Tjet skrev:Ujuj, har läst igenom tråden nu. Tog ett tag...(näe
)
Över 10.000 svar, hur bär ni er åt?![]()
Vi (ni?) använder tråden som fylletråd på vintrarna, så blir det jääättebra...Tjet skrev:Ujuj, har läst igenom tråden nu. Tog ett tag...(näe
)
Över 10.000 svar, hur bär ni er åt?![]()
spenk skrev:
Twice skrev:Sitter i den ställningen nu och hoppas det går över tills imorgon![]()
Du ska se att lille honda blir bra såsnart han vänjer sig. Jag skulle oxå skrika om jag blev körd av twiceTwice skrev:Sitter i den ställningen nu och hoppas det går över tills imorgon![]()
Nå, hade dom nått o säga om det hela?Twice skrev:såååja... nu har man vaknat....
nu ska jag traska ner till cis och cec och kolla om dom har nån aning om vad det är....![]()
NSR_Martin skrev:Nå, hade dom nått o säga om det hela?![]()
Finns det olja i överhuvudtaget??? kan ju gå torrtTwice skrev:på ci´s så sa han att det va lite skumt
men jag skulle slänga i ny vxl låde olja och se om det försvinner
annars skulle jag komma ner med den så han kunde lyssna
Ikon och Ydde: Ha sa dessutom att man skulle UNDVIKA att ha samma olja i vxl lådan, man skulle ha den castrol som heter mtx
för att lådan fungerar liknande en 2takt för att det är separat smörjning
Aion skrev:Finns det olja i överhuvudtaget??? kan ju gå torrt
Twice skrev:jodå oljan va fortfarande gyllenbrun![]()
Hehe många tänkbart schysst yrken!Aion skrev:Ja ok, såg att du hade skrivit det innan (förlåt)![]()
Hoppas det löser sig, Honda har ju trots allt rykte om sig att ha bra kvallite på sina produkter.
Tur att du inte jobbar som testförare för något märke, deras crossar skulle efter dina utvärderingar om material/hållbarhet väga ca:300kg och vara gjorda av solid pansarstål.![]()
En karriär innom försvaret som infiltratör hos motståndarnas mekverkstad kanske![]()
Känner att jag är lite på "tracknings" humör![]()
Twice skrev:Hehe många tänkbart schysst yrken!
kanske ska söka som tesförare till honda, meriter: rasat allt jag ägt![]()
Imon? Jag hade gärna velat, men skola och sen jobbar jag fram till 6, så det skiter sig. Lördag, slutar kl 2, kan ut o köra en sväng runt tre?Twice skrev:Ingen som ska med ut på en riktig skogsrunda???
NSR_Martin skrev:Imon? Jag hade gärna velat, men skola och sen jobbar jag fram till 6, så det skiter sig. Lördag, slutar kl 2, kan ut o köra en sväng runt tre?
Kan somsagt inte, slutar skolan 11 och börjar jobbet 12, därimellan ska jag käka och ta mig från skolan till jobbet, så det går inte. TyvärrTwice skrev:imorgon blir det!
hör av dej runt 12 om du ska med
NSR_Martin skrev:Kan somsagt inte, slutar skolan 11 och börjar jobbet 12, därimellan ska jag käka och ta mig från skolan till jobbet, så det går inte. Tyvärr
Göra rent skitiga oljiga fälgar utan avfettning är tokjobbigt, vilken mjöksyra man får av allt putsandeBättre blev det iaf, nu ser det skapligt rent ut...
Vi har varit o shoppat lite med, framför mig ligger ett stycke hårddisk, 160 gb, killen på rosenbergs trodde inte jag kunde ha mer o det va bra pris så det får väll räcka. Sen har slog vi till på en DVD brännare med, så nu kan man bränna ner lite bra filmer...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |