Mr-zx7 skrev:är det inte alltid väder
Jag jobbar så jag kan inte följa med & åka, dessutom är inte packboxarna och bromskivorna fixade än.
Mr-zx7 skrev:är det inte alltid väder
Emmi skrev:Jag jobbar så jag kan inte följa med & åka, dessutom är inte packboxarna och bromskivorna fixade än.
Ja det var bara 1 plusgrad när jag åkte till Mantorp och det överlevde jag..Zeb_Macahan skrev:11 grader mitt på dagen ja, det lär ju INTE vara några 11 grader när vi åker 0645!
Men det är väl bara att bita i det kalla äpplet (eller hur säger man?) och dra på sig jackan över stället ... sådeså
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Åkningen imorgon: Jag dyker upp om det är väder, är det inte det så dyker jag inte upp..... logiskt va
Naked skrev:nu har jag gått omkring själv i denna stad i 5 dagar utan att träffa någon (tjejen jobbar ju) är det nån som ska åka idag eller jobbar alla kanske nån som vill ha en kaffe eller är man för PÅ då?
sitter ju bara påbibblan eller städar ... det måste finnas roligare saker att göra?
Mr-zx7 skrev:Var kommer du ifrån?
Naked skrev:jag ska förresten hem och putsa snart men det är trevligt att få prata inte bara viska kärlekord till hojen...
Mr-zx7 skrev:Det är sant
Jag jobbar som konstruktör av fastighetsautomation! använder sporthoj.com som bakgrund på datorn(nästan)
Naked skrev:nu måste jag dra vidare ... tiden är slut på bibblan.
borde skaffa en egen dator syns imorgon då!
Verkar som man får dra på sig regnjackan och regndäcken medZeb_Macahan skrev:11 grader mitt på dagen ja, det lär ju INTE vara några 11 grader när vi åker 0645!
Men det är väl bara att bita i det kalla äpplet (eller hur säger man?) och dra på sig jackan över stället ... sådeså
//jaG
WASP skrev:Verkar som man får dra på sig regnjackan och regndäcken med
Du hade trolige fått bättre svar om du hade haftNaked skrev:nu har jag gått omkring själv i denna stad i 5 dagar utan att träffa någon (tjejen jobbar ju) är det nån som ska åka idag eller jobbar alla kanske nån som vill ha en kaffe eller är man för PÅ då?
sitter ju bara påbibblan eller städar ... det måste finnas roligare saker att göra?
wima skrev:
Zeb_Macahan skrev:Det gäller att tro på det bästa... regnställ har jag ju
Vi får väl se vad dom säger imorgon, det är ju det som är det viktigaste.
Som sagt: väder är det ju alltid... tror du och jag är "kassaordvitsarbröder" mr-zx7
//jaG
Zeb_Macahan skrev:lajjk it öö lååt
//jaG
Mr-zx7 skrev:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |