Nytt försök att sno min båge

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
i natt försökte de igen som jag trodde,fast den här gången hörde jag de när de försökte bryta in sig i garaget,ringde snabbt några polare som va på plats på några minuter,men ändån lyckades vi inte fånga de jävlarna, :mad: ,så till min fråga nu jag har en Kamera sån som man har typ vid polishuset fast vet ej hur jag ska den koppla den till datan eller tv,finns det någon som har gjort nåt sånt som kan hjälpa mig.Tacksam för svar

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Tältsäng i garaget kan vara en idé vid upprepade stöldförsök.... :va

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Var i stan är det...hoppas ni får puckona,sen är det bara att filea dem och dumpa i pålsjö...

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
De är på Adolfsberg,men ska hyra snart en garage på filborna då behöver jag verkligen nån övervakning :hihi

newbee

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Något nytt på G
Bavarac skrev:
i natt försökte de igen som jag trodde,fast den här gången hörde jag de när de försökte bryta in sig i garaget,ringde snabbt några polare som va på plats på några minuter,men ändån lyckades vi inte fånga de jävlarna, :mad: ,så till min fråga nu jag har en Kamera sån som man har typ vid polishuset fast vet ej hur jag ska den koppla den till datan eller tv,finns det någon som har gjort nåt sånt som kan hjälpa mig.Tacksam för svar

Finns adapter till datan på Kjell & Company...

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Jag har eventuellt 1-2 platser lediga,men ligger centralt,stan är ju så jävla avsides.... Vaktas av 2 inte för glada schäfrar och en 60 kg pyreneer samt larm och mina 2 bästa vänner,Herr Smith och Herr Wesson...

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
Var ska jag få tag på en sån klistermärke,ja men nu ska jag ha min hund där över natten,så om de bryter sig in kommer en pittbull vänta på de :D

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Bavarac skrev:
De är på Adolfsberg,men ska hyra snart en garage på filborna då behöver jag verkligen nån övervakning :hihi

jaså ? du bor också i "gettot" jag med, har själv haft bilen stulen en gång, inbrott 6 ggr, slangat bensin 2 ggr.... och allt detta på 1½ år..

tipset är ju köpa larm till hojen, med inbyggd person sökare.
det kommer jag göra till min iaf.

sedan ligger mitt baseball trä + tårgasen på hatthyllan... bara greppa det i ena näven, brallorna i andra o springa ut

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
som du sa wonderwizard,har också blivit av med grejer från bilen allt från speglar,kofångare till hela inredningen,nån måste ha följt efter mig när jag körde mc:n,för det är andra gången nu de försöker.De garagerna är värdelösa,enkla att öppna.Så nu har jag hyrt en lokal på Filborna nån kemara o hund så hoppas jag att det håller, :gnissla

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
Bavarac skrev:
Var ska jag få tag på en sån klistermärke,ja men nu ska jag ha min hund där över natten,så om de bryter sig in kommer en pittbull vänta på de :D

Är det inte lite fel hund till det ända målet, vakthund är ju det optimala

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Dessa satans jävla tjuvar :mad:

Du borde inte gå ut med var du ska ha hojarna.

Köp en paintballpistol/gevär och peppra dem satan när du upptäcker dem. Ring polisen o tala om vad de har för färg på sig så ska de nog hitta de asen. Fan vad jag hatar dem.
Bor själv bland sossbidragstagarna och pundarna(Drottninghög) och de var på min hoj en gång förra året så jag vill med ha tag i dem....

Sitt o vakta, men tar din hund dem så åker du på det så d visslar om det.

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Fixa en nätverkskamera med inbyggd webbserver, skickar ett SMS till dig så fort det är någon rörelse i garaget samt börjar filma eller tar en bild.

Kostar mycket men vad skulle du inte ge för att få tag i dom :D

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
köp en sån som ger pulser som man använder till elstängsel o ställ på max effekt..
häng sen ner lite trådar ifrån taket.. :hihi
tror du då kommer få ett skrik från garaget som varning..
Men annars så sätt in en rörelse detektor som är kopplad till något där inne typ en pling plong... så hör du om någon är där.. och de som är där :brinnerup

Bavarac

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Ducati 1098s -08
jag har skaffat redan två fete kameror fast jag behöver nån slags styrning till de,och jag hoppas på att min hund tar nån av de riktigt hårt så de jävlarna lär sig att inte sno andras hojar :fatta!

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...