spenk skrev:Håller med Goffe!!!! Det är inget jävla SM i inlägg!!!!!
spenk skrev:TOM min discocbr är billigare!!!!!
Zeb_Macahan skrev:Försäkrar motarden hos If (billigast för mig), betalar ca 5800/år avställningsbart. Avställd kostar den mig 41/månad
660n är billigare än många andra motarder. Bilsport&MC har en offroadförsäkring, men dock så är den helårsbaserad (ej avställningsbar)
//jaG
wAh, jAg ÄR vÄRSta gRymm, sNabBaste mOpPen i StaN bAh lixSom, dRaR aLLa bILaR på BakKan bAhZeb_Macahan skrev:PS2. NSR_Martin: Det kostar nästan inget att försäkra mopeder du vet...DS2
//jaG
Mr-zx7 skrev:kanske skasäga att jag kollar på en VOR 503 med orginaleffekt. jag vill ju ha en sådan, men tänker inte betala mer än max 5-6000/år
bilsport&mc har jag inte fått tag i men dom verkar ju ha lite bättre priser, dock var ju självrisken svindyr
MoPPefuCCkot_med_NSR125 skrev:Har ni tänkt på att zeb egentligen säger här att han tycker det är helt okej att åka motorcykel med mopeder??
Zeb_Macahan skrev:Ska du ha en sån nu? Har du bestämt dig?
Bilsport&MC brukar ha samma priser som If, men med helårsförsäkring som aber.
//jaG
Jag har bilsport&mc och betalar 5400/år för 640, Offråd-försäkring men SMC rabatt... det suraste är att självrisken för stöld är så satans hög 10.000:- 5.000:- för vagn...Mr-zx7 skrev:bilsport&mc har jag inte fått tag i men dom verkar ju ha lite bättre priser, dock var ju självrisken svindyr
Zeb_Macahan skrev:Meningsuppbyggnadsfel. Gör om gör rätt. Man kan inte åka MC med moped. Man kan däremot åka MC tillsammans med moped.
//jaG
NSR_Martin skrev:Nä nu måste jag en snäll pöjke, Hösten, förkyldning, feber och MC-abstinens är uppenbarligen ingen bra kombination
Skulle bara se hur gnälliga ni va....Mr-zx7 skrev:Meningsuppbyggnadsfel. helt oförstålig mening Gör om gör rätt
Det är som att åka sporthoj med någon som har en 125:a...NSR_Martin skrev:Hmm, jag tycker inte man kan åka MC tillsammans med moped, dom går helt enkelt för sakta för sånt, därimot kan man åka och vänta på en moped. Gör om gör rätt
Mr-zx7 skrev:Meningsuppbyggnadsfel. helt oförstålig mening Gör om gör rätt
NSR_Martin skrev:Skulle bara se hur gnälliga ni va....
Allt är höstens fel.... Vad ska den va bra för?
Saken är den att det är inte specielt kul att köra i 10 graders varme när man är förkyld. Lätt o bli förkyld med.Zeb_Macahan skrev:jävla massa deppsnack om hösten. Så länge det inte ligger snö på marken kan man åka hoj och med andra ord så finns en mening med livet. När snön kommer är det bara att hoppas på jättekallt så isen lägger sig och motarderna kommer ut på isen
//jaG
PrecisThe_Wanderer skrev:Det är som att åka sporthoj med någon som har en 125:a...
Grattis till dom billigaste isdäck som går att köpa nästanZeb_Macahan skrev:Nu har jag hittat isdäck till motardfälgarna. Fint va?
Pratade med en kille på lelles och han berättade att dom passar fint och är bra grepp i. Cheng Shin hette dom
Såna får det bli, har inte råd med endurofälgar iår...
//jaG
Twice skrev:Grattis till dom billigaste isdäck som går att köpa nästan
Tror dom fanns i 21 & 18 med.. Hadde han det?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|