Goffe skrev:inte så länge till hoppas jag.. ingen risk att man wheelar ifrån dig..
Goffe skrev:inte så länge till hoppas jag.. ingen risk att man wheelar ifrån dig..
Ikon skrev:vi taggar nogf vidf 22 tiden tror jagh kom hit nu...
Twice skrev:Kommer förbi krogen en sväng sen, ring när ni ramlat dit!
Ikon skrev:Brutus,Vi fick lite skit av bosse chelin idag...han var inte så nöjd...gott att man inte jobbar där uppe längre
Brutus skrev:haha....mycket märkligt...han kanske bara behöver lite stock och en cigarr..det kan du väl lösa eller?? Det är ena jävla gnällhoror däruppe..blir så less...
Har du trimmat hjälmen än eller?? Visa bild...
Ikon skrev:Kan inte fixa nån bild...kamerajäveln har pajjat...lagom till lelle
Twice,blir det nåt bus idag eller?
Jupp det har dom...jag kommer va så full att jag inte kommer kunna ta några kort ändå bananBrutus skrev:Aj fan...dåliga nyheter, men carro och mavve har väl en också har jag för mig...
Ikon skrev:Kan inte fixa nån bild...kamerajäveln har pajjat...lagom till lelle
Twice,blir det nåt bus idag eller?
Twice skrev:Ojjemen! Vaknade Precis!!När ska vi dra igång då?
Några mer som hakar på?
Inga probs, ring eller skriv ett inlägg när det är dagsIkon skrev:vet inte riktigt,skulle behöva nyktra till lite mer först känner jag...om ett par timmar kanske eller??
Twice skrev:Inga probs, ring eller skriv ett inlägg när det är dags
Ikon skrev:Jupp det har dom...jag kommer va så full att jag inte kommer kunna ta några kort ändå banan
ska åka o hämta la dunk idag
Brutus skrev:o fan...har du tjackat dunk?? Det bådar inte gott någonstans det här..
Ikon skrev:Japp det är bra med en dunk,måste ju ha med sig så man klarar sig,det blir dyrt o springa på apoteket varje dag...
Brutus skrev:Helt korrekt...dock lär det nog bli en o annan vända dit i vilket fall som helst...jag släpar nog bara med mig tre flak öl eller nåt..haft lite problem att få loss mer...
Ikon skrev:Fixar jag vettu...du kan ju gå ut o börja försöka få igång din hoj nu så ringer jag dig om ett par timmar o kollar hur det går
Ikon skrev:Jag ska försöka hålla mig borta därifrån så länge som möjligt,ska prata med min kollega Henry om hur mycket plats det finns i vuddringen
gleb skrev:Skriv gärna in när ni åker iväg...hänger gärna på så länge det inte regnar
gleb skrev:Skriv gärna in när ni åker iväg...hänger gärna på så länge det inte regnar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|