Goffe skrev:fin hund.. var de "sir ikon:s" ord?!
en annan har iaf turen att oftast kan man ha med hunden på jobbet, bra ursäkt iaf till att inte jobba, bättre o gå en runda..
hämtar väl hojjen imorn, måndag senast.. ring gärna eller skicka ett sms om ni ska ut o åka lite nästa vecka.. 0704 806092
Twice skrev:Tungt nu på torsdagskvällen!!!
BEHÖVER OCH
Zeb_Macahan skrev:NÄ! Du behöver:
//jaG
Twice skrev:Japp, det va det ja! Nu gick det för mej!
BEHÖVER EN SÅN OCKSÅ!!!!!! Blir Garanterat en sån!
Zeb_Macahan skrev:Så jävla supermegaläcker.... jag är sugen...
Om plånboken vill som jag vill så står det en:
i mitt garage nästa sommar!
//jaG
Kom hit då.. så kan jag iaf ge digTwice skrev:Tungt nu på torsdagskvällen!!!
BEHÖVER OCH
billigt ju.. grattisZeb_Macahan skrev:Har hört länge att du ska hämta kawan nu, jag tror inte att du får nånn hoj, du lyger bara
Jag är på nästa vecka om vädret blir bra. Jag fick en höjning på försäkringen nu igår. nu kostar den 41500 / år
//jaG
Twice skrev:Men då hoppas jag det är väldigt många CC i den!
Maverick skrev:billigt ju.. grattis
Hade jag ju lugnt tatt.. skulle aldrig betala 3500/månad för hel.. bättre o stoppa undan 2250 kr/månaden till ett eget konto då o sen använt vid krasch.. de e fan 27 papp om året!!!Zeb_Macahan skrev:mmmmmm
tack för dom uppmuntrande orden...
å andra sidan, om jag vågar mig på en halvförsäkring kostar den 1250 i månaden
//jaG
Maverick skrev:Hade jag ju lugnt tatt.. skulle aldrig betala 3500/månad för hel.. bättre o stoppa undan 2250 kr/månaden till ett eget konto då o sen använt vid krasch.. de e fan 27 papp om året!!!
gäller inte samma sak för halvförsäkringen då??Zeb_Macahan skrev:Skulle aldrig ha den påställd hela året. Jag ställer av och på när jag använder den. Hittills sedan den 31mars har jag ställt på den 7 dagar. så jag betalar inte för dagar jag arbetar länge och dagar jag tycker vädret är dåligt åker jag DR350 istället!
garage kostar 1530 om året... överkomligare..
//jaG
Maverick skrev:gäller inte samma sak för halvförsäkringen då??
Zeb_Macahan skrev:Det tycker jag att jag har råd med på en hoj som är värd såpass mycket.
//jaG
Maverick skrev:Säg till om ni behöver hundvakt nån gång.. ställer gärna upp..
kanon är det bara fint väder så skall iallafall jag ut och åkaGoffe skrev:fin hund.. var de "sir ikon:s" ord?!
en annan har iaf turen att oftast kan man ha med hunden på jobbet, bra ursäkt iaf till att inte jobba, bättre o gå en runda..
hämtar väl hojjen imorn, måndag senast.. ring gärna eller skicka ett sms om ni ska ut o åka lite nästa vecka.. 0704 806092
Maverick skrev:Kom hit då.. så kan jag iaf ge dig
det där lät lite grymt..Mr-zx7 skrev:Tackar för erbjudandet, men jag vågar inte låna ut honom till någon tyvärr
på lördag ska vi testa honom och få ett utlåtande om hurvida vi skall behålla honom eller ett skott i pannan!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |