Nyreggad här...

KJECOP

Guest
Presentation var det visst...

Kjelle var namnet, tog hojkort och köpte min första hoj 1978. Jobbar numera som polis på hoj i Stockholm. Vill du veta mera så besök min hemsida http://www.kjelle.com

Så nu vet ni att det finns ytterligare en polis som "snokar" runt här och har samma intresse som så många er :yoparty

//Kj

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Tjena Kling, kul att du bor i stockholm så du inte har nytta av att läsa om mig :näsblod

(inte för att jag nåååågonsin bryter mot lagen :rolleyes: )

Last edited:

smedur

sötast av oss alla!
Gick med
23 May 2004
Hoj
brummarn
KJECOP skrev:

Kjelle var namnet, tog hojkort och köpte min första hoj 1978. Jobbar numera som polis på hoj i Stockholm. Vill du veta mera så besök min hemsida http://www.kjelle.com

Så nu vet ni att det finns ytterligare en polis som "snokar" runt här och har samma intresse som så många er :yoparty

//Kj
inte här också! :tomten haha. hej mannen och välkommen! :tummenupp

Ben

WOAH!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wr426f -01, dominator
KJECOP skrev:

//Kj

Ah, bra läsning på din hemsida! :)

KJECOP

Guest
smedur skrev:
inte här också! :tomten haha. hej mannen och välkommen! :tummenupp
Tack Smedur och alla andra! :)

Ja man skall inte känna sig säker någonstans... :gnissla Jag finns där man minst önskar det :huvet

Du va snabb att koppla ihop mig med PMC, eller kände du igen avataren??? Namnet Kjelle var redan taget och därför blev det KJECOP istället.

Kul att ni gillar min hemsida. Tyvärr så var det länge sedan jag uppdaretade sidan så det är väl dags nu. Men jag håller på med en uppdatering, bl.a. så håller jag på med en engelsk version av den.

/Kj :squid

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tjena och välkommen :tummenupp Måste va jobbigt att få på en schysst hjälm på det där ägghuvudet?;)
Trevlig hemsida för övrigt!

Last edited:

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
KJECOP skrev:

//Kj
Välkommen :tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Välkommen!

Kikade på din hemsida och läste om kvinnan som blivit misshandlad.

Svårt att hitta ord för något så stark.

smedur

sötast av oss alla!
Gick med
23 May 2004
Hoj
brummarn
KJECOP skrev:
Tack Smedur och alla andra! :)

Ja man skall inte känna sig säker någonstans... :gnissla Jag finns där man minst önskar det :huvet

Du va snabb att koppla ihop mig med PMC, eller kände du igen avataren??? Namnet Kjelle var redan taget och därför blev det KJECOP istället.

Kul att ni gillar min hemsida. Tyvärr så var det länge sedan jag uppdaretade sidan så det är väl dags nu. Men jag håller på med en uppdatering, bl.a. så håller jag på med en engelsk version av den.

/Kj :squid
så svårt var det inte! :7peta avataren och länken till din sida avslöjade dig! fan man kanske ska bli krimmare! :D

Lillan78

Medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
CBR 600 F Sport -02
Hej hej o välkommen :hej

Om man som tjej blir stoppad för att man kanske kört för fort :rolleyes: visst funkar det att blinka några extra gånger med sina rådjursögon för att få polisen att smälta? ;)

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
har en fråga har hört att era bmw är rätt så klumpiga o köra det är ju knapt ni hänger med en mopped har jag hörrt :rolleyes:

KJECOP

Guest
smedur skrev:
så svårt var det inte! :7peta avataren och länken till din sida avslöjade dig! fan man kanske ska bli krimmare! :D
Ja du verkar ha de rätta anlagen... :fakta

UrbanTiger skrev:
Hej på dej potatisgris :banana

Nej men vad skriver jag, de bara kom :rodnar

Ja menar hej och välkommen :hej
Kanske potatisgris på Potatoes MC:s sida... :yoparty

Lillan78 skrev:
Hej hej o välkommen :hej

Om man som tjej blir stoppad för att man kanske kört för fort :rolleyes: visst funkar det att blinka några extra gånger med sina rådjursögon för att få polisen att smälta? ;)
Det kan jag ju inte svara på här förstår du väl...??? :D

//Kj :squid

KJECOP

Guest
westerbrand skrev:
har en fråga har hört att era bmw är rätt så klumpiga o köra det är ju knapt ni hänger med en mopped har jag hörrt :rolleyes:
Ja de är rätt så klumpiga så det beror på var man kör och föraren på moppen och polis-mc:n.

Henkka skrev:
Välkommen! Tips och råd från trafikpoliser är alltid välkommna!

Intressant hemsida speciellt denna bild http://www.kjelle.com/pics/031.jpg :hihi
Kan jag bidra med något nyttigt så är jag bara glad för det. Men det kanske kan bli en och annan diskussion... :va Kul att du tyckte min hemsida var intressant :)

UrbanTiger skrev:
Den hade ju en röd flagga längst bak så de var nog helt lagligt :tummenupp
Föraren hade nog varit glad om den röda flaggan hade räckt. Nu blev det böter och av länsstyrelsen återkallat körkort (vi omhändertog dock inte körkortet)...

Tack ännu en gång alla för välkomnandet :)

//Kj :squid

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende