Zeb_Macahan
Bettingansvarig
//jaG
Goffe skrev:http://www.ninjaclubsweden.com/forum/download.php?id=1734 där ser du Zeb, löjligt att hänga ut..
Goffe skrev:http://www.ninjaclubsweden.com/forum/download.php?id=1734 där ser du Zeb, löjligt att hänga ut..
Ikon skrev:...jag hade tänkr o använda samma,får säkert göra lite updates...dock har jag beställt ett monster drev
Det ser du väl att han bara vilar sig där, han stannade å lutar sig lite mot muren baraZeb_Macahan skrev:
Kan inte annat än hålla med:Twice skrev:Fan va porriga bilder!!!
Jag och Husan gör oss bra på bild !!
eus skrev:Det ser du väl att han bara vilar sig där, han stannade å lutar sig lite mot muren bara
The_Wanderer skrev:1. Goffe: men för fan.. inte idag, jag e ju bakis...
Goffe skrev:Man mår inte alltid bra.. men, vem som nu blandade drinkar igår, var GRYM på det.. nästa gång ska de smakas på kedjespray oxå..
Samuel_LJackson skrev:finfina bilder Själv ska jag tillbaks till JKPG nu...och två månader IKEA-lager
Twice skrev:Koppla ihop 2 kedjor då! Bara svets våld och vaselin!
Ikon skrev:han skickar med en förlängd kedja,det kommer o bli hur kul som helst
Ikon skrev:han skickar med en förlängd kedja,det kommer o bli hur kul som helst
nja inte mästaren tror jag...har ju fan tappat en månads åkning nu...blir att börja om från noll igen...Zeb_Macahan skrev:Tror jag det... mästar´n is back!
Hur går det med försäljningen av Ninja?
//jaG
Ikon skrev:nja inte mästaren tror jag...har ju fan tappat en månads åkning nu...blir att börja om från noll igen...
väntar fortfarande på mina jävla gaffelben...som tur e får jag en stunthoj snart så jag har nåt o åka på
Zeb_Macahan skrev:"äsch, det är ju finsprit. Den är ju destillerad!"
//jaG
Ikon skrev:nja inte mästaren tror jag...har ju fan tappat en månads åkning nu...blir att börja om från noll igen...
väntar fortfarande på mina jävla gaffelben...som tur e får jag en stunthoj snart så jag har nåt o åka på
NSR_Martin skrev:Satans perkule.
Har inte så bra tillgång till internet i stugan, bara slöfotsmodem, om jag nu får låna mammas dator
Missade körningen... Jaja, shit happens...
Ingen som har lust att åka nån dag nu i veckan??
Hojen min ska in på service idag, men dom öppnar inte förrens 9, jäkla skit, vet inte hur jag ska ta mig därifrån...
EDIT, det löste sig, min kompis hänger med och skjutsar mig på sin moped tillbaks, kul va?
Goffe skrev:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |