Haha, så jäkla rebell!kungko skrev:så här är det....folk ville inte ha den skrapad jo vist för typ 15k å sånna jävla skambud så då tänkte ja att ja gör väl nåt som syns då...kommer ABSOLUT inte få mer eller lyckas bli av med den bara för ja lacka om skiten men den syns ju....lite av tanken....å nej ja är inte bög men kommer nog få frågan ett par ggr till i denna tråd...![]()
Dr.Bike skrev:Tjaaa hur jag än vänder och vrider på det... alltifrån att du är säker nog i din manlighet och törs o.s.v till att det KANSKE skulle kunna vara kul med nån mysko färg så...
NEEEEJ
Den är förstörd!
Sorry kan inte hjälpa det men du är som sagt tuff och allt det där, men stackars hoj! Förstår du inte att HOJEN skäms?
jag tror att ALLA andra färger hade varit....ehum, mindre illa.
T.o.m lila.
(måtte inte en viss person läsa det här... det är allmänt känt att den värsta färgen jag vet är lila... men detta tar priset!)
Ja - nån slags medalj ska du ha iaf!
Modigt.
Det va jag som tyckte du skulle lacka ramen o fälgarna o det lär nog inte bli mindre snyggt tror jagkungko skrev:asså du som sa svart ran å vita fälgar måste väl ha en skev bild av snyggt eller? ska ramen va svart ska fan fälgarna va svarta annas kan det va...fixa en bild men svara fälgar å ram....som någon smart rackare skrev så varför lacka svart som alla andra eller som en annan sa...BRUDFAKTOR i den yngre generationen tonåringar iaf....HAHAHA...
eller vänta ja kunne ju lackat den i R1 blå......det hade ju vart nåt ingen sett innan....![]()
Rasorblade skrev:Gör den till en rosa tiger!! Bara å sätta lite svarta tigerränder!!![]()
faan va sugen man blev på en blade igen!!![]()
Mr Helmut skrev:men skulle du vilja äga den?
Zator skrev:Var tvungen att testa...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand