Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
sjysst igår:

* tack GReven, suoperfin hoj du har! :Bugar
* kul att blsde, bad o gixx var mde på torsvik!
* ceasar... killen som körde motard som mej.. öhhhh jag menar gud. :rolleyes: du körde fint iaf.
* glöm allt ljug/fakta om att de ska wheelas med en 125:a..NOT
* o litet tack till zeb för dem roliga övningarna igår..
* twioce, din hoj är sämst! ;) dem säger att jag var högt uppe igår, men de var som de såg ut, okontrolerat.. trodde aldrig jag skulle säga det, men 660 är en fin hoj! 450:n var inte min grej..

lägg gärna upp bilder, o kul att gixx filmar!

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Det här kräver en inramning!!!
Goffe skrev:
trodde aldrig jag skulle säga det, men 660 är en fin hoj! 450:n var inte min grej..
Goffe å Emelie tack för festen och hälpen igår, Skit sjysst! :tummenupp

NSR_martin fan de va inte lätt å dra ifrån dig på motardbanan! keep it up!
Måste säga att det va RIKTIGT skoj å köra på nånting som liknade en riktig motardbana med 660n den :yoparty Phett! sen om det var den optimala inkörningen för en ny hoj är väl en helt annan femma :rolleyes: ...
Ceasar grymt impad av din körning :tummenupp det här måste vi göra om! synd att vi inte fick nytta av våra fina nya krachpuckar.

kul oxå med lite nytt folk, vi ska lära er allt vi kan (går rätt fort skulle jag tro)

Ikon det där lät inte alls kul med axeln etc. krya på dig!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
The_Wanderer skrev:
NSR_martin fan de va inte lätt å dra ifrån dig på motardbanan! keep it up!
Måste säga att det va RIKTIGT skoj å köra på nånting som liknade en riktig motardbana med 660n den :yoparty Phett!
Hehe, tackar, jag försökte iaf, men det va inte alls lätt o hänga på dig, måste träna på det där med o ligga på effektpucklen ut ur kurvorna, mitt bottendrag är ju lite....dött :D
Men det va riiiiiiktigt roligt!!! :yoparty

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Bilder

Emmi skrev:
Det var ju nån som tog bilder på festen, vi vill se!

Det va ¤fireblade¤ som tog bilderna emmi......tror nog han skickar dom till mig ikväll.....
Inga förslag på nån låt än så då tar jag mig friheten och letar upp en själv men jag kan lova er att det ska bli nån fet metallåt iallafall. :yoparty

Meddelar resultatet om nån timma

GiXXeN

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Bilden

BAD skrev:
Hehe altså Gixxen det där måste ju bara vara du på riktigt är du säker på att du inte snodde hojen när du övningskörde på skola och drog förbi en fartkamera ;)

Japp det skulle pryda det nya garaget väldigt fint med en motard med :)

He he ja måste faktiskt erkänna att det är ganska likt mig det där (fast det är det inte) Vi hörs ikväll BAD.

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Filmen

Jahopp då e musik på lagd, klippen e gjorde, resultatet hyffsat. Blir i svartvit med överbländning och Helloween "ride the sky" står för tonerna :yoparty
Nån av er som har msn får väl adda mig så skickar jag den via den kanalen så får ni sprida den fritt sedan. Sparar matrialet själv för att ha det till en dvd som jag funderar på att göra. Sitter just nu och knåpar lite på en motionmeny.
Ni kan väl hojta till på mig lite extra när ni skall åka såg får med mig camen även ifortsättningen. När ni ser filmen sedan lägg märke till den blå/vit stripade saaben som diskuterar nått annat än väder men nån på en motard vid shells pumpstationer :lol

Ha det

GiXXeN

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
:huvet Jag är inte alls avundsjuk på er. det är tråkigt med mc :näsblod ska sluta med sådant nu och enbart hålla på med hästar ocg rostiga jeepar :näsblod :huvet :huvet :confused:

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Aion skrev:
:huvet Jag är inte alls avundsjuk på er. det är tråkigt med mc :näsblod ska sluta med sådant nu och enbart hålla på med hästar ocg rostiga jeepar :näsblod :huvet :huvet :confused:
Nästa gång vi drar upp till torsvik, kan du väl låna ut 640n till Goffe som kör den upp så kan du "övningsköra" lite med oss så att du inte tappar formen...

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
The_Wanderer skrev:
Nästa gång vi drar upp till torsvik, kan du väl låna ut 640n till Goffe som kör den upp så kan du "övningsköra" lite med oss så att du inte tappar formen...
humm... annars vet jag nog en som e lite sugen på o köra.. :rolleyes: :D

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
The_Wanderer skrev:

Man skulle kunna göra så.... Försökte komma upp en sväng igår, men jag var hemma hos mor och far och det drog ut på tiden, man kan ju inte bestämma helt själv när man skall åka hem längre :huvet

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Aion skrev:
Man skulle kunna göra så.... Försökte komma upp en sväng igår, men jag var hemma hos mor och far och det drog ut på tiden, man kan ju inte bestämma helt själv när man skall åka hem längre :huvet

Säg till nästa gång det är stunt på G, och om det är någon som skall haka på som kör bil.... så man kan njuta lite av stunten.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vilket härligt väder vättern visar för oss jönköpingsbor idag :3freak. Blåser ju minusgrader för fan.

Tack för en grym fest i helgen (tack emelie för att jag inte skulle "antasta" dom små tjejerna :rolleyes: ) och en finfin söndag.

Vilka ska med till sviestad på onsdag? 1 motardplats över på stora bensinslukande flaket! :fakta

//jaG

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag sitter i skolan och har inte haft nåt att göra sen 1130. :4skrika Fan att man samåker och de andra inte är klara förrän vid 15. :huvet

Sen ska jag jävlarimej ut och köra hoj!

Last edited:

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Emmi skrev:
Jag sitter i skolan och har inte haft nåt att göra sen 1130. :4skrika Fan att man samåker och de andra inte är klara förrän vid 15. :huvet

Sen ska jag jävlarimej ut och köra hoj!
Det är därför du ska städa mitt Meddo imorron :fakta

:tungan

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Aion skrev:
Nämen en hängaraund :tummenupp
Ojjemän, borde heta "hangafter" när det gäller hojsammanhang :D

Mitt bakhjulslager trashade helt totalt 50 meter innan jag va hemma, bakhjulet bara vobblade o höll på, sen när jag tog bort bakdäcket bara trillade kulorna ut ur kullagrerna :hihi Tyvärr kan jag inte knacka loss låsringen, det sitter helt stumt, har testat o varma med, men det hjälper inte... Vad ska jag göra?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM