Zeb_Macahan skrev:Kanske det.... Det märker vi framåt eftermiddagen, ölen måste ur systemet först..
//jaG
inte bara öl igår. en hel del sprit med!
hur många kugg har du på bakdrevet?
Zeb_Macahan skrev:Kanske det.... Det märker vi framåt eftermiddagen, ölen måste ur systemet först..
//jaG
gixxen750 skrev:JAhopp nu har man blivit med motard istället då.
Det är med en tår i ögat o glädje i plånboken som gixxen har lämnats över i andras händer
K-Man skrev:vem??? hörde att det blev tragisk utgång på det hela
Wighsnews, Jönköping: Allvarlig mc olycka
Det har inträffat en mc olycka på vägen in mot Axamo Flygplats utanför Jönköping. En person har påträffats medvetslös intill motorcykeln och räddningsstyrkor finns nu på platsen.
Sep 13, 2005, 06:37
Det får va nog nu. RIP broder
mange_jkpg skrev:en 41-årig man från jönköping, på en stulen suzuki 600..
http://webnews.textalk.com/se/article.phtml?id=165421
Jag är preliminärt på.... kommer hem i helgen, kan dock inte säga säkert att jag kan haka på...The_Wanderer skrev:Det ska ju bli hyffsat väder till helgen, vi kanske ska ta en tur medans det fortfarande är "varmt", kanske till "Motardträning i Eksjö 17/9 lör"
Vad säger ni?
The_Wanderer skrev:Det ska ju bli hyffsat väder till helgen, vi kanske ska ta en tur medans det fortfarande är "varmt", kanske till "Motardträning i Eksjö 17/9 lör"
Vad säger ni?
Vilken uppslutning de verkar varaÅttiettan skrev:Det får man nog åka o titta lite på, samt åka en sväng medans vädret är bra
The_Wanderer skrev:Vilken uppslutning de verkar vara
Ska tjöta lite på Grovazazazaz
Men vi kanske kunde möta upp nånstans på vägen ut med E4an, om man åker över Malmbäck så finns ju chansen att det svänger lite iallafall..
Du får köra på en hyfsad bana för 150kr, har aldrig själv kört där men enl. utsago ska den va bra. tänkte de kan va skojMHK skrev:Jag är i valet o kvalet lite...
Vad händer på denna mortadträningen då?
Emmi skrev:Jag ska nog ut en vända me Nodbrant, Ydde & Claesson ev...
Ikon skrev:va fan kom du inte igår för då?yddes syrra hade ju fest riktigt fulla o jävliga blev vi!...
Ingen fest idag????
hahahahah.. låter som ikon hade en riktig raketfylla igår..Emmi skrev:Haha, de va ju fan du som bangade/gick hem från Yddes syrras fest/däckade. Du var ju definitivt fullast iaf, slängde dej mot hörnhyllan på knä, krockade, välte ner TVn och skrek för full hals: Jag har den, jag har den!
Synd att ni inte hängde me ut på krogen, jag hade kul men de hade vart roligare om ni hade vart med!
Hade gärna festat idag men jag tänkte hoppa lite fallskärm istället...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|