Striit Mäjniääx av JönköpingBrutus skrev:Tycker ni skulle ha det på svenska..
Strit Manjacks av Jönköping..hade varit respekt..
Striit Mäjniääx av JönköpingBrutus skrev:Tycker ni skulle ha det på svenska..
Strit Manjacks av Jönköping..hade varit respekt..
Brutus skrev:Jag är pointernas mästare käre Spänk...
Förresten...det börjar nog dra ihop sig till lite spritande nån dag tycker jag...var ju inte ens igår...
spenk skrev:Alldeles riktigt!!!! Måste jona lite snart
om en sulle ta o hiva lite brunpane såen blir lite riktigt nockepilospenk skrev:Alldeles riktigt!!!! Måste jona lite snart
spenk skrev:Alldeles riktigt!!!! Måste jona lite snart
Brutus skrev:Just så ja...
Kanske skulle dra ihop ett litet gäng snart igen då..finns ju några stycken man inte sett så hemskt mycket av...Herr ZX7 tex..vetifan om jag ens träffat dig...o om så är fallet så borde vi svinga en bägare som bara män kan..
Mr-zx7 skrev:Jamen det låter ju alldeles lysande! och nä jag tror inte vi har träffats, har ju faktiskt bara åkt hoj ihop med ett parstycken av er, så ett par kannor bärs ihop vore ju inte dumt
¨Brutus skrev:ett par kannor sprit heter det..iallafall på Gården..Vi får dra ihop ett gäng o kila ner till Bongo o beställa in några kannor. Den lille spelemannen i rullstol torde nog vara sugen...Ikon dricker iofs inte alkohol, men han kan nog följa med o ta en cola..
Mr-zx7 skrev:¨
hahaha ja en kanna sprit på bongo är aldrig fel! och nära när man ska krypa hem
Brutus skrev:Bra att veta..efterfest hos dig då..
Mr-zx7 skrev:Hehehe japp, i min etta 29kvm med 1st flickvän, 1st Dobermann(40kg), 1st siberian husky = JÄTTE trångt
Brutus skrev:Man måste prioritera..hon kan väl gå ut med hundarna så länge??
Fan..jyckarna måste väl käka upp varenda möbel du har i en så liten lägenhet?
Mr-zx7 skrev:Därav inga möbler
Brutus skrev:Vi har ju spelemannens rullstol att sitta i..
Nä, men i vicket fall som helst får vi väl ta o dra ihop ett gäng o hugga ett par pilsner på Gården1 eller Gården2...
Brutus skrev:Vi har ju spelemannens rullstol att sitta i..
Nä, men i vicket fall som helst får vi väl ta o dra ihop ett gäng o hugga ett par pilsner på Gården1 eller Gården2...
spenk skrev:apropå filialer till Gården (inte att jag gör anspråk eller så) MEN!!!!!
det har kommit upp en ganska så nice balle i casa del spenk......
.....ville bara säga det, har väntat o väntat, och kommer att få vänta innan man får gå ut där.....
Carro skrev:Vad trevligt att eran "balle" börjar komma på plats Spenk då är det snart dags för invigning av Gården 3 då eller
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |