NSR_Martin skrev:
Hojar är prioriterat längst upp på listan
Man är rätt mör i kroppen efter en hel dag på hojj!
Då är det skönt att dra i sej några bärs och särar över en i soffan!
NSR_Martin skrev:
Hojar är prioriterat längst upp på listan
Twice skrev:Man är rätt mör i kroppen efter en hel dag på hojj!
Då är det skönt att dra i sej några bärs och särar över en i soffan!
NSR_Martin skrev:Det som inte skadar härdar...
Men okej då, en tjej hade väll inte varit fel, för att vara ärlig... Hade inte varit fel alls faktiskt
Twice skrev:Nästan så man ska ringa sitt ex, så somnar man gott sen
NSR_Martin skrev:Det som inte skadar härdar...
Men okej då, en tjej hade väll inte varit fel, för att vara ärlig... Hade inte varit fel alls faktiskt
Therudeboy skrev:Du får åka upp till mcd på a6 och torrgasa så kanske brudarna blir till sig ;D
Hehe, har redan torskat 2 av dom... dom fick reda på att jag körde båda...Emmi skrev:Neej Twice, gör inte det för fan. Du har ju tre brudar som alla blir sura efteråt, skaffa nåt nytt istället!
NSR_Martin skrev:Har fortfarande inget körkort
Får ta den där gammla skitsaken kallad moped som står i garaget, som numer, av nån outgrundlig anledning har blivit väääldigt tråkig, får ta den upp, tror du tjejerna tycker den är häftig?
Inte det nä.... Får väll gå in på lUnArSTOrM.sÄ... (har aldrig varit medlemm där, är inte det, och kommer aldrig att bli...)
Twice skrev:Hehe, har redan torskat 2 av dom... dom fick reda på att jag körde båda...
Dom blev inte glada
NSR_Martin skrev:
yonsson skrev:Hörrni. Ni som bränner däck som aldrig förr! Var ska jag köpa nytt bakdäck för att få bra pris? Vill inte lägga på det själv heller eftersom jag saknar verktyg och kunskap.
Tacksam för tips. PMa gärna eftersom det skrivs så mycket i tråden så man inte hinner se inläggen innan de försvinner långt bak som fan.
Ja, det var riktigt gött å komma ut på vägarna med er från jkpg. Inte alltid man får se en splirrans ny ZX10 kastas upp på framhjulet så därGoffe skrev:dyrtmedhoj-dyrtmedhoj-dyrtmedhoj... kul att ha kommit ut på vägarna äntligen f*n, har respekt för hojjen.. POWER Tack för turen ni som var med idag.
Köpte nytt Battlax BT020 fram å bak för 2014:- åkte ut till motorbanan och fick dom pålagda för 100:-Brutus skrev:Jag köpte på Ferms Däck & Bil i Bankeryd. Kostar runt 3500:- inkl montering för ett par Pirelli Dragon...Inte billigaste man kan hitta, men det är smidigt.
Viffer skrev:Köpte nytt Battlax BT020 fram å bak för 2014:- åkte ut till motorbanan och fick dom pålagda för 100:-
2114:- för både fram å bak, pålagt å klart, tycker jag är många snäpp billigare.Brutus skrev:Det är nog snäppet billigare..tror han tog 2300:- för ett battlax med montering.
Viffer skrev:Inte alltid man får se en splirrans ny ZX10 kastas upp på framhjulet så där
MHK skrev:hi hi jo det var nog tur de...
Men dom hade ju inte så mycket att gå, hade ju skjuts o så med så var inte läge för att dra där... men visste nästan att dom inte hade nåt att gå på!
Men jäkla flyt du hade!
Har flyttat till Värnamo nu så är inte så mycket i Vetlanda längre men det händer... Har inte kvar ditt nummer har du mitt?
NSR_Martin skrev:Har fortfarande inget körkort
Får ta den där gammla skitsaken kallad moped som står i garaget, som numer, av nån outgrundlig anledning har blivit väääldigt tråkig, får ta den upp, tror du tjejerna tycker den är häftig?
Inte det nä.... Får väll gå in på lUnArSTOrM.sÄ... (har aldrig varit medlemm där, är inte det, och kommer aldrig att bli...)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |