Aion
black danger lost in the woods
aci skrev:Yihaa, Duccen är besiktigad, nu kör jag lagligt, bara hem å skruva tillbaka roligdetaljerna sen så kan man köra på allvar
aci skrev:Yihaa, Duccen är besiktigad, nu kör jag lagligt, bara hem å skruva tillbaka roligdetaljerna sen så kan man köra på allvar
OLDEN skrev:På A svarar jag: Ja självklart, vilken dalmas är inte nykterist
På B svarar jag: Precis Jag förstå inte sjäv varför jag blir så snurrig av det vattnet.
Mr-zx7 skrev:
tja, jag har ett STR offroad ställ som kanske kan funka i värsta fallMr-zx7 skrev:Någon som har ett skinställ till utlånes ikväll??? till min flickvän ca:168cm 60kg
hmmm Metallica vs Mickesmotor...MHK skrev:Ingen som ska ner till Växjö till helgen?
Jag ska dit med några polare...
mer på http://www.mickesmotor.se/mcshow/ kan nog bli kanon...
NSR_Martin skrev:Ska vi åka idag? Nån som vet mer om kotegen?
JAG VILL OXÅ HA!!!Ikon skrev:Idag meckade jag o brutus ihop blade...passade på o slänga på ett lite större drev när vi ändå var igång
gleb skrev:Öj öj öj!!! Det var en riktigt trevlig dag idag! Börjad med att Mattias, Magnus och jag krängde på ett nytt bakdäck på min hoj för att sedan åka "Skövdrundan" Den var riktigt rolig! Efter det möter vi Zeb & Co på Preem för att åka kortége genom stan och vidare till Bankeryd för en kokt (ganska äcklig) korv Sen bär det av till Torsvik för stuntövningar. Går riktigt bra för Goffe nu! Hoppas att det blir en bra film
***Vet inte om jag glömde att tacka Zeblille och Goffelille för testturerna på era hojar! Var lite smått upprymd precis efter...nu har jag tagit min 1000cc oskuld!!! Weeii!!!***
Goffe skrev:klart du får prova den när du vill.. tack alla för en trevlig tur, ska filma lite till o sen kanske Twice (om han vill) kan klippa ihop en till?!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|