Nyreggad på SH!

RottenSound

Medlem
Gick med
17 Apr 2013
Hoj
KTM 1290 Super Duke GT -18, BMW S1000R -15
Tjenare!

Har hängt här på forumet ett tag och smygläst lite då och då men bestämde mig till slut för att bli medlem. Köpte min BMW F800ST i april förra året och tog mc-kortet i augusti samma år vilket är det bästa jag gjort hittills i mitt liv! Har turen att ha en farsa som kör mycket hoj så det blev ingen dyr historia då jag kunde övningsköra mycket privat. :tummenupp

Då farsgubben haft som tradition att åka på längre svängar ut i europa varje år så blir det som så att jag hänger med på nästa resa vilket blir redan i juni i år. Är riktigt peppad!

I övrigt har jag ett enormt musikintresse, går på mycket spelningar och spelar även själv i två band om någon skulle finna det intressant! :yoparty

C.Castor

Ny medlem
Gick med
4 May 2012
Hoj
KTM690E-R -13, Honda CBR600F4 -00, Ossa Tr300i Factory R -14
Välkommen ut ur SH-garderoben!

Kul hoj? Har funderat på att provköra..

RottenSound

Medlem
Gick med
17 Apr 2013
Hoj
KTM 1290 Super Duke GT -18, BMW S1000R -15
Välkommen ut ur SH-garderoben!

Kul hoj? Har funderat på att provköra..

Tackar!

Nu har ju jag bara kört den här och farsans K1200RS så jag har inte så mycket att jämföra med. Men av dessa två föredrar jag F800ST alla gånger då den är mycket smidigare och mer lättkörd. Tycker den levererar bra med kraft genom hela registret även om det inte är något vilddjur till maskin. Jag är ganska lång(190cm) och tycker att den är riktigt skön att köra även under längre färder. Åkte 120 mil på en dag förra året och visst var man lite öm där bak men det var absolut inte så att det var outhärdligt. Och kanske bäst av allt om man pendlar är väl att den är jävligt bränslesnål. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning