Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag vill eventuellt hänga med! Så länge jag kommer iväg från jobbet i tid! Hör av mig under dagen imorn! Kan vara klar o åka vid 18-tiden! :)

Nu ska jag hitta till sängen!

Godnatt!



Hann ni upp i tid till bion? :)
Tyckte det var kul att Sofia hängde på, är hon fortfarande arg? :)

Är du sugen på o hänga med en liten sväng imorn om det blir något?

Hälsa där hemma!

Bion började kl. 17:55 och var där kl. 18:05 så vi kom precis dit till filmen började slapp reklam och allt. Det var sjukt mycket köer, det slog stopp på motorvägen precis efter Järna, så det blev gamla vägen från Södertälje.

Ang åka ikväll så hänger jag gärna på om jag hinner. Vi ska till gymet nu kl 9 och sedan ska vi till Vinåker faktory outlet. Ska ju på Brölop på Gotland så då är det bara att Suit up!
 

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Hej på er alla.:)

Någon som ska åka imorrn? Verkar bli skapligt väder måndag, sämre på tisdag. Så tänkte passa på imorrn att ta en sväng. Har ej nån tid än, men nångång vid 18 kanske.
Släng in en blänkare om det är nån som är sugen. :D

Ha det gott.:tummenupp

Hänger med om det blir väder....
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Hänger med om det blir väder....

Det var snabbt kirrat med ny hoj, grattis. =)

Om det skulle bli varmt nån gång denna sommar och nån har problem med ACn i bilen kan jag stå till tjänst med felsökning och fyllning btw. *ler smygreklam*
 

Bergh78

Ny medlem
Gick med
9 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Hejsan på er..

Åker kl 18.30 +/- 10 min från ST1 macken. Norrköpingsvägen.

( just för att vissa inte ska behöva stressa så mycket):D

Hoppas vi blir ett par stycken..:tummenupp

Det var snabbt kirrat med ny hoj, grattis. =)

Om det skulle bli varmt nån gång denna sommar och nån har problem med ACn i bilen kan jag stå till tjänst med felsökning och fyllning btw. *ler smygreklam*

Låter bra det:tummenupp
 
Last edited:

ZX10 Ninja

Äntligen en ny hoj........
Gick med
29 Mar 2010
Ort
Aspa-Ludgo
Hoj
Yamaha Fz6n 2008
Tack för en trevlig tur. Och trevligt sällskap. Ser fram mot nästa tur. Men nu är ryggen
helt slut nu blir det vila för hela slanten.
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Tack igen då för en trevlig tur i trevligt sällskap! :)
Faan blev lite skakis av den där jävla bilen som gena! Men det är en lärdom det oxå!
Lovar att nästa gång se till att ha ordentligt med soppa så man inte behöver oroa sig! :)

O så vill jag bara tacka er alla för att jag får åka med, det går ju inte alltid så fort för mig. Tog ju kortet i augusti förra året för er som inte vet det! Alla säger att man ska åka i sitt tempo, o det gör jag. Men förstår om det inte alltid är så kul för er andra.

Kul har jag i alla fall, bara så ni vet! :banana

Nu ska snart här sovas. Jobbar 7.45 - 20.30 imorn! URK! :(

P.s Tack Uffe för att du erbjöd dig o hjälpa mig med mitt bakhjul! D.s :)
 

Bergh78

Ny medlem
Gick med
9 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Tack igen då för en trevlig tur i trevligt sällskap! :)
Faan blev lite skakis av den där jävla bilen som gena! Men det är en lärdom det oxå!
Lovar att nästa gång se till att ha ordentligt med soppa så man inte behöver oroa sig! :)

O så vill jag bara tacka er alla för att jag får åka med, det går ju inte alltid så fort för mig. Tog ju kortet i augusti förra året för er som inte vet det! Alla säger att man ska åka i sitt tempo, o det gör jag. Men förstår om det inte alltid är så kul för er andra.

Kul har jag i alla fall, bara så ni vet! :banana

Nu ska snart här sovas. Jobbar 7.45 - 20.30 imorn! URK! :(

P.s Tack Uffe för att du erbjöd dig o hjälpa mig med mitt bakhjul! D.s :)



Vi kom ju till vårat mål oavsett hastighet.:tummenupp bättre det, än att inte komma fram alls.

Tack alla för en riktigt najs tur.

Snällt av dig Uffe att följa med på en extra tur:D ibland ska man ha tur med dom i målade bilarna....

Ser framemot nästa lilla sväng, för mig kommer det att dröja till nästa vecka innan jag kommer ut igen:gnissla

Ha det gott allihopa.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Tack igen då för en trevlig tur i trevligt sällskap! :)
Faan blev lite skakis av den där jävla bilen som gena! Men det är en lärdom det oxå!
Lovar att nästa gång se till att ha ordentligt med soppa så man inte behöver oroa sig! :)

O så vill jag bara tacka er alla för att jag får åka med, det går ju inte alltid så fort för mig. Tog ju kortet i augusti förra året för er som inte vet det! Alla säger att man ska åka i sitt tempo, o det gör jag. Men förstår om det inte alltid är så kul för er andra.

Kul har jag i alla fall, bara så ni vet! :banana

Nu ska snart här sovas. Jobbar 7.45 - 20.30 imorn! URK! :(

P.s Tack Uffe för att du erbjöd dig o hjälpa mig med mitt bakhjul! D.s :)

Klart du ska åka med!
Det är ju vi som har så jävla dålig diciplin på att åka vettig hastighet. =D

Det är bra att få åka lite vettig hastighet okså, vänta bara, om nåt år hänger du på oss i hasorna. =)
Klart hojen ska vara i toppskick när man far fram, hoj är ju så enkelt o skoj mot tex gammla rostiga bilar =D
BTW, kolla åtdragningsmomentet till bakhjulsbulten i din hojmanual, alt ta med den hit.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Låter som ni alla hade en trevlig men intressant tur!? Synd att jag inte kunde haka på, var i Vingåker och på Media Markt i Norrköping. Hittade en riktigt nice kostym som jag behövde dock så blev det ingen kamera vilket jag hade tänkt.

Ingen som ska ut och åka något imorgon? Sista chansen för min del innan jag drar till Prag på torsdag och efter det Gotland. Kommer inte tillbaka till Nyköping Förrän i juli.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag är på att åka en sväng idag.. säg en tid :tummenupp

Funderar på att ta en sväng till Västerås och kolla på en kamera kanske, tänkte väl bege mig ganska så snart. vid 13 tiden kanske, funkar det?
 

Grahn

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2009
Ort
Nkpg
Hoj
Daytona 675
yäs, ska tugga i mig lite föda bara. ST1 - macken klockan 13 då?
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Det var snabbt kirrat med ny hoj, grattis. =)

Om det skulle bli varmt nån gång denna sommar och nån har problem med ACn i bilen kan jag stå till tjänst med felsökning och fyllning btw. *ler smygreklam*

KAn du PM:a mig ? Har en cittra som skulle behöva ses över.
mvh /T
 

Bergh78

Ny medlem
Gick med
9 May 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Hallooooo!!

Nån som ska åka lör eller sön?:confused:

Själv tänkte jag kanske ta en tur då, om jag hinner.

Hoppet är det sista som överger en.:tummenupp

Ha en trevlig fortsättning.:)
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Hallooooo!!

Nån som ska åka lör eller sön?:confused:

Själv tänkte jag kanske ta en tur då, om jag hinner.

Hoppet är det sista som överger en.:tummenupp

Ha en trevlig fortsättning.:)

Nej troligen inte i helgen för min del. Men däremot gärna i veckan som kommer! Typ tisdag?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Nej troligen inte i helgen för min del. Men däremot gärna i veckan som kommer! Typ tisdag?

Har du fått dit nya däcket nu? För min egen del blir det inte så mycket åka på ett par dagar, jag och några polare drar till Prag nu på eftermidagen. En riktigt skön weekend tror jag att vi kommer få, ska bila hela vägen ner och tillbaka. Koncert samt Gentlemansclub står på agendan...
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Har du fått dit nya däcket nu? För min egen del blir det inte så mycket åka på ett par dagar, jag och några polare drar till Prag nu på eftermidagen. En riktigt skön weekend tror jag att vi kommer få, ska bila hela vägen ner och tillbaka. Koncert samt Gentlemansclub står på agendan...

Jajjemän. Kom precis upp från källaren, efter jag satt dit och justerat i ordning det. Tackar som fan för depåstödslånet Crazy :Bugar, och tackar som fan för hjälpen av däcksbytet Tob! :Bugar

Ha en trevlig resa! :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top