Tja har lite följdfrågor i så fall, beroende på hur jobbigt de blir på svaren så kanske man kan göra en deal... Hur bred är navet ? Var där de för diameter på hålen i navet där hjulaxeln ska igenom ?!
Måste mäta och jämföra lite med CRF:n, man kan alltid hoppas på att de är nogorlunda lite jobb för att få de och passa.
Jag hade gärna följt med men jag har ju blivit nykterist.
Ska mäta lite mer på dom.
Det är garanterat mindre hjullager på dom än vad du har på crf'en.
Men det är inga problem, bara till att göra en 2 delad axel.
Fast det blir som sagt endel svarvande för att få till det, tror jag har en framaxel som passat ktm liggandes. Fast det hjälper ju inte så mycket.
Sen så måste du ha bromsoksadaptrar också, blir ju lite jobb med det också.
Biddarn och raven, har har ni ju chans att byta upp er annars http://www.sporthoj.com/annonser/?id=61990
Jag hade gärna följt med men jag har ju blivit nykterist.
Kul kille du.
Ni kan inte göra dem tystare, ta inte bort det gottiga med era sm!
Hehehehe yeah right... that'll be the day...
vart fan köper man en sån där pinne som låser fast axelbulten där bak? Ni vet som man kör igenom ett hål och sen viker upp.
Upptäckte idag när jag plockade av bakfälgen att nån sån har jag minsann inte på min hoj.
jag köpte mina på biltema, finns i flera olika strl.
Tror du mig inte?? (jag fick inte in nått bra skämt igår)
Åker norrut över påsken
Någon som är sugen på att åka och testa köra lite på motardbana till sommaren?
Borås är väll närmast?
Som jag har förstått det så är det fritt fram för gatåkare att köra, bara till att montera uppsamlingskärl och kraschpuckar.
Ca 200-250 kr/pers/natt Då var vi 2+3 pers i rummen. Kanske blir lite dyrare om du inte har sällskap i rummet. Juni är bra, då finns det lediga rum överalltFan grabbar ni som var nere i Alperna och härjade loss förra sommaren.
Vad kostade rummen utmed vägarna per natt ungefär?
Jag är på! Är gräsänkling i påsk. Hur dags börjas det?På Långfredagen ska de intagas Öl/Sprit samt bastas ute på ÖN i stan uppe i NCC Tornet på Klubbhusgatan, alla som känner sig manade är välkomna.
yipyip, (avatar the last airbender?)
låssax/sprint menade du till tmd:en ? var ska den sitta hittade inget hål för det på min.
/a
Lämnade in mina gaffelben nere hos mc sport arena idag. Klara tills torsdag och då blir det ut och brumma
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|