Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Score skrev:
Bobby har både liten mc och liten ***

Då har ni något gemensamt har du hittat hit äcklet..?? :finger

Therudeboy skrev:
Så du känner ludde väl? han är killen som gör det han säger så säger han ja så är han inte blyg för att burna upp det nya däcket :)

Snarare det gammla i så fall.. knappast ett helt nytt!
Skulle varit med igår då var det ialla fall rök överallt fråga Viffer (Niklas) hehe.. gav han lite däck stänk på den vita skönheten.

Gör jag inte det jag säger att ja skall göra??

Therudeboy skrev:
Fy fan nu blev jag besviken :D Jag har ju hoj,sen kommer det en R6:a i december problemet är att jag inte orkar ta körkort så det ska övnings köras med unitedcolors nästa år :rodnar

Benni postlåda frågade mig om vi kunde övningsköra nästa år med.. Och örjan.. så är nog obbe sugen på att ta kort och Bäde Alexander och Per här funderar på att sälja bilen för en båge hehe...

Last edited:

Therudeboy

Guest
Villket datum tog du ditt mc kort ludde? för jag antar att det räknas efter det? Kul för dig om alla vill övnings köra men jag tror länsstyrelsen börja undra om du har 5 pers som "elever" :rodnar

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Villket datum tog du ditt mc kort ludde? för jag antar att det räknas efter det? Kul för dig om alla vill övnings köra men jag tror länsstyrelsen börja undra om du har 5 pers som "elever" :rodnar

99 på sommaren kommer inte ihåg... står inte på mitt körkort.
Men räknas från jag hade mellan men det står bara tung datumen.

Det är väll deras problem om dom vill tro något det finns ju sådana som har 250 "elever" dom tar nog både betalt och skiter att betala skatt..!

Man kanske skall starta firma och pressa er på pengar.. Gött tack för förslaget... hm nä knappast. Dessutom har jag inte hört att någon sagt något om pengar, jag kör för att jag älskar det.

Skall du köpa R6 till hösten?

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Gårdagens åkning.

Sorry att man inte dök upp igår till åkningen, Viffer skickade väll och meddelade Emmi vad jag förstod.

Fick en spik av storlek king size i bakhjulet.

Behöver bakdäck någon som vet en bra firma som har ett bra pris på däck och vad rekomenderar ni för något 150 eller 160 till motard? Denna gången skall jag ha ett hårdare däck dessutom!

Tills jag fixat det så blir det inte något åka för min del tyvärr.

Therudeboy

Guest
Unitedcolors skrev:
99 på sommaren kommer inte ihåg... står inte på mitt körkort.
Men räknas från jag hade mellan men det står bara tung datumen.

Det är väll deras problem om dom vill tro något det finns ju sådana som har 250 "elever" dom tar nog både betalt och skiter att betala skatt..!

Man kanske skall starta firma och pressa er på pengar.. Gött tack för förslaget... hm nä knappast. Dessutom har jag inte hört att någon sagt något om pengar, jag kör för att jag älskar det.

Skall du köpa R6 till hösten?

Jag skall iallafall köra med dig ovasett du vill eller inte :) R6 ligger bra till men som vanligt hinner jag säga att jag ska ha 1000 hojar innan jag köpt en :crash

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Jag skall iallafall köra med dig ovasett du vill eller inte :) R6 ligger bra till men som vanligt hinner jag säga att jag ska ha 1000 hojar innan jag köpt en :crash

Jo du hinner oftast ändra dig .. men om jag har sagt en sak gör inte jag den då oftast såg ett inlägg med viss ironi i som jag inte tycker stämmer? :whip

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Therudeboy! Du ändrar dig väll aldrig 1000 ggr innan du får tummen ur???? ÖhhhhJag ska ha en yamaha, nej förresten en Ktm, eller varför inte en Honda, nu ska jag köpa en Kawasaki, Nej då Bobby du ändrar dig väll aldrig... Eller??? :eek: :eek: :eek:

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
LUDVIG Du tog ditt mc kort ca 990908. Får den dagen fick jag bil körkort och vi tävlade från Hesta till Biblioteket i Anderstorp. Du ville köra 110 väg och jag ville köra 70 väg med masså små svängar... Och vem vann???

:kulspruta Unitedcolors???

:bow Score???

Jo tack jag vet att jag kom 5 min före dig.... :tummenupp

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
Jag skulle bli väldigt lättad av att få höra att hälsotillståndet hos jönköpingsborna är gott, med tanke på omständigheterna. :confused:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
bpurple skrev:
Jag skulle bli väldigt lättad av att få höra att hälsotillståndet hos jönköpingsborna är gott, med tanke på omständigheterna. :confused:

Jag tror de flesta av oss mår bra..har inte snackat med alla.

bpurple

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
FZR 1000 '89
MHK skrev:
Vad är det som har hänt? :confused:

Det var en ganska otäck vurpa på onsdagskvällen.
Sorry för att jag är vag och så, men jag känner mig obekväm att säga ngt innan jag vet att det gått bra.

Jymdman

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Kawasaki ZX7R -96
bpurple skrev:
Det var en ganska otäck vurpa på onsdagskvällen.
Sorry för att jag är vag och så, men jag känner mig obekväm att säga ngt innan jag vet att det gått bra.

Ajdå, låter inte alls roligt.... :(
Får väl hoppas att det går bra....

Therudeboy

Guest
Unitedcolors skrev:
Jo du hinner oftast ändra dig .. men om jag har sagt en sak gör inte jag den då oftast såg ett inlägg med viss ironi i som jag inte tycker stämmer? :whip

Du gör det du säger läs och lär :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...