Nytt försök att sno min båge

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
AleX skrev:
köp en sån som ger pulser som man använder till elstängsel o ställ på max effekt..
häng sen ner lite trådar ifrån taket.. :hihi
tror du då kommer få ett skrik från garaget som varning..
Men annars så sätt in en rörelse detektor som är kopplad till något där inne typ en pling plong... så hör du om någon är där.. och de som är där :brinnerup
Hehe sån har vi :D den skulle du riggat upp där!

Panther 32000 :D
Driftspänning: 240 V Laddenergi: 52 J Utgående energi: 36 J Strömförbrukning: 50 W Spänning utan belastning: 8600 V Spänning vid 500 ohm belastning:8500 V Stängsellängd: Upp till 350 km

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sätt en skitgammal astung TV på kant som trillar ner om de kommer in i garaget - då e d bara o säga att den måste ha trillat :rolleyes:

Hunden e inte ett bra sätt att bussa på dem..... du åker på det i vilket fall som helst.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
YamahaJojje skrev:

Driftspänning: 240 V Laddenergi: 52 J Utgående energi: 36 J Strömförbrukning: 50 W Spänning utan belastning: 8600 V Spänning vid 500 ohm belastning:8500 V Stängsellängd: Upp till 350 km
koppla en sån till handtaget på porten! ..kom bara ihåg att alltid ha gummi hanskar på dig :p

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
kajlyl skrev:
koppla en sån till handtaget på porten! ..kom bara ihåg att alltid ha gummi hanskar på dig :p
Hehe det sitter i mitt garage kan såga att det smäller rätt gott när det slår till :D har råkat lägga hakan mot tråden en gång! Det gör man inte om i första taget!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YamahaJojje skrev:
Hehe det sitter i mitt garage kan såga att det smäller rätt gott när det slår till :D har råkat lägga hakan mot tråden en gång! Det gör man inte om i första taget!

Förresten så fick du SMS idag o du ska lära dig att svara!!! :fatta!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
YamahaJojje skrev:

http://www.nimamaskinteknik.se/ så finns det en modell som drivs av 4st 1.5v R20 batterier, eller ett 12v batteri. Då har man ett potabelt system... :tummenupp

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YamahaJojje skrev:
@Mavve ladda upp med hjälp av datorkabelen

Jag blir helt cp fanskaps hatar den jävla fan..... fattar inte hur den funkar och ingenting vill som jag vill med den satans grejjen och programmet är helt efterblivet :mad:
Sparkar sönder detta snart

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
- SÅLD -
Mavve skrev:
Jag blir helt cp fanskaps hatar den jävla fan..... fattar inte hur den funkar och ingenting vill som jag vill med den satans grejjen och programmet är helt efterblivet :mad:
Sparkar sönder detta snart

Låter som jag får komma över och hjälpa dig nån dag :hihi kan inte imorgon iaf ska till Malmö på mässa med skolan :huvet ska sova nu iaf! GONATT SPORTHOJ.COM :trött

:squid körde 3h idag

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Skulle tro att det var ett ironiskt skämt från Quayas sida...

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...