Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Toftis

104 % juice!
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
Ingen längre:(
OLDEN skrev:
På A svarar jag: Ja självklart, vilken dalmas är inte nykterist
På B svarar jag: Precis Jag förstå inte sjäv varför jag blir så snurrig av det vattnet.

Tror det är det där färgade vattnet du köper i affären, o blandar med, du blir snurrig av :fyllisar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Vilka ska åka kotegen idag? Jag vill, kanske kan ta en sväng efter eller innan beroende på tiden, eller stunta lite på gamla E4an eller så, måste ju lära mig göra stoppies :D

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Ikon, du får nog skaffa en lite mer lättparkerad bil till Nina :D
såg ut som hon hade lite problem med storleken idag.

Rätt kul å ha kontorsfönstret mot en större parkering, ger lite underhåll då å då :)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Idag meckade jag o brutus ihop blade...passade på o slänga på ett lite större drev när vi ändå var igång :tummenupp

Bifogat

• the blade 021.JPG
    the blade 021.JPG
    80.2 KB · Visningar: 59
  • the blade 023.JPG
    the blade 023.JPG
    44.9 KB · Visningar: 50
  • the blade 026.JPG
    the blade 026.JPG
    39.3 KB · Visningar: 69

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Öj öj öj!!! Det var en riktigt trevlig dag idag! Börjad med att Mattias, Magnus och jag krängde på ett nytt bakdäck på min hoj :Bugar för att sedan åka "Skövdrundan" :tummenupp Den var riktigt rolig! Efter det möter vi Zeb & Co på Preem för att åka kortége genom stan och vidare till Bankeryd för en kokt (ganska äcklig) korv :rolleyes: Sen bär det av till Torsvik för stuntövningar. Går riktigt bra för Goffe nu! Hoppas att det blir en bra film :)

***Vet inte om jag glömde att tacka Zeblille och Goffelille :) för testturerna på era hojar! Var lite smått upprymd precis efter...nu har jag tagit min 1000cc oskuld!!! Weeii!!!***

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Ikon skrev:
Idag meckade jag o brutus ihop blade...passade på o slänga på ett lite större drev när vi ändå var igång :tummenupp
JAG VILL OXÅ HA!!!
Den såg ju inte alls dum ut :tummenupp
mumsigt drev... :D

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
gleb skrev:
Öj öj öj!!! Det var en riktigt trevlig dag idag! Börjad med att Mattias, Magnus och jag krängde på ett nytt bakdäck på min hoj :Bugar för att sedan åka "Skövdrundan" :tummenupp Den var riktigt rolig! Efter det möter vi Zeb & Co på Preem för att åka kortége genom stan och vidare till Bankeryd för en kokt (ganska äcklig) korv :rolleyes: Sen bär det av till Torsvik för stuntövningar. Går riktigt bra för Goffe nu! Hoppas att det blir en bra film :)

***Vet inte om jag glömde att tacka Zeblille och Goffelille :) för testturerna på era hojar! Var lite smått upprymd precis efter...nu har jag tagit min 1000cc oskuld!!! Weeii!!!***

klart du får prova den när du vill.. tack alla för en trevlig tur, ska filma lite till o sen kanske Twice (om han vill) kan klippa ihop en till?!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Goffe skrev:
klart du får prova den när du vill.. tack alla för en trevlig tur, ska filma lite till o sen kanske Twice (om han vill) kan klippa ihop en till?!

Ojjemen! Det kan jag klippa ihop!
Wheeliesarna sitter ju som gjutet nu! :tummenupp

Skäggis

wiking-racing.com
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
CBR600 KXF250
jaha, tackar för en trevlig "skövde-runda" och korvätning efter kortegen. Tyvärr fick jag ju punka när jag skulle därifrån men jag fick hjälp av en trevlig glidaråkare som hivade upp ett punkaspray ur packväskorna (ledsen Goffe att jag inte väntade på dej). Nu är däcket bytt iaf.

:fatta! Hade ju velat se er stunta :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...