag ska göra är ett gym pass någon gång under dagen
Hojen är ny servad och jag är riktigt sugen på att åka lite !
Är sugen att åka lite. Tänkte släpa mig till gymmet o ta ett pass på förmiddan, men sen kan det bli åka.
Sweet, då kanske jag skulle ta och göra detsamma. ska vi säga kl. 13:30 vid St1 macken så tar vi en sväng då?
Jag tänkte ta och kolla på gårdagens MotoGP race senare idag, vi skulle kanske kunna avsluta dagen hemma hos mig med det!? Om ni inte redan har sett det vill säga.
Vi kunde inte hålla oss så vi såg det hos farsan igår, men tack för erbjudandet =)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|