Twice skrev:Ojjemen!!!
Imorgon åker jag och polaren till båstad och hämtar en husa till!
Så det lär bli åka av i helgen! Du hakar väl på även utan bur?
Nu är det bara en Harley Davidson som fattas...Goffe skrev:o byxorna.. en del av dem iaf.
Twice skrev:Imorgon åker jag och polaren till båstad och hämtar en husa till!
Torrkoppling kan väl aldrig vara bra?Zeb_Macahan skrev:Äsch, den skramlar ju för att man inte ska höra alla saker som inte sitter fast på den.. Dom satt en gång i tiden och funderade över hur dom skulle maska alla konstiga skrammel från saker som inte satt fast.... då såg dom ljuset: TORRKOPPLING
Men jag vill ändå köra den i sommar......
//jaG
eus skrev:Torrkoppling kan väl aldrig vara bra?
*host* motoGP *host*
edit: remmar kostar 750:- för er som undrar
edit2: anledningen till att man använder remmar är för att det är billigt å smidigt att meka med. Innan rem hade de kamskaft med vinkeldrev, en kostam historia tydligen
Det går att mecka Ducce utan såna verktyg, men för att bli autoriserad verkstad/meck så måste man ha ett sånt.Zeb_Macahan skrev:Krävs det inte ett specialverktyg för ventiler/remmar som ducati i sin tur tar 40 lakan för? Smidig konstruktion
angående torrkoppling så behövs det inte på en gathoj. En MotoGPhoj ska rulla 1 race, sen plockas isär.. går inte att jämföra!
//jaG
Jo förfan, det är krymma krejjerZeb_Macahan skrev:angående torrkoppling så behövs det inte på en gathoj. En MotoGPhoj ska rulla 1 race, sen plockas isär.. går inte att jämföra!
//jaG
eus skrev:Jo förfan, det är krymma krejjer
Jag diskuterade detta med en ducati ägare, iofs är han en mekaniker av ganska hög kvalitéaci skrev:Hej du
Smidigt är det nog tyvärr inte då även ventilkollen ingår och de som har gjort det säger att det är väldigt krångligt att byta remmarna, det är väll där pengarna ligger men man ser ju att man kommer undan mycket billigare om man gör det själv och hur svårt kan det vara igentligen, bara skruvar ju.
Jag jobbar en stund till typ halv 4Zeb_Macahan skrev:Fett med krymmt... respeckt!
jobbar du en dag som denna? Hela dagen eller bara liten stund?
//jaG
eus skrev:Jag jobbar en stund till typ halv 4
Ja, jag ska till Habo en svängZeb_Macahan skrev:Sen är det fest eller? Va blev det till slut?
//jaG
eus skrev:Ja, jag ska till Habo en sväng
Zeb_Macahan skrev:Glöm inte att skylla på sillen imorgon bara
Har du kört din hoj än?
//jaG
eus skrev:Na, har inte det än
Blir nog nån dag nästa vecka
Det har inte direkt vart nåt drömväder
Ja, det är en rolig bana. Ganska nära å braZeb_Macahan skrev:No shit!
Men det va ok väder på sviestad i onsdags... rolig bana BTW
//jaG
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin