Nyklotad!

Fågel dräparen!

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Suzuki 750 GSX-R Nu blivande Street fighter
Tack för omtanken!

sportarn skrev:
Ja, spela fotboll med fåglar kan inte vara speciellt hälsosamt. Hoppas du inte blir borta allt för länge från åkandet. Men resterande av denna säsong är väl tyvärr slutåkt.
krya på dig

Räknar med att kunna köra igen om en månad. Bara jag hinner få ihop hojen tills dess!

Fågel dräparen!

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Billigare för mig att köpa ny hoj nästan!!!!

PacMan skrev:
Välkommen, och krya på dig! :tummenupp
Jag är oxo nyklotad. Hojen står hemma i garaget och ser ut som om jag har kört Paris-Dakar med den. Alldeles sandig och j*vlig efter en vurpa på Falkenberg igår. Ska iväg och handla lite blinkers å grejer sen. :)

Min ska byggas om till streetfighter istället var inte mycket kvar av den!!!!!

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
stavgren skrev:
Bridgekeeper: What... is the air-speed velocity of an unladen swallow?
Arthur: What do you mean? An African or European swallow?
Bridgekeeper: Huh? I-- I don't know that! Auuuuuuuugh!
(Holy%20Grail)%20patsyart.jpg

:D

Välkommen o krya på dig!

Måste bara citera en annan scen i den filmen:

Black Knight:
-"none shall pass"

Arthur:
-"What are you going to do, bleed on me?"

:hihi

Fågel dräparen!

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Överkörd!

wdac skrev:
Fågel dräparen!: Kändes som en hyfsad höger av Tyson mitt i visiret!

räcker det?

hur gick det för dig, menar ingen dålig stopsmäll pippin måste ha bjudit på i fejan..

Känner mig överkörd av djävla gråsparv!*Skrattar*

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fågel dräparen! skrev:
Kille 32 år hemkommen från sjukhuset efter möte med en KAMIKAZE fågel :kocko . En liten fågel satt på vägen och skulle flyga iväg när jag skulle till att passera den lilla skiten..........
Fågeln höll på att ta livet av mig med när han flög rätt in i visiret..........Kändes som en hyfsad höger av Tyson mitt i visiret!

Hojen gled 130 meter och landade i ett dike! Jag bröt nyckelbenet nästan alla revben på vänster sida samt att fotleden är "Ur funktion".

ANVÄND ERA SKYDD! FUSKA INTE MED DOM! KÖR FÖRSIKTIGT!

Kul med en sida som denna. Får en att vilja köra igen! Om hojen går att fixa igen..............

See ya out there! :yoparty

:( ujuj du hade tur du att de inte var nå störe fågel som tog sikte på din hjälm mmmmm med tanke på hur bådde du och din hoj ser ut mmm ja nu ser ju hojen hemskare ut än dej då :)
Krya på dej.
Mvh kakan

Solid snake

Guest
johanrehn80 skrev:
Måste bara citera en annan scen i den filmen:

Black Knight:
-"none shall pass"

Arthur:
-"What are you going to do, bleed on me?"

Black knight:
-"I´m invinsible!"

EDIT: Synd på hojen o kroppen, krya på sig. :)

Cyber_Zeke

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
KTM 690 Enduro -R
Kamikaze Hare

Tjenare,
Jodå, självmordsbenägna djur finns det gott om. Själv klippte jag en hare på Ring knutstorp när jag var nere körde SMC´s bankurs. Man är ju inte världsvan banförare precis, så att jag tog det ganska lugnt. På väg ut ur sista kurvan innan start rakan vimsade omkring en hare. Jag såg honom, och svängde till höger, haren vände och sprang till höger, jag svängde vänster, tror ni inte att den rackaren vände och sprang till vänster!!! Jag kände hur det högg till i framhjulet, men föraren bakom såg att haren klarade sig och sprang till skogs. Efter den rundan var man lite skakis... Tur att jag inte hade så hög fart.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Jag brukar ALLTID få ngn jävla kamikazehumla rakt in i visiret (självklart nyputsad oxå) precis mitt i synfältet :kocko Då ser man inte mkt mer... sånt kan alltid bli spännande :skrämd
Fast jag kan teamup med fot "ur funktion" efter min våldsamma krash för dryga 2.5veckor sedan :huvet
Jag kan liksom inte böja den själv :mad: Utan får ta hjälp av ngn för o göra det. Den hänger bara där som en död sill... :död
Jag råkade en ggn ut för en kamikazeuggla MITT PÅ DAGEN i västerås :confused: när jag körde lastbil. Den satt på en vägskylt ovan för vägen. O precis när jag skulle köra under så flyger den iväg.... Lr rättare sagt den hoppade ner o in i min framruta!!!! Fan, vad det small!!! O hade man kört hoj tror jag nog att man fått en rejäl tyson upercut :hihi

.../Yoshi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...