The_Wanderer skrev:Sitter här i regnet å funderer lite...
Hur många här tycker det är skoj med en liten landsvägs tur med en fika lite då och då?
Vissa har börjat å satsa mer eller mindre bara på bana eller stunt och vill inrikta sig på det. jag tycker båda dessa företelser phett oxå! men jag inte lust att rikta in mig på endast ett av dessa och skippa dom andra delarna.
Vart jag vill komma är det att jag saknar dom "vanliga" hojturerna. och nu när Ikon har skaffat motard och Emmi är på god väg. Så har jag börjat allvarligt fundera i samma riktning, eftersom det kanske kommer ta över dom vanliga turerna, hade planerat å köra R1a nästa år oxå men jag vet inte längre.
Så alltså finns det något intresse för "fika turer till Gränna" längre?
The_Wanderer skrev:Så alltså finns det något intresse för "fika turer till Gränna" längre?
gleb skrev:Den här säsongen har jag för första gången testat att åka bana (det var ett gäng som lurade med mig haha) och jag tycker verkligen att det är riktigt skitskoj. Det är någonting som jag kommer att fortsätta med
Men jag har inga planer på att lägga av med åkandet på gata. Tycker att både gata och bana har sin charm...där kaffet/ciggen och skitsnacket ute på vägarna gör livet värt att leva Anledningen till att det inte blivit så mycket åkande hitills denna sommaren måste väl ändå bero på att vi har den sämsta sommaren sedan 76 år tillbaka
Imorrn finns stora planer på att åka ut och åka. Vi samlas på shell i Husqvarna klockan 11:00. Planerna är att åka mot Nässjö på skattjakt.
Det går bussar dit :kockoThe_Wanderer skrev:Så alltså finns det något intresse för "fika turer till Gränna" längre?
Du är bara avundssjuk för att du inte har nån hoj!eus skrev:Det går bussar dit :kocko
Zeb_Macahan skrev:Idag var det ju inget vidare väder, så vad sägs om en grännaturmedfika imorgon istället? Vilka hänger på?
Skäggis: Hade du en polare som skulle sälja en bil? Vad och hur billigt?
//jaG
gleb skrev:Jag är "på" tid o s v bestäms imorrn när vi vet hur vädret skall bli eller?
Hemsidan funkar inteGoffe skrev:Lite om framtidsplaner, ideer osv..
www.teamBoxDelivery.se
eus skrev:Hemsidan funkar inte
Goffe skrev:...
*hoj nr2:kawasaki ZX10R -04
//nr2
eus skrev:Du tror inte det skulle vara lite smartare med en annan hoj?
Typ en Suzuki eller R1 -04?
ZX-10 är inte känd för att vara lättkörd
Goffe skrev:rivs riktigt bra med kawan, har inte provat R1:an, bara provsuttit, o trivs bättre på en R6:a, Sukkan är bra men som sagt, trivs bra som fan på kawan! (inte sagt att jag kör snabbare på kawan än andra..)
Har man inget att göra, tar man fram nybakta bullar, ett äpple, lite socker att doppa äppelklyftorna i, en liter mjölk o sen är kvällen räddad..
Emmi skrev:Nu har även Peter köpt sig en Suzuki!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|