Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
om ni bygger ihop min hoj.. så kan ni använda den... :D ska bara fixxa fram alla delar då.. :) men ni få köpa däcken själva.. :)

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
varför ska du ha en trix bmx på vintern?? :confused: e inte en sån roligare o cykla me på sommaren.. precis som me den blåa wheeliemaskinen.. :D

Carro har oxå köpt en busbil idag.. kanske inte så busig.. men den e bakhjuldriven iaf.. :D tur för henne att jag inte kan köra på hela vintern... :crash :D :D

hehe jo det e väl lite roligare o cykla på sommaren...men det går ju o trixa lite inne i garaget :cool:

det blir eventuellt oxå en enduro...pappa e sugen på o köpa en så den kan man ju låna...vet inte om det blir till vintern iof.

hörde att carro köpt bil...det var den du visade mig va?
min bil kommer väl inte att vara liiiiika fin men den kommer o va rolig...det e inte mycket som går upp mot vinterkörning uppe i skogen hos ydde med jkpg snowracers :rock

Unitedcolors

Upptäcksåkare.
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Buell XB12Ss -06 & Husaberg Fe650s - Black edition -02
Maverick skrev:
om ni bygger ihop min hoj.. så kan ni använda den... :D ska bara fixxa fram alla delar då.. :) men ni få köpa däcken själva.. :)

Inte för att verkar dum men hm jag skulle nog inte vilja sätta mig på ett sådan vrål åk som du har och gasa ut på någon sjö med isdubbar.. kanske blir lite för bra grepp och en trippel bakåt volt?

Nä tacka vet jag en slö husaberg i det läget.. hehe.. å andra sidan finns det något som inte heter full gas men hur kul är det?!

Med en 13 kuddar på rumpan kan jag tänka mig att testa en Retta med dubbdäck.. :cool:

Föresten så är det nära hemgång för din del nu va?!
Snart är det öl fest med andra ord :D Krya på dig grabben.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
hehe jo det e väl lite roligare o cykla på sommaren...men det går ju o trixa lite inne i garaget :cool:

det blir eventuellt oxå en enduro...pappa e sugen på o köpa en så den kan man ju låna...vet inte om det blir till vintern iof.

hörde att carro köpt bil...det var den du visade mig va?
min bil kommer väl inte att vara liiiiika fin men den kommer o va rolig...det e inte mycket som går upp mot vinterkörning uppe i skogen hos ydde med jkpg snowracers :rock

japp.. hon köpte den bilen.. liten trevlig bil tror jag..har ju inte själv sett den.. men de verkar som en bra bil.. o man åker gött som fan i dom.. o hon fick ju den ganska billigt oxå.. så jag tror hon gjort en bra affär.. :D

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
hmmmm.... såg nog EUS med någon brud.....:kär

ni såg så söta ut så...... Eus goes serijävlaiös???

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
eus skrev:
Årsmodell?
BMW är :tummenupp

:7peta chefens dotter!!!! ja jag säger då det, vissa får arbeta sig upp i stegen här i världen andra går rätt på den ömma punkten och sätter på lembits fru....... finns ju bara en sak att säga :rock on

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad