Therudeboy
Guest
Viffer skrev:Therudeboy, skickade jag ett pm till dig?
Japp
Viffer skrev:Therudeboy, skickade jag ett pm till dig?
DajmTherudeboy skrev:
Score skrev:Bobby har både liten mc och liten ***
Therudeboy skrev:Så du känner ludde väl? han är killen som gör det han säger så säger han ja så är han inte blyg för att burna upp det nya däcket
Therudeboy skrev:Fy fan nu blev jag besviken Jag har ju hoj,sen kommer det en R6:a i december problemet är att jag inte orkar ta körkort så det ska övnings köras med unitedcolors nästa år
Therudeboy skrev:Villket datum tog du ditt mc kort ludde? för jag antar att det räknas efter det? Kul för dig om alla vill övnings köra men jag tror länsstyrelsen börja undra om du har 5 pers som "elever"
Unitedcolors skrev:99 på sommaren kommer inte ihåg... står inte på mitt körkort.
Men räknas från jag hade mellan men det står bara tung datumen.
Det är väll deras problem om dom vill tro något det finns ju sådana som har 250 "elever" dom tar nog både betalt och skiter att betala skatt..!
Man kanske skall starta firma och pressa er på pengar.. Gött tack för förslaget... hm nä knappast. Dessutom har jag inte hört att någon sagt något om pengar, jag kör för att jag älskar det.
Skall du köpa R6 till hösten?
Therudeboy skrev:Jag skall iallafall köra med dig ovasett du vill eller inte R6 ligger bra till men som vanligt hinner jag säga att jag ska ha 1000 hojar innan jag köpt en
bpurple skrev:Jag skulle bli väldigt lättad av att få höra att hälsotillståndet hos jönköpingsborna är gott, med tanke på omständigheterna.
bpurple skrev:Jag skulle bli väldigt lättad av att få höra att hälsotillståndet hos jönköpingsborna är gott, med tanke på omständigheterna.
MHK skrev:Vad är det som har hänt?
bpurple skrev:Det var en ganska otäck vurpa på onsdagskvällen.
Sorry för att jag är vag och så, men jag känner mig obekväm att säga ngt innan jag vet att det gått bra.
Unitedcolors skrev:Jo du hinner oftast ändra dig .. men om jag har sagt en sak gör inte jag den då oftast såg ett inlägg med viss ironi i som jag inte tycker stämmer?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|