En del av mig tänker på att ringa snuten, anmäla skiten, låta dem spåra osv. En annan del tänker att det är långt till en fällande dom och på den underbara känslan att sparka sönder mjälten på ***************************)?&%¤/()=(/&%¤#=?`?=((%¤%¤()=)`? och dra ett koben över hans framtänder. Det är för det evenutella alternativ två jag behöver veta hur man kan söka rätt på skiten.
Hon blev rädd, och frågade mig vad hon skulle göra, tyvärr efter att hon tagit bort konversationen/bevismaterial.
Enda bilden på honom jag sett är hans profilbild, som ja, mycket väl kan varit utbytt mot någon annans plyte...
ringer du polisen så händer det nog inte så mycket endå kan jag tänka mig! Sen e det ju en grej o ta reda på vem han e. Jag mena du måste ju inte slå skiten ur killen men du kan ju skrämma upp snubben rejält.Det finns det väl många sätt o göra på.
Vet inte själv vad jag hadde jort.. svårt o säga när det inte hänt en själv. MEN min första reaktion om nån hadde jort detta mot min 10 åriga dotter..jaa du det vill jag inte ens ta upp här! men men som sagt man vet aldrig hur man reagerar!