Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
Nu börjar vi snacka!!!!!! Eller ska du ha spenk's fulgin somm alla andra finsmakare...... få se om någon tänder på den...

det låter inte så dumt! några speciella ingridienser eller bara taskig hembränt med grankotte essans??

Annars är ju Pajala sunrise inte så dum!
recept:

ett stort dricks glas, fyll det till bredden med smakfull nygräddad hembränt, en falukorvskiva på kanten, svep det fort och vakna i soluppgången :död

Eller en finsk sommarsoppa!

Recept:
en blommig tallrik till bredden fylld med hembränt, eller vid högtider går det bra med explorer!

sen har vi ju vargtass ala finland
Recept:
ett stort dricksglas, fyll det till bredden med hembränt, lägg i ett lingon men akta, låt inte lingonet ligga i för länge smaken kan lätt bli fruktig!!!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
japp, tranemo vägen är helt j*vla underbar!! bara att ställa sig sist i kön o hänga på.. kommer iaf ja att göra..

Weeners, de är dem som säljer kawa sa ni :confused: :arsele Verkar som dem får in en beställning på en hoj nästa vecka :yoparty :Bugar

see you on the roads..

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Såja :) nu har jag äntligen fått tillgång till nätet i nya lyan,så nu blir jag väl lite mer aktiv i diskutionerna,har missat en del ser jag...

Lite bilder på den blå från garaget

Bifogat

• Rail.JPG
    Rail.JPG
    40.5 KB · Visningar: 50
  • tomt.JPG
    tomt.JPG
    38.4 KB · Visningar: 48

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
Såja :) nu har jag äntligen fått tillgång till nätet i nya lyan,så nu blir jag väl lite mer aktiv i diskutionerna,har missat en del ser jag...

Ser fint ut :)
Streetfighterbygge eller?

BTW; kolla mitt nya namn :banana Tack Swedie! (kan ju inte vara döpt efter moppen längre...)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Ser fint ut :)
Streetfighterbygge eller?

BTW; kolla mitt nya namn :banana Tack Swedie! (kan ju inte vara döpt efter moppen längre...)

Ja det lär väl bli fighter till en början iaf. sen kanske jag slängen på ett par fulkåpor

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Jag kommer iaf bara att dricka öl o stunta nästa sommar,så ÄR det...

Fan roligt med lite nytt folk...ingen som är sugen på o samla ihop hojfolket o supa ner sig lite riktigt hårt?

Är på till 100% :fyllisar

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:

Då kommer du dra några riktigt feta 12 skrapor i vår ?!
Har du sett filmen Urban Streetbike Warriors ? Där har du en jävla massa grejjer å ta efter... Jävla go inspiration :yoparty

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
nice...kan ingen ta tag i det...jag har mycket o stå i så jag hinner inte ordna med nåt (orkar inte)
Kan nog hjälpa till på nått hörn, men behövs nog lite hjälp, blir nog ett pat stycken :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Då kommer du dra några riktigt feta 12 skrapor i vår ?!
Har du sett filmen Urban Streetbike Warriors ? Där har du en jävla massa grejjer å ta efter... Jävla go inspiration :yoparty

Målet är ju iaf att sätta en 12:a...det är dock jävligt högt :näsblod men nu har jag en hoj jag inte behöver va ett skit rädd om så då är det ju bara o försöka till den sitter :yoparty

WÅFFLAN

klarar inte av datorer så bra
Gick med
11 Oct 2003
Hoj
VTR Firestorm
Ikon skrev:
Jag kommer iaf bara att dricka öl o stunta nästa sommar,så ÄR det...

Fan roligt med lite nytt folk...ingen som är sugen på o samla ihop hojfolket o supa ner sig lite riktigt hårt?

Det tycker ja låter riktigt bra :yoparty . :tummenupp , om det nu blir vår nångång :huvet . Men men den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge som min kompis sylvester brukar säga :hihi

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Målet är ju iaf att sätta en 12:a...det är dock jävligt högt :näsblod men nu har jag en hoj jag inte behöver va ett skit rädd om så då är det ju bara o försöka till den sitter :yoparty

Helt rätt!! :tummenupp
själv ska jag satsa på frmahjulet ordenkligt... Såg du va ohyggligt säker på det på racet...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Helt rätt!! :tummenupp
själv ska jag satsa på frmahjulet ordenkligt... Såg du va ohyggligt säker på det på racet...
mja...ohyggligt säker skulle jag väl inte vilja påstå,emn visst ett par ånger har det väl sett ganska bra ut...blev dock lite skraj för att mula hojen efter att jag slog över på framhjulet i sommras,men nu är ju det problemet borta så det är bara att ligga i o träna...säg till när du ska ut o stunta i sommar så hakar jag på,det är väl på stuntingen som jag kommer att lägga mest tid på i sommar,har tröttnat på o köra fort på småvägar,och så värst fort på motorvägen kommer det väl inte heller att gå iom ingen kåpa o vassare drevning...rock on!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Ikon skrev:

Varför haru plockat bort motorn för?! kanske bara jag som är lite :huvet

jaja, nu ska man bara lyssna vidare på Audioslave :yoparty :fyllisar :banana

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Har du bara en lokal (hemma hos dej :rolleyes: ) så säg en tid och plats bara så kommer vi väl och stör dina grannar.. vart bor herrskapet nu då?

//jaG

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
mja...ohyggligt säker skulle jag väl inte vilja påstå,emn visst ett par ånger har det väl sett ganska bra ut...blev dock lite skraj för att mula hojen efter att jag slog över på framhjulet i sommras,men nu är ju det problemet borta så det är bara att ligga i o träna...säg till när du ska ut o stunta i sommar så hakar jag på,det är väl på stuntingen som jag kommer att lägga mest tid på i sommar,har tröttnat på o köra fort på småvägar,och så värst fort på motorvägen kommer det väl inte heller att gå iom ingen kåpa o vassare drevning...rock on!

De kommer nog bli i stort sett samma körning för mej med :tummenupp
ska bara träna upp knät efter operationen, men så ska vi stunta ikapp :yoparty

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Twice skrev:
De kommer nog bli i stort sett samma körning för mej med :tummenupp
ska bara träna upp knät efter operationen, men så ska vi stunta ikapp :yoparty
mmm o jag ska bara träna upp hela mig igen.. efter mina operationer.. sen jävla.. :) fast först ska jag lära mig o supa igen.. har påbörjat den träningen lite.. men de går fan inget bra än..

BTW.. tog mina första steg me kryckor igår.. 15-20 steg o kom ca 1,5 meter.. :)

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Goffe skrev:
Varför haru plockat bort motorn för?! kanske bara jag som är lite :huvet

jaja, nu ska man bara lyssna vidare på Audioslave :yoparty :fyllisar :banana
Kan svara på de där åt dig.. renovering av växellådan.. sen tror jag även ventilerna skulle kollas..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...