Ikon skrev:Ikon+Voice+1xklot+2 12or=sant![]()
Ojjemen! Fint som fan!
Gött att det bara är jag som behörskar husan
Ikon skrev:Ikon+Voice+1xklot+2 12or=sant![]()
Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750Mr-zx7 skrev:Skulle åka dit för att testa ett skinställ men åkte där ifrån med ett par brallor istället![]()
wima skrev:Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750![]()
wima skrev:Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750![]()
Twice skrev:Ojjemen! Fint som fan!
Gött att det bara är jag som behörskar husan![]()
Ikon skrev:Ja fan det var inte så smidigt![]()
Blir det nåt köra idag eller? Tänkte jag skulle tagit det lugnt idag men det e ju lika bra o köra så man blir bra på det nångång.
Vi kan väl dra upp vid 19tiden,då är det inte lika jävla svettigt o köra och så hinner jag förhoppningsvis få på buren o räta railen lite.
Ikon skrev:Mr-zx7: en 12:a med tillhörande krash finns på film![]()
Ikon skrev:Ja fan det var inte så smidigt![]()
Blir det nåt köra idag eller? Tänkte jag skulle tagit det lugnt idag men det e ju lika bra o köra så man blir bra på det nångång.
gleb skrev:Klart vi skall åka idag...har inte varit så här bra väder på århundraden känns det som![]()
Ikon skrev:Jag kanske kommer lite senare en 19 iofs,men absolut inte senare än 20 då är det nästan behagligare...
Ikon skrev:Fråga 1.
Vad är det för fel när man gör en varvstoppsburn och sedan smäller det till i motorn o hojen stannar???
Svar:Soppatorsk![]()
Fråga 2.
Hur gick det för Twice o goffe i jakten på poliser?
Vad är det för fel när man gör en varvstoppsburn och sedan smäller det till i motorn o hojen stannar???
Fråga 2.
Twice skrev:Haha, fan va gött att det bara va soppan!!
Jodå vi hittade 3 st! Wheelade förbi en ambulans och en snutbil vid juneporten, oj vad dom tittadeHoppas det fastande i kameran bara, redigering imorgon!
Zeb_Macahan skrev:Idag har man kört 7 (sju) timmar offroad... fint som snus!
Mr-zx7: skaffa dej en nu du med!
//jaG
Fråga 2.
Twice skrev:Haha, fan va gött att det bara va soppan!!
Jodå vi hittade 3 st! Wheelade förbi en ambulans och en snutbil vid juneporten, oj vad dom tittadeHoppas det fastande i kameran bara, redigering imorgon!
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X