Jag hade också problem med tickande förut, lät ganska högt. Lyckades dock efter en tid lokalisera felet till lampan som satt o skramlade. Trodde också att det var ngt från som lät, typ kicken eller ngt som inte fast efter jag pillat där. Det lät också högre näre jag varvade. Inte för att det behöver vara det, men du kan ju kollaFluxir skrev:jag har inte kört med hojen än... sen jag renoverade den altso..
Spiken skrev:Jag hade också problem med tickande förut, lät ganska högt. Lyckades dock efter en tid lokalisera felet till lampan som satt o skramlade. Trodde också att det var ngt från som lät, typ kicken eller ngt som inte fast efter jag pillat där. Det lät också högre näre jag varvade. Inte för att det behöver vara det, men du kan ju kolla
Nikel skrev:öhh lite glapp mellancylle o topp kanske
Hammet skrev:vevlagret kan vara skadat även fast det inte finns något glapp mellan staken och vevlagret.....är det några vibrationer
CayLe skrev:Kolla så att tändhatten sitter på ordentligt. Min tändhatt hade lyckats lossna när jag hade pillar på kmx'en så det blev överslag från tändhatten till tändstiftet och innan jag såg det så trodde jag att den skulle rasa närsomhelst pga av oljudet
jag får kolla alla sånna där simpla grejor när ja kommer hem.. men ja tror itne att d e nå allvarligt.. så ja hoppas att d försvinner..CayLe skrev:äsch då, men ibland är felen så enkla att man utesluter dom, så det var ju värt ett försök iaf
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |