Zeb_Macahan skrev:Min 660 har jag gladeligen kört ifrån både sporthojar och annat
196 har jag kommit upp i som mest...
//jaG
196 har jag kommit upp i som mest...
Maverick skrev:sälj då din motard o köp dig en billagare motard.. o sen köper du dig en banhoj för ca 30k.. enkelt eller hur..
håller med goffe 196 är väl ingetGoffe skrev:ja menar de, du är ju verkligen jättesnabb..
wowww...
Twice skrev:håller med goffe 196 är väl inget
min gamla rallysaab från -90
2,2 liters motor och 16 ventiler toppar ju 210 i neförsbacke!!
Det är snbbt det!!!
Zeb_Macahan skrev:Allt är relativt. Husorna toppar knappa 145 originaldrevade. Königsegg toppar 388.
//jaG
...Men nu gällde det väll ändå landsvägskörning med motard?Twice skrev:behövs inte mer än 140 på en äkta motardbana
NSR_Martin skrev:Va det körning imon?....
Stadskörning, grusbus och/eller stuntande så är jag på, inte landsväg, NSRen är inte inkörd och huskyn är värdelös på det....
Vilket tid isf?
Uhum! Dom vet ännu inte topp farten....Det var dåligt väder när dom skulle toppaZeb_Macahan skrev:Allt är relativt. Husorna toppar knappa 145 originaldrevade. Königsegg toppar 388.
//jaG
Även honda är väl ifrån kina?Ikon skrev:Jag o jacob körde in våra nya monster idag...ingen som hörde lite gått fyrtaktsljud från rådhusparken? ...Dock måste jag fixa ny tändning till imorgon...kinaskit
Jag vill oxå ha en liten minicross att leka med! Köper en så fort jag får mina 21,000:- som min arbetsgivare snott från mig med att han inte betalade ut min semesterIkon skrev:Jag o jacob körde in våra nya monster idag...ingen som hörde lite gått fyrtaktsljud från rådhusparken? ...Dock måste jag fixa ny tändning till imorgon...kinaskit
Emmi skrev:Hörde att Peter hade hört 4tcross när han tankade på ST1...kan det ha vart ni?
ja eller japanYdde skrev:Även honda är väl ifrån kina?
Ikon skrev:ja eller japan
Ingen som har en tändplatta från en mt50 liggandes hemma?måste mecka nu så vi kan köra
Nu är klockan 12.47 och det är endast 23 timmar kvar tll festIkon skrev:ja eller japan
Ingen som har en tändplatta från en mt50 liggandes hemma?måste mecka nu så vi kan köra
Zeb_Macahan skrev:Nu satt första hishchairen iallafall.
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Sviestad rockar
//jaG
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|