Jag har precis installerat mitt andra Hawk Alarm, funkar mycket bra. Bra pris inkl. modellanpassad kabelhärva.
Kan någon tala om varför det skiljer så mycket i pris på X-60 och X-50 ?
Den enda skillnaden jag kan avläsa är att X-60 har en larvig röstfunktion samt fjärr i fejkkolfiber. Båda är 1-vägs och har samma hölje.
Monterade ett X-60 för 5 år sedan med modellanpassad kabelhärva som jag alldeles nyss bytt ut mot ett X-50
utan modellanpassad kabelhärva eftersom det är samma kopplingshema så "ska" bara vara att plugga i den gamla kabelhärvan.
Truly Universal Alarm System. We have written our own motorcycle wiring diagrams, including the wire colours and wiring position on your motorbike. All New HAWK X-50 v5 Pro Series Motorcycle Alarm System.
www.ebay.com
Vibrationsfunktionen i mitt X-60 slutade fungera efter bara någon månad och falsklarmade fast man hade det på det minst känsliga läget, så jag stängde av det och använde larmet ändå (imobilizern fungerade ju bra) Högtalaren och röstfunktionen använde jag aldrig.
Förmodligen pajade det av att det fått någon smäll eller av vibrationer, för jag plockade isär det nyligen för skojs skull och hittade en lös komponent bla...