Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:Hej ja hyrde garage plats på torpa för 300:- i mån tror ja det va . plats för mek o tvätt .
kan det vara av intresse???? pm a mej så ska du få hanns nummer av mej
Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:Hej ja hyrde garage plats på torpa för 300:- i mån tror ja det va . plats för mek o tvätt .
kan det vara av intresse???? pm a mej så ska du få hanns nummer av mej
FÅr du inte tag i nån privat så kan du ju alltid hyra av trafikskola. Brukar kosta som en dubbellektion. Vissa trafikskolor kräver dock att du tar minst en lektion där för att de ska se att du kan köra.
Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:
Nu har jag tre. Alla sukkor. Är inget märkesfreak, det har bara blivit så. 250 cross och Gixxer 750+1000. Jag behåller 750'n. Som den ser ut så får jag inte igen nå pengar för den hur bra den än går. Trimmad både i motor och chassi för säkert 25000 och det är väl kanske vad man får ut. Kostar bara 300 kr/mån i trafikförs så jag behåller den och lånar ut till polare eller stuntar med.
K5'an fanns i Dalarna, och farsan likaså, så han köpte den åt mig idag och jag åker upp och hämtar den nästa helg. Han kör ZX-9R själv men var lite imponerad ändå. Fick följande sms när han kört hem den:
Hojen å ja' hemma, hela. Via Solvarbo och flygrakan accande upp till 270 fick jag slå av för en VIPER...! SKITKUL hemresa!! Bara femmor i betyget. Far
tilläggas bör att farsan är 58 år.
I garaget är det fem cyklar i min halva (varav tre är mina) och jag tror det är tre i 'chopperhalvan' men det skadar aldrig att fråga Kim. Han är svår att få raka svar av bara. Är det mc-garage som söks? Framgår inte av inlägget.
Ärligt talat är det inte den individen på bilden jag köpt, men min är likadan, blåvit med högre kåpglas. Min har dock Yoshi slip-on på så det hörs när man kommercoolt den va riktigt snygg gixxen ja gillar avgaset på den hojen helt enkelt betyg 5 Grattis
ja sitter fast med jobb hela helgen skit surt..
Rundade vättern
Roligaste vägbiten va mellan tidaholm och habo, nån mindre väg som gich förbi hökensås crossbana. Slingrig o go!
Riktigt najs tur men som sagt, de känns å röven!
Hur gick me lekandet då?
OT: I lördags blev jag omkörd av två Crf 450 å en Ktm. Blev lite skraj när hondorna vrålade förbi på bakan. En av dom lägger ner sin motard precis brevid mig å bromsar upp på framhjulet (kom inte på va de kallas) Vi ligger då jämnsides i ca 50-60km/h och 50 cm ifrån mig. Han återgår till vanlig körstil (2 hjul i backen) tittar på mig å gör tummen upp. Coolt tänkte jag å nickar lite "coolt" tebax sen kör dom iväg typ 10 meter framför mig tittar bakåt sen drar dom iväg som faaaaaan på bakan igen. En av dom gör peace tecknet (med pekfingret å långfingret) samtidigt som han kör iväg som han vore skjuten ur en kanon. Lite damm å sen är dom borta alla tre.
Fan grymt jag vill också kunna åka bakhjul
I garaget är det fem cyklar i min halva (varav tre är mina) och jag tror det är tre i 'chopperhalvan' men det skadar aldrig att fråga Kim. Han är svår att få raka svar av bara. Är det mc-garage som söks? Framgår inte av inlägget.
Tyvärr är det ingen hoj, en liten cab, MX5:a
Då blir det nog inte så smidigt ..... men ja kan se om ja kan hitta något .
OK!!!
Gör de! Vore kanon! Får la sälja as:et annars...
ett tips är att ringa riksbyggen, min grann plats är ledig, kanske till o med 2 lediga, finns tre portar utan mellanväggar inne, vore skönt med en ceriös människa som har intresse att hålla låst o så. förra grannen kunde inte ge fan i mina verktyg, riktig tattare
Nice! Ska ringa på måndag!
Sen får du ge fan i mina verktyg
Hehe Riktigt kul!
Man ska KÖRA hoj inte ÅKA haha.
Men nu har ju budda tagit sönder foten, vad hände widell?
Jaja , nu ska jag handla nytt igen, mår rätt skapligt nu iaf.
Lite fladderifladder på styret och smack hojen oigenkänlig, jag groggy börjar leta efter ciggpaketet, fan har ju inga oj blöder visst jaja huvudet är helt.
Fick åka saftblandskåp till akuten med polisfölje , kommer fram blir instucken rör i käften av polis och de säger blås, phhhh ingen lungkapacitet pga fuckade revben efter några försök så blir det grönt och sen kom fingret i anus (inte av polis ) och så kniper vi
Summan av kardemumman, Gotland here I come !
Klostergatan är FEL ställe att varva ur hojar på! Är väl inte fri sikt från en enda korsande gata där. Minns dödsolyckan förra året!...riktigt gott när den varvade ur på klostergatan ....
jaa, va hände..
Var det du Giri som cruisade i stan idag såg en trippel vid stoppljuset kungsgatan-klostergatan det lät riktigt gott när den varvade ur på klostergatan antar att orginalsystemet är utbytt nu samt att hojen och du är ok efter marksyningen om det nu var dig jag såg.
Stor hoj=liten **** eller hur var det nu??? Dessutom har jag en sex meter lång och två ton tung bil [/självironi]...Hur många cm har dolmen vuxit nu med Gixxern
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari