Kan du beställa en till mig med?Zeb_Macahan skrev:Jag å Peter med. Vi har köpt varsin minimoto nu med.... 2000 levererat och klart. 70 km/h i toppfart... borde räcka för mig
//jaG
Kan du beställa en till mig med?Zeb_Macahan skrev:Jag å Peter med. Vi har köpt varsin minimoto nu med.... 2000 levererat och klart. 70 km/h i toppfart... borde räcka för mig
//jaG
Ydde skrev:Kan du beställa en till mig med?
Therudeboy skrev:Twice och ydde kolla i min sign så ser ni allt med betalningar osv.
Ydde skrev:Kan du beställa en till mig med?
Therudeboy skrev:Twice och ydde kolla i min sign så ser ni allt med betalningar osv.
Ikon skrev:det där låter bra...då kommer jag hem till dig med en kasse bärs så kör vi
Twice skrev:Jag beställde precis 2st mincrossar svarta...
Ta en... behöver nog inte 2...
Ikon skrev:Har du nåt konto nummer som jag kan sätta in stålarna på?
Hur mycket kostad en sån här LY-CIG14E??
MHK skrev:Har missat den tråden... Vill HA! Vilken tråd är de?
Men var kan man köra lagligt här omkring?
Har beställt en sån där med, får hoppas att den håller i mer än ett par veckor...Zeb_Macahan skrev:Jag å Peter med. Vi har köpt varsin minimoto nu med.... 2000 levererat och klart. 70 km/h i toppfart... borde räcka för mig
//jaG
Therudeboy skrev:Gislaved kör du lagligt, där har jag lov att köra hur mycket som helst med minimoto. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55888 skriv upp dig på www.kirres.se/sh
MHK skrev:Aha, var nånstans i Gislaved?
Men de är försent att beställa nu eller?
Therudeboy skrev:Gokart banan. Japp nu är det försent. Vi har fyllt en container och det var max, dock ska kommer det finnas en reservlista, för folk som inte betalar finns ju alltid och där kan jag ju göra dig till no:1 Ger hellre folk som varit här länge en minimoto än folket som nyss reggat sig.
MHK skrev:Putt mig on the reserv list!
Så kan du ju köra ifrån mig sen i Gislaved!
Ikon skrev:Jag och Mr T drar ut vid 3 tiden..ring om ni vill haka på
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |