Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Mr-zx7 skrev:Isdubba kawan och vrålköra på någon sjö
Jag vill!! Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!
//jaG
Mr-zx7 skrev:Isdubba kawan och vrålköra på någon sjö
Zeb_Macahan skrev:Jag vill!! Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!Jag vill!!
//jaG
Maverick skrev:om ni bygger ihop min hoj.. så kan ni använda den... ska bara fixxa fram alla delar då.. men ni få köpa däcken själva..
Maverick skrev:varför ska du ha en trix bmx på vintern?? e inte en sån roligare o cykla me på sommaren.. precis som me den blåa wheeliemaskinen..
Carro har oxå köpt en busbil idag.. kanske inte så busig.. men den e bakhjuldriven iaf.. tur för henne att jag inte kan köra på hela vintern...
Maverick skrev:om ni bygger ihop min hoj.. så kan ni använda den... ska bara fixxa fram alla delar då.. men ni få köpa däcken själva..
Ikon skrev:hehe jo det e väl lite roligare o cykla på sommaren...men det går ju o trixa lite inne i garaget
det blir eventuellt oxå en enduro...pappa e sugen på o köpa en så den kan man ju låna...vet inte om det blir till vintern iof.
hörde att carro köpt bil...det var den du visade mig va?
min bil kommer väl inte att vara liiiiika fin men den kommer o va rolig...det e inte mycket som går upp mot vinterkörning uppe i skogen hos ydde med jkpg snowracers
spenk skrev:hmmmm.... såg nog EUS med någon brud.....
ni såg så söta ut så...... Eus goes serijävlaiös???
KtmDanne skrev:Chefens dotter, va???
Carro skrev:Jajje då har man skaffat sig en bil
BMW 320 blev det
eus skrev:Årsmodell?
BMW är
Det var väl mellanmjölkfiltratorn hon föll föreus skrev:Jajaa.. får väl erkänna då!
Jag är
Jaa Danne.. det är hon
eus skrev:Jajaa.. får väl erkänna då!
Jag är
Jaa Danne.. det är hon
hahahaha...Mr-zx7 skrev:andra går rätt på den ömma punkten och sätter på lembits fru
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|