Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Zeb_Macahan skrev:
Hur bra? Jag har ju bara haft min i 4 månader och kört ca 250 mil, men det jag har upplevt än så länge är att den är jättebra och genomtänkt. Verkar vara stabilt byggd utan att vara slö.

Hur rolig? Jag har kört husaberg 650 och kan väl säga att jag har roligare på 660n. Dels pga toppfarten och utväxlingen, dels för att jag sitter bättre.

Ska du köpa?

//jaG
kanske. toppfarten var det ju inga problem med på min husa den gjorde nästan 200. limpan i örebro fick upp sin i 202.
det kanske blir en 525a

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
nån som ska med o köra lite offroad idag?tänkte dra ut mot dumme¨mosse

Det är ju faktiskt så milt att man skulle kunna ta ut discot o dra en sväng......
Helårsförsäkring:rock ....fats det är ju klart att offroad.... nä inte min grej... :gnissla men ha så kul!!!:hoppa

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Det är ju faktiskt så milt att man skulle kunna ta ut discot o dra en sväng......
Helårsförsäkring:rock ....fats det är ju klart att offroad.... nä inte min grej... :gnissla men ha så kul!!!:hoppa

men det e ju fan ingen som vill hänga med...K*k ydde ligger ju o sover...spenk du får ta o köpa dig en motard :tummenupp

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
hade varit kul som fan tror jag!!!!

Har du löst biljetter till Pain????

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
aaa fuck det är ju den 11:e...krockar olämpligt nog med svenska rallyt...jaja det får väl bli en nykter konsert eller en bakfull resa till värmland :va

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
men det e ju fan ingen som vill hänga med...K*k ydde ligger ju o sover...spenk du får ta o köpa dig en motard :tummenupp
Var kör ni på för typ av vägar? Endurospår eller mer åt grusvägar o lite större vägar...?

Är det de sisstnämnda hänger jag gärna med nån dag, är det endurospår ska jag nog öva lite innan jag hänger med, ni lär få stå o vänta på mig gaaanska länge annars :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
Var kör ni på för typ av vägar? Endurospår eller mer åt grusvägar o lite större vägar...?

Är det de sisstnämnda hänger jag gärna med nån dag, är det endurospår ska jag nog öva lite innan jag hänger med, ni lär få stå o vänta på mig gaaanska länge annars :D

skogsvägar är det...inget endurospår...kan va lite småstigar men det e inget farligt...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
om man är välkommen och bo och festa hos någon så skicka ett pm så fort som möjligt :)

Du kan slagga hos mig, men det är ju en liten bit utanför stan, så festandet är nog bättre att ta nånstans närmare konserten.

Det är väl nästan så att Mattias skulle uppskatta Pain eller?

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Du kan slagga hos mig, men det är ju en liten bit utanför stan, så festandet är nog bättre att ta nånstans närmare konserten.

Det är väl nästan så att Mattias skulle uppskatta Pain eller?
ja fan det är nästan ialf. du då slaggar jag hos dig. fixar du någon form av förfest då? kan någon kolla vad bilhetterna kostar så sätter jag in pengar åt dig eller spenk tex. fan vad gööt med lite rock igen :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM