Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
:va
Hojar är prioriterat längst upp på listan :mattias

Man är rätt mör i kroppen efter en hel dag på hojj!
Då är det skönt att dra i sej några bärs och :tuttar särar över en i soffan! :yoparty

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
Man är rätt mör i kroppen efter en hel dag på hojj!
Då är det skönt att dra i sej några bärs och :tuttar särar över en i soffan! :yoparty

Det som inte skadar härdar... :yoparty :D

Men okej då, en tjej hade väll inte varit fel, för att vara ärlig... Hade inte varit fel alls faktiskt :D

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:

Men okej då, en tjej hade väll inte varit fel, för att vara ärlig... Hade inte varit fel alls faktiskt :D

Nästan så man ska ringa sitt ex, så somnar man gott sen :tuttar

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:

Du får åka upp till mcd på a6 och torrgasa så kanske brudarna blir till sig ;D

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Neej Twice, gör inte det för fan. Du har ju tre brudar som alla blir sura efteråt, skaffa nåt nytt istället!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Therudeboy skrev:
Du får åka upp till mcd på a6 och torrgasa så kanske brudarna blir till sig ;D

Har fortfarande inget körkort :rolleyes:

Får ta den där gammla skitsaken kallad moped som står i garaget, som numer, av nån outgrundlig anledning har blivit väääldigt tråkig, får ta den upp, tror du tjejerna tycker den är häftig? :näsblod :huvet

Inte det nä.... Får väll gå in på lUnArSTOrM.sÄ... (har aldrig varit medlemm där, är inte det, och kommer aldrig att bli...)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Emmi skrev:
Neej Twice, gör inte det för fan. Du har ju tre brudar som alla blir sura efteråt, skaffa nåt nytt istället!
Hehe, har redan torskat 2 av dom... dom fick reda på att jag körde båda...
Dom blev inte glada :hihi

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
NSR_Martin skrev:

Får ta den där gammla skitsaken kallad moped som står i garaget, som numer, av nån outgrundlig anledning har blivit väääldigt tråkig, får ta den upp, tror du tjejerna tycker den är häftig? :näsblod :huvet

Inte det nä.... Får väll gå in på lUnArSTOrM.sÄ... (har aldrig varit medlemm där, är inte det, och kommer aldrig att bli...)

Åk till atollen och ragga på dom små raggarfjortisarna :rofl

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
yonsson skrev:
Hörrni. Ni som bränner däck som aldrig förr! Var ska jag köpa nytt bakdäck för att få bra pris? Vill inte lägga på det själv heller eftersom jag saknar verktyg och kunskap.

Tacksam för tips. PMa gärna eftersom det skrivs så mycket i tråden så man inte hinner se inläggen innan de försvinner långt bak som fan.

Jag köpte på Ferms Däck & Bil i Bankeryd. Kostar runt 3500:- inkl montering för ett par Pirelli Dragon...Inte billigaste man kan hitta, men det är smidigt.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Goffe skrev:
dyrtmedhoj-dyrtmedhoj-dyrtmedhoj... :tungan kul att ha kommit ut på vägarna äntligen :) f*n, har respekt för hojjen.. POWER :tungan :yoparty Tack för turen ni som var med idag.
Ja, det var riktigt gött å komma ut på vägarna med er från jkpg. Inte alltid man får se en splirrans ny ZX10 kastas upp på framhjulet så där :gnissla
Hoppas jag blir färdig med huset snart så jag kan bjuda ner alla på en riktig sommarfest :yoparty :fyllisar

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Brutus skrev:
Jag köpte på Ferms Däck & Bil i Bankeryd. Kostar runt 3500:- inkl montering för ett par Pirelli Dragon...Inte billigaste man kan hitta, men det är smidigt.
Köpte nytt Battlax BT020 fram å bak för 2014:- åkte ut till motorbanan och fick dom pålagda för 100:- :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Viffer skrev:
Köpte nytt Battlax BT020 fram å bak för 2014:- åkte ut till motorbanan och fick dom pålagda för 100:- :D

Det är nog snäppet billigare..tror han tog 2300:- för ett battlax med montering.

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Brutus skrev:
Det är nog snäppet billigare..tror han tog 2300:- för ett battlax med montering.
2114:- för både fram å bak, pålagt å klart, tycker jag är många snäpp billigare.
Man måste ju ha flyt nån gång :banana

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Viffer skrev:
Inte alltid man får se en splirrans ny ZX10 kastas upp på framhjulet så där :gnissla

Såg att Goffe blev lite nervös ett par sekunder där :D Ska han ha om han lånar ut den så lätt efter 12 mil :tungan

PS. Fan va den går... jävlar... :) :hihi DS.

//jaG

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
MHK skrev:
hi hi jo det var nog tur de...

Men dom hade ju inte så mycket att gå, hade ju skjuts o så med så var inte läge för att dra där... men visste nästan att dom inte hade nåt att gå på!

Men jäkla flyt du hade! :yoparty

Har flyttat till Värnamo nu så är inte så mycket i Vetlanda längre men det händer... Har inte kvar ditt nummer har du mitt?

Nej faktiskt inte :va , du kan PM'a mig om du vill. Kan ju vara så att man åker igenom / förbi Värnamo någon dag.

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:

Inget att bry sig om killen. Tjejer är bara skit ändå, jag hade hellre haft en mc än flickvän. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...