Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
buell

vadå nybörjare.. :eek: Var o testade en buell xb9 (vet att sidan heter sporthoj.com..) iaf, helgott att köra lite, men saknades helt pulver i motorn.. tacka vet jag millen, där finns både ljud o motor så de räcker till för min del iaf.. hade ios tappat (de lilla man hade) vanan för hoj körning, så de var om möjligt än mindre nedlägg än innan :eek: :D Jaja, hoppas att alla håller sig på vägen,

kör hårt.. åk gärna förbi habo nån gång, de enda man ser här är en § fjollig blå retta :D (tror tom att de står jkpg street ma.. på den)

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Jag slutar mellan 1940 och 2100, du kan väl ringa om du vill ha sällskap av en R1000....

//jaG

Självklart det är alltid trevligt med sällsakp, vad har du för nr??

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Re: buell

dan_mille skrev:

kör hårt.. åk gärna förbi habo nån gång, de enda man ser här är en § fjollig blå retta :D (tror tom att de står jkpg street ma.. på den)

Hmmmm... ajabaja DAN . för det första står det bara STREETMANIAC :rock :rock . JSM finns inte mer.
Och för det andra så måste nån offra sig och åka ut på landet och liva upp lite :D :tummenupp :rolleyes: .
Blir det hoj snart eller ....:squid :squid :squid :squid

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Re: Re:

BENSON skrev:
Hmmmm... ajabaja DAN . för det första står det bara STREETMANIAC :rock :rock . JSM finns inte mer.
Och för det andra så måste nån offra sig och åka ut på landet och liva upp lite :D :tummenupp :rolleyes: .
Blir det hoj snart eller ....:squid :squid :squid :squid

Imorn bär de av till verkstan igen (haft semesterstängt :( ), hoppas dem skickar allt till FB nu, sen tar de väl förhoppningsvis inte allt för lång tid innan de mullrar lite till i habo..

forca Aprilia :rock till dess :öl :öl

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: Re: Re:

Vad är det som är så forca aprilia... dom håller sig ju inte ens på vägen.. :rolleyes: :p

//jaG

dan_mille skrev:
Imorn bär de av till verkstan igen (haft semesterstängt :( ), hoppas dem skickar allt till FB nu, sen tar de väl förhoppningsvis inte allt för lång tid innan de mullrar lite till i habo..

forca Aprilia :rock till dess :öl :öl

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Zeb_Macahan skrev:
:D

OBS!! Ifall inte det va glasklart, vi driver lite med dej dan.. :D

//jaG

:D de lär lugnt, klart man är me.. man får sig iaf ett garv när man läser allt här :tummenupp men som sagt, man är långt ifrån en rossi.. började ju NÄSTAN tro de ett tag :confused: :cool: , men blev snabbt påmind om att man ska typ spana in annat ett diket o lägga ner kärran!

Hade de gott sen på resan, hoppas att ditt nyförvärv är till belåtelse! F*n oxå, man kommer ju att hamna lååånnngt efter när du draar iväg :( ..

Weo

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Dr350 rmz250
Race i veckan

Var en polare som vatt uppe o hälsat på i jkpg i helgen eller i veckan, de hade varit på någon trevlig tillställning me både hojar o bilar.. :)

Hade vatt nån me en ninja som gjorde feta stoppies iaf, han var bättre än mig tom :D de låter ju otroligt men va vet jag..=)

Sen var de nån på en r1'a som låg och gjorde lite åkning på slangen och tuggade på varvstoppet på 1:an hela tiden... :D :D
någon härifrån som känner sig träffad kanske..hehe han trodde denna någon hade tappat växelpedalen..=)

Slutligen hade han sett ett "race" mellan två hojar tror ja de var, vet ifan va de var för nåt men de hade visst spunnit och kastat hejvilt :D , hehe
jag skulle vilja sett de där!!

Nästa gång ska ja me upp med min hoj, då ska de köras!

Ha de så syns vi kanske!

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Re: Race i veckan

Weo skrev:

Sen var de nån på en r1'a som låg och gjorde lite åkning på slangen och tuggade på varvstoppet på 1:an hela tiden... :D :D
någon härifrån som känner sig träffad kanske..hehe han trodde denna någon hade tappat växelpedalen..=)

:squid det var väl ungefär dom färgerna på den kan jag tro...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D Det råder inget tvivel om vem det är som kommer när denna "någon" passerar utanför min balkong :D :D :crash :crash :crash

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Re: Re: Race i veckan

BENSON skrev:
:squid det var väl ungefär dom färgerna på den kan jag tro...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D Det råder inget tvivel om vem det är som kommer när denna "någon" passerar utanför min balkong :D :D :crash :crash :crash

visst e de härlig musik.. :D :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Re: Race i veckan

Weo skrev:

Slutligen hade han sett ett "race" mellan två hojar tror ja de var, vet ifan va de var för nåt men de hade visst spunnit och kastat hejvilt :D , hehe
jag skulle vilja sett de där!!

Men likväl så körde han ju på bakhjulet och även om han "bara" kör på ettan så är det ju bra mycket mer än vad många andra med sporthojar gör.

Jag hade gärna sluppit se det racet f.ö, var inte mycket att skratta åt. Kunde gått illa...

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

dan_mille skrev:

Hade de gott sen på resan, hoppas att ditt nyförvärv är till belåtelse! F*n oxå, man kommer ju att hamna lååånnngt efter när du draar iväg :( ..

Ja, hade lite problem att hänga på zebs nya kamrat uppåt gränna, verkar ju inte sakna vrid iallafall... förbenat snygg är den ju med :bow ... vill ha!! (Vill gärna se hur det blev med blinkarna sen med...)

men man får väl åka på moppen ett tag till... :squid

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nu har jag blinkers på men dom blinkar lite fort.... :D

//jaG

WASP skrev:
Ja, hade lite problem att hänga på zebs nya kamrat uppåt gränna, verkar ju inte sakna vrid iallafall... förbenat snygg är den ju med :bow ... vill ha!! (Vill gärna se hur det blev med blinkarna sen med...)

men man får väl åka på moppen ett tag till... :squid

Weo

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Dr350 rmz250
Re: Re: Race i veckan

Ok.. :)

Är inte någon klippa själv på att växla på bakan, jaja de kommer väl för oss med me lite mer träning :tummenupp

Vi får se om jag dyker upp, lite dryg väg att köra upp me
min hoj..vinka till om ni ser en orange ktm!

Maverick skrev:
Denna någon e jag.. :D o jag e ganska nöjd över att jag iaf kan köra på bakhjulet.. har iaf fått till me bra höjd o kan ligga ett bra tag på ettan.. håller på o träna på att växla på slangen.. går väl itne så där jättebra.. :( men de kommer me tiden..

Ikons stoppiesar e jävligt grymma.. :tummenupp :tummenupp

Felet som gjordes innan racet var att inte värma däck.. lite små blött i baken.. o fullgas.. men jag klota iaf inte.. :eek:

kom upp nästa ggr.. 26/7.. samling bakom A6 (Coop Forum) kl 21.00.. så blir de lite mer action för bilfolket.. :D :tummenupp

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Gälleråsen 21/7

:hej Kommer med en hälsning fån solen i Karlstad.

Har vissa funderingar på att ta en runda på Gälleråsen på Måndag innan jag är åker hem och undrar om det är några andra som vill ta några varv oxå?
:squid
info:
Kostnad 300:- för en heldag, ingen föranmälan
Mer info (länk)...

Ring lr skicka ett SMS om ni är intresserade 0709-899419

//Peter

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS