Raggarn
Ny medlem
det skjuts för lite,,,,,
Hehe sån har viAleX skrev:köp en sån som ger pulser som man använder till elstängsel o ställ på max effekt..
häng sen ner lite trådar ifrån taket..![]()
tror du då kommer få ett skrik från garaget som varning..
Men annars så sätt in en rörelse detektor som är kopplad till något där inne typ en pling plong... så hör du om någon är där.. och de som är där![]()
koppla en sån till handtaget på porten! ..kom bara ihåg att alltid ha gummi hanskar på digYamahaJojje skrev:Hehe sån har viden skulle du riggat upp där!
Panther 32000
Driftspänning: 240 V Laddenergi: 52 J Utgående energi: 36 J Strömförbrukning: 50 W Spänning utan belastning: 8600 V Spänning vid 500 ohm belastning:8500 V Stängsellängd: Upp till 350 km
Hehe det sitter i mitt garage kan såga att det smäller rätt gott när det slår tillkajlyl skrev:koppla en sån till handtaget på porten! ..kom bara ihåg att alltid ha gummi hanskar på dig![]()
YamahaJojje skrev:Hehe det sitter i mitt garage kan såga att det smäller rätt gott när det slår tillhar råkat lägga hakan mot tråden en gång! Det gör man inte om i första taget!
Mavve skrev:Sätt en skitgammal astung TV på kant som trillar ner om de kommer in i garaget - då e d bara o säga att den måste ha trillat
QUOTE]
Haha såg det nuMavve skrev:Förresten så fick du SMS idag o du ska lära dig att svara!!!![]()
Jaha skrev jag fel eller?eus skrev:I del 1 i svenska för nybörjare ska börja med att lära oss skillnaden på data och dator
ex:
Data = 110 kW, 172 kg, eller helt enkelt 50
Dator = http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/ac1353lc.jpg
Nä tyckte bara att det var ett knepigt inläggeus skrev:Nej!
Citerade jag dig?![]()
På http://www.nimamaskinteknik.se/ så finns det en modell som drivs av 4st 1.5v R20 batterier, eller ett 12v batteri. Då har man ett potabelt system...YamahaJojje skrev:Hehe sån har viden skulle du riggat upp där!
Panther 32000
Driftspänning: 240 V Laddenergi: 52 J Utgående energi: 36 J Strömförbrukning: 50 W Spänning utan belastning: 8600 V Spänning vid 500 ohm belastning:8500 V Stängsellängd: Upp till 350 km
YamahaJojje skrev:Nä tyckte bara att det var ett knepigt inlägg
Bavarac skrev:...koppla den till datan eller tv...
newbee skrev:Finns adapter till datan på Kjell & Company...
eus skrev:Ja det var det.. jag erkänner
förlåt, jag jobbar natt![]()
![]()
YamahaJojje skrev:@Mavve ladda upp med hjälp av datorkabelen
Mavve skrev:Jag blir helt cp fanskaps hatar den jävla fan..... fattar inte hur den funkar och ingenting vill som jag vill med den satans grejjen och programmet är helt efterblivet![]()
Sparkar sönder detta snart
Quaya skrev:puuh! tur att du sa de
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |