Nyköping

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Nån här som skulle kunna tänka sig att låna ut sitt mc-batteri till mig över en kväll?

Har strul med hojen och skulle vilja utesluta om det är batteriet som är helt kasst, eller ifall det är något annat.

Skulle bli evigt tacksam i sånafall. Hör av dig här eller dra ett PM.

:)

ingen i vettigt skick, går lika bra med bilbatteri iofs, bara lyfta ur det ur bilen...
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
go jul, jag ska iofs ut o köra med kotten i morrn, så slut på säsongen är det inte än.. =)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Nu är det väl dax att sparka igång hojsäsongen! Jag har radan varit ute och åkt någon kort sväng med hojarna. Efter att jag slutar jobbet idag vid 12:30 så tänkte jag ge mig ut på en liten sväng, ska väl bli ganska varmt idag om jag har förstått det rätt :)
Någon som är sugen på att hänga på? Jag tänkte försöka ge mig iväg vid 13 tiden. Vi syns på ST1 Norrköpingsvägen vid 13:05, alla som är sugna ;)
BTW Grattis till Maria och Micke som fick en liten son igår, tror jag.
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Nu är det väl dax att sparka igång hojsäsongen! Jag har radan varit ute och åkt någon kort sväng med hojarna. Efter att jag slutar jobbet idag vid 12:30 så tänkte jag ge mig ut på en liten sväng, ska väl bli ganska varmt idag om jag har förstått det rätt :)
Någon som är sugen på att hänga på? Jag tänkte försöka ge mig iväg vid 13 tiden. Vi syns på ST1 Norrköpingsvägen vid 13:05, alla som är sugna ;)
BTW Grattis till Maria och Micke som fick en liten son igår, tror jag.

jag kommer, ska vi ta en tur till hällen kanske? eller sitter du på bra förslag?:)

Grattis Maria o Micke!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
jag kommer, ska vi ta en tur till hällen kanske? eller sitter du på bra förslag?:)

Grattis Maria o Micke!

Hällen blir lagom. Jag måste vara tillbaka i Nyköping vid ca 16, ska hinna med och träna idag oxå ;)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som är sugen på att ta ut hojen idag för en sväng? Jag slutade några timmar tidigare från jobbet så att jag skulle hinna med åkning hela dagen :D
Skriv en rad hör om det är någon som är sugen. Idag tar jag nog till och med fram zx10:an ;D
Är ledig och redo att åka från nu (10:30).
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag tänkte nog ta långlunch, men ev ska farsan med...

Haha tänk den som kunde ta långluncher :)
Är det hällen som gäller då? Va lite sugen på att åka längre idag, Rosenhill kanske. Vilken tid åker du/ni?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som är åksugen? Jag är ledig hal dagen :)
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Hela dagen, skulle det stå, damn you autocorrect!
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Någon som ska ut och åka idag?
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Någon mek-kunnig själ i Nyköpingstrakten som kan tänka sig hjälpa mig göra en ventiljustering på min hoj? Vill helst inte lämna in den för jobbet, och vill gärna lära mig hur man gör. Du kan sÅklart få en liten slant för jobbet, men inga verkstadspriser... ;)

Har Haynes mekhandbok till hjälp men är nog för kass på att meka för att fixa det själv ändå :(:Bugar

Anyone?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Någon mek-kunnig själ i Nyköpingstrakten som kan tänka sig hjälpa mig göra en ventiljustering på min hoj? Vill helst inte lämna in den för jobbet, och vill gärna lära mig hur man gör. Du kan sÅklart få en liten slant för jobbet, men inga verkstadspriser... ;)

Har Haynes mekhandbok till hjälp men är nog för kass på att meka för att fixa det själv ändå :(:Bugar

Anyone?

Har du tillgång till varmgarage och adekvata verktyg, eller behövs det också?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
attans. du skrev precis när jag åkte så jag missade det. men i helgen är jag ledig så jag och tjejen tänkte ta en fikatur om vädret tillåter. blir lugnt tempo för oss men åker gärna med fler:)

Prognosen säger regn och snö på lörd och minusgrader på söndag. :p
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top