Zeb_Macahan
Bettingansvarig
The_Wanderer skrev:Hörredu!!! din förba**de idé snoare!!!
Det va faktiskt jag som kom på det!!!
//jaG
The_Wanderer skrev:Hörredu!!! din förba**de idé snoare!!!
Det va faktiskt jag som kom på det!!!
Emmi skrev:Verkar skitdött på SH-festfronten, hur många av er här ska dit??
En del har nog givit sig av upp till linköping för banåkning...Emmi skrev:Vad gör alla, det händer ju inget här ju??
Emmi skrev:Vad gör alla, det händer ju inget här ju??
Mr-zx7 skrev:Sjuk eller bara arbetsskygg
Brutus skrev:Jag säger som jag brukar...
KÄFT!!!
Närå, jag är faktiskt sjuk...med handen på hjärtat är det väldigt sällan jag är hemma för att jag är less på skiten...kan lika gärna vara på jobbet o va bitter. Vilket jag också är..väldigt ofta...
Mr-zx7 skrev:Hehe, ja varför vara hemma och vara less, när man kan vara på jobbet och käna en liten slant istället!
Hur går det med minröjaren då? Blir det något åkande snart?
Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor.. iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
Maverick skrev:idag e jag glad.. för jag har för första gången på 8 månader gått utan kryckor.. iofs bara 5 meter.. men det e alltid en början..
Mr-zx7 skrev:Jodå som sagt det händer inte mycket här inne! men tyvärr så måste man ju jobba ibland oxå till skilnad från vissa andra
Hur var det i norrland då??
Emmi skrev:Jodå, Norrland var ok. Mycket gratis sprit, Smirnoff ice, champagne, grogg & shots... Örnsköldsvik var ganska dåligt, Umeå var det röj i, 900 pers på nattklubben. Feminister utanför i Umeå, som vanligt.... Väntar på alla partybilder nu!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |