Ikon skrev:Ikon+Voice+1xklot+2 12or=sant
Ojjemen! Fint som fan!
Gött att det bara är jag som behörskar husan
Ikon skrev:Ikon+Voice+1xklot+2 12or=sant
Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750Mr-zx7 skrev:Skulle åka dit för att testa ett skinställ men åkte där ifrån med ett par brallor istället
wima skrev:Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750
wima skrev:Haha...nästan i klass med brorsan för ett par år sen. Skulle köpa ett nytt bakdäck till sin hoj och kommer ut ur butiken med en ny GSXR750
Twice skrev:Ojjemen! Fint som fan!
Gött att det bara är jag som behörskar husan
Ikon skrev:Ja fan det var inte så smidigt
Blir det nåt köra idag eller? Tänkte jag skulle tagit det lugnt idag men det e ju lika bra o köra så man blir bra på det nångång.
Vi kan väl dra upp vid 19tiden,då är det inte lika jävla svettigt o köra och så hinner jag förhoppningsvis få på buren o räta railen lite.
Ikon skrev:Mr-zx7: en 12:a med tillhörande krash finns på film
Ikon skrev:Ja fan det var inte så smidigt
Blir det nåt köra idag eller? Tänkte jag skulle tagit det lugnt idag men det e ju lika bra o köra så man blir bra på det nångång.
gleb skrev:Klart vi skall åka idag...har inte varit så här bra väder på århundraden känns det som
Ikon skrev:Jag kanske kommer lite senare en 19 iofs,men absolut inte senare än 20 då är det nästan behagligare...
Ikon skrev:Fråga 1.
Vad är det för fel när man gör en varvstoppsburn och sedan smäller det till i motorn o hojen stannar???
Svar:Soppatorsk
Fråga 2.
Hur gick det för Twice o goffe i jakten på poliser?
Vad är det för fel när man gör en varvstoppsburn och sedan smäller det till i motorn o hojen stannar???
Fråga 2.
Twice skrev:Haha, fan va gött att det bara va soppan!!
Jodå vi hittade 3 st! Wheelade förbi en ambulans och en snutbil vid juneporten, oj vad dom tittade Hoppas det fastande i kameran bara, redigering imorgon!
Zeb_Macahan skrev:Idag har man kört 7 (sju) timmar offroad... fint som snus!
Mr-zx7: skaffa dej en nu du med!
//jaG
Fråga 2.
Twice skrev:Haha, fan va gött att det bara va soppan!!
Jodå vi hittade 3 st! Wheelade förbi en ambulans och en snutbil vid juneporten, oj vad dom tittade Hoppas det fastande i kameran bara, redigering imorgon!
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|