Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Nån gång så har det nämnts nån fin "skövde-väg", har nån lust att förklara den närmare...?

Har kört vägen över bunn och haurida och åt det hållet, samt tranemo, finns det några fler fina vägar ni kan tipsa om?
eeehh...eeehh...Torsviksrakan :tummenupp

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Brutus skrev:
Hur är det med dig, Kissemiss?? Fortfarande sjuk??

Japp förkyld som ett as samt ont i bröstet o halsen :(

Det blir inget jobb imorgon iaf...förhoppningsvis på fredag,vore ju roligt o kunna jobba sin sista dag så man kan lata sig lite riktigt :rolleyes:

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:
Har varit där med :gnissla
Hur kunde jag veta att du skulle säga det förresten? :D

Ingen som har några fler vägtips?

Småvägarna ner till hok? Sen till skillingaryd -> hightattarall ta en glass och sen samma runda hem igen?

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Therudeboy skrev:
Småvägarna ner till hok? Sen till skillingaryd -> hightattarall ta en glass och sen samma runda hem igen?

Ska man äta glass så finns det bara ett ställe...mja ok 2 då,men på det ena måste man äta burgare oxå :rolleyes:

alkoholkko

-jag har kört mini moto
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha FZR600R
NSR_Martin skrev:
Har varit där med :gnissla
Hur kunde jag veta att du skulle säga det förresten? :D

Ingen som har några fler vägtips?

Kör Från Hovslätt-Sanseryd-Bonstorp- mot Vaggeryd sväng mot Bratteborg å sen kör du mot Månsarp, sen e de valfritt, du kan ta torsvik hem, E4 eller barnarp eller NHR taberg hälstorp.

Eller så´kan du köra sanseryd mot bondstorp och ta av mot Norra Unnaryd å sen köra neråt Nittop, Dalstorp å allt va det heter :tummenupp vägar!

Therudeboy

Guest
Ikon skrev:
Ska man äta glass så finns det bara ett ställe...mja ok 2 då,men på det ena måste man äta burgare oxå :rolleyes:

Han kan ju köra vidare ner till Värnamo och äta glass där och glo på massa brudar. Eller ta svängen runt mig så bjuder jag på en kopp kaffe (inget dopp) :D

alkoholkko

-jag har kört mini moto
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha FZR600R
Är ledig imon och fredag :arsele Tänkte köra en sväng imon vid tvåtiden, nån som e på? Lite kurvigt å så

alkoholkko

-jag har kört mini moto
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha FZR600R
Therudeboy skrev:
Han kan ju köra vidare ner till Värnamo och äta glass där och glo på massa brudar. Eller ta svängen runt mig så bjuder jag på en kopp kaffe (inget dopp) :D

Eller så åker han inte till värnamo för värnamo är en HÅLA

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
vägar...........

:7peta undefinedFortsätt från hok till Malmbäck...Ödestuge, Jönköping, E 4, Hillerstorp Gislaved....bara ett tipps :squid
Therudeboy skrev:

Therudeboy

Guest
alkoholkko skrev:
:va Du har nog missupfattat det här lite... MCDONAlds är inte allt :fatta! .... jag menar det finns ju öl :fyllisar

Sant sant. Dem har ju sten-stures också :lol Varför öl när det finns kärringdricka, Cider,sprit,vin annars får det vara.

alkoholkko

-jag har kört mini moto
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha FZR600R
Varför öl när det finns kärringdricka, Cider,sprit,vin annars får det vara.[/QUOTE]

jasså du är sån :lol

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Bratteborgssvängen är styrslagens mästare.. riktigt kass asfalt när det går fort.

den andra är tranemovägen du förklarar. Det roliga tar slut i sjötofta!

//jaG

alkoholkko skrev:
Kör Från Hovslätt-Sanseryd-Bonstorp- mot Vaggeryd sväng mot Bratteborg å sen kör du mot Månsarp, sen e de valfritt, du kan ta torsvik hem, E4 eller barnarp eller NHR taberg hälstorp.

Eller så´kan du köra sanseryd mot bondstorp och ta av mot Norra Unnaryd å sen köra neråt Nittop, Dalstorp å allt va det heter :tummenupp vägar!

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Jag fick ett lustigt infall idag och köpte mig en Cbr 929'a :kocko
så jag hänger gärna med till bana på Lördag, När var hur?
Måste byta försäkring på Duccen...

Sen så blir det krashkåpor på cbr'en :yoparty någon som har bra erfarenheter av någon försäljare som säljer sådant till sådana maskiner?

Tanken är att jag ska bygga rookie 1000 hojj av den, det är bara en tidigare ägare och den har gått 970mil och den känns väldigt frisk som den förhoppningsvis också är. Kom precis hem från Norrköping med den så det har iallafall blivigt 20mil på cyklen. Det var faktiskt en positiv överaskning men tanken ... varför måste japanarna göra den så bred? 4'an är ju smalare under..

Last edited:

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
aci skrev:
Jag fick ett lustigt infall idag och köpte mig en Cbr 929'a :kocko
så jag hänger gärna med till bana på Lördag, När var hur?
Måte byta försäkring på Duccen...

Sen så blir det krashkåpor på cbr'en :yoparty någon som har bra erfarenheter av någon försäljare som säljer sådant till sådana symaskiner?
Körning på Kinnekulle, http://home.swipnet.se/racingworld/

Dock verkar vädret vara lite ostabilt på lördag enligt prognoserna idag.. :( :6surkart

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom