Aion
black danger lost in the woods
Ikon skrev:då an du väl ha den o köra enduro på?
Jodå det är klart fast inte när han använder den! och tanken är att börja träna ihop med honom oxå.
Ikon skrev:då an du väl ha den o köra enduro på?
Ikon skrev:då an du väl ha den o köra enduro på?...annars är det nog o rekommendera en mindre motard...
Mr-zx7 skrev:Nu ska jag hem och tvätta min smutsiga kläder svintråkigt
ajl be bäck tåmårråw!
Zeb_Macahan skrev:Där håller jag med dig. Ska man ut i endurospåret så är väl en 450/525 något att rekommendera.
Att tillägga är att din hoj diggar inte jämngas längre stunder... inte heller husan...
//jaG
Ikon skrev:Jämngas kör man ju bara när man åker motorväg...inte så ofta alltså...
Zeb_Macahan skrev:Njae. Man ligger ju relativt konstant om man färdas på hojen med.
Jag tycker att du och jag ska anordna en provkörningsdag med varmkorv åt herr ZX7... Så kan vi sälja billiga saker dyrt med.. som riktiga bilförsäljare..
Hörrö, hur gick det med minimoton?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Njae. Man ligger ju relativt konstant om man färdas på hojen med.
Jag tycker att du och jag ska anordna en provkörningsdag med varmkorv åt herr ZX7... Så kan vi sälja billiga saker dyrt med.. som riktiga bilförsäljare..
Hörrö, hur gick det med minimoton?
//jaG
Ikon skrev:jag beställde ingen...ska inhandla en mx hoj först,sen blir det nog nåt roligt o leka med
C-J skrev:tja kolla in denna hojen fy fan vilket kap
en riktigt värsting motard
jag skulle fan göra vad som helst för att få äga en sådan
http://www2.blocket.se/view/3267000.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
Twice skrev:Inget garvande när jag lägger ut husan om nån vecka
C-J skrev:det är tur att din går fint på jämn gas då för du ligger ju o pyser på tvåan på bakslangen
fan va surt det är att bara ligga hemma vill köra hoj o jobba för en gångs skull
va kostar en minimoto? finns det ngn sida man kan gå in o kolla på?
hur fort går de om man köper den billiga varianten? med 2 hk eller vad det nu är
C-J skrev:fan jag lyckas inte ändra min profilbild det står att det blivit ngt fel men den är ej för stor va fan är det som felar :kocko :kocko
brukar det vara tjall på skiten ibland eller
Zeb_Macahan skrev:Vet inte om det går att beställa längre.... spana in med Rodentboy på forumet!
//jaG
Ikon skrev:nä...vi lovar
hann du ner till alpist idag eller?
jag hinner förmodligen inte imorgon heller...det är mycket nu
C-J skrev:allvarligt jag ska fan höra med några kontakter som brukar köra november kåsan om de vill köpa din husa ska du ha 60000 för den eller om du säljer den till någon kompis förstås!
tänk den fan som köper den han kommer ju hamna på psyket och stå såhär när han inser att den är befriad från både el start o kick
serious nu har du bytt mob nummer?
hör av er när ni ska ut o åka så jag kan komma o dregla lite och längta lite
Twice skrev:hann inte ner dit... får ta det imorgon, och du ska med!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|