BeBe
Full fart spar tid...
E väl inte något kanske på matbokningarna... de e ju "efterfesten"Eyyyy, du har satt upp er på matplats men som "kanske". ...?![]()
Bestäm er snarast.
Mat vill vi ha men någon meny kan man inte beskåda.
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
E väl inte något kanske på matbokningarna... de e ju "efterfesten"Eyyyy, du har satt upp er på matplats men som "kanske". ...?![]()
Bestäm er snarast.
Ahaaaaaaa, todde ni stod och velade mellan äta och inte äta och därför bokade båda listorna. My bad.E väl inte något kanske på matbokningarna... de e ju "efterfesten"![]()
Mat vill vi ha men någon meny kan man inte beskåda.![]()
e kräsen men jag kan ta lite vad som. Surf & turf låter spännande...
Japp, äta bör man.Ahaaaaaaa, ... äta och inte äta
10. BeBe. Ångrade mig... A la cart. Kallrökt lax, pestokräm, toast. Grillad kycklingfilé, Putaneskasås, gnocchi. Pannacotta med bär.
10. BeBe. är väl lagad mat ...återkommer.
.
14. Jenny. (BeBe) Mat
.
The End.
Oh, erbjuds det tjänsterSäg till om du behöver hjälp![]()
Festsugna:
1. Tingeling (ansluter vid 02-tiden)
2.
3.
4.
5.
10. BeBe. Ångrade mig... A la cart. Kallrökt lax, pestokräm, toast. Grillad kycklingfilé, Putaneskasås, gnocchi. Pannacotta med bär
.
.
.
14. Jenny. (BeBe). Lättrimmad laxmed grädstuvad potatis.
.
Done...![]()
Lättrimmad lax?![]()
![]()
Oh, erbjuds det tjänsterE du en fena på o såga till socklar o smådetaljer kanske? Har lite huvudbry om hur jag skall lösa avslutningen på högskåpet. Ljusramp hela vägen runt eller inte...
![]()
Exklusivt för ROH.. Bilder från bygget...![]()
Jag blir så trött...Väntar på bekräftelse men jag bokade 19:30, återkommer med meny och bekräftelse så snart dom hört av sig.
Jag blir så trött...
Tror ni inte Stolpfwenskott von Ribbenträff på M/S Harmony hade glömt bort min bordsbeställning!![]()
![]()
![]()
"Ja, jag har varit bortrest... får skylla på det... nån annan skulle ha fixat osv. osv."
Dessutom fixade dom INTE att rodda mer än en, max två, olika typer av mat sidan om sitt julbord. Det kunde han ju upplyst om när jag ringde eller sagt när han inte skickade över menyn som han lovat.![]()
Jag blev lack och föreslår därför att vi snabbt som fan byter ställe, förslagsvis Cantina, som nämnts tidigare i tråden. Dom verkar inte servera julbord.
Tyvärr öppnar dom inte förrän imorgon så jag kan inte boka bord så vi kan bara hoppas dom har plats.
Även här måste man enas om max tre olika rätter om man är ett sällskap på mer än 10 pers.
Vad säger ni? Snabba svar önskas!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy