Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
vet fan inte vad som händer inte tjötat med nån än...tänkte att jag skulle sova en stund sen får vi se....

skulle inte du ut o paddla i detta underbara sommarväder??! :hihi

Paddlandet är inte aktuellt förräns imorgon, men jag ställer mig relativt tveksam till att dra ut med kanoten i sånt här väder...Mitt liv är tillräckligt dekadent som det är....

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
hur går det med husan då?

Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Twice skrev:
Sovit en stund nu, underbart!
Jag la in en tråd i Supermotard forumet, kör väl efter vad det står där och hoppas på att det funkar sen...

Fast det lär inte bli något race ikväll iaf.... :fyllisar

Här händer det inte mycket! Vad gör allt folk i detta ovädret??

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Skäggis skrev:
Väntar ut vädret, ser ut att kunna ta några dar... :(

Ja det ser ju inte direkt ljust ut. Har väl vid det här laget regnat ca:1,5kubik sedan i går förmiddag

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm... å det har f-n regnat så det räcker nu varesig det är i kubik eller mm...

Satan va trött jag e på det här... :huvet i ren desperation posörtvättade jag hojen igen (behövdes igentligen inte men i brist på annat) funderar på å gå ner å vaxa oxå...

Skäggis

wiking-racing.com
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
CBR600 KXF250
The_Wanderer skrev:
hmmm... jag kanske är ute å cyklar men:
:mattias Kommer det 1,5 kubik(meter?) på 10 kvadratkilometrar lär det väl endast (kanske) bli lite dimma av det... tror regn mäts i mm...

Hehe, det var det jag var ute och cyklade efter åxå :tungan

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

gleb

Medlem
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Goffe skrev:
f*n va de har regnat.. åkte genom en pöl/flod/sjö som var minst 15 cm djupp med hojen, även om de inte gick fort alls så sprutade de vatten å alla håll, såg inte ett skit, blöt överallt, o den som åkte bakpå skratta bara o tycker de är kul at åka i regn oxå.. men hon vill oxå wila lite.. :tummenupp visstvisst! har hittat en bil till racekarriären nu.. http://www2.blocket.se/view/2920435.htm?l=0&c=1&city=0 blir perfa med den, ska bara at alicensen nu oxå, inhandla racehoj, husvagn, en xtra bil, mekfolk, paraplyflickor, o sen ska jag försöka att köra fort på banan oxå.. ideer finns de gott om iaf :tungan

Kom hit nu!!!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Ikon skrev:
Då har man fördrivit regndagarna med att spela upp sig vice city igen...fan vilket coolt spel det är :tummenupp

men nu får det fanimej bli lite ändring på väderhelvetet
Fan idag händer det inte för mkt :arsele Köpte bil till Linn igår!Riktigt grym :yoparty

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Twice skrev:
Din gamle räv! Har du iongen kamkedja liggandes?
Ajajajaj......Har husan ramlat isär :( Nej tyvärr inte.....Låter som om du får göra ett bösök hos Magnus på Ejfa :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM