Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hej ja hyrde garage plats på torpa för 300:- i mån tror ja det va . plats för mek o tvätt .
kan det vara av intresse???? pm a mej så ska du få hanns nummer av mej:tummenupp
Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:
 

Bifogat

  • GSXR1000.jpg
    GSXR1000.jpg
    120.2 KB · Visningar: 75

Jimz

Retard
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki SV 650 N -99 + KTM 450 SX -03
FÅr du inte tag i nån privat så kan du ju alltid hyra av trafikskola. Brukar kosta som en dubbellektion. Vissa trafikskolor kräver dock att du tar minst en lektion där för att de ska se att du kan köra.

Kollat upp hyran på två ställen i Jkpg, inte rolig...

Sumpade ju mitt B-kort med så håller på med båda samtidigt nu och den summan de vill ha för hyra vill inte jag ge :mad: !

Men som du skrev så är det ju en stor fördel att få värma upp med.

Har fått svar så änsålänge finns hopp!
 

Stenis

YAMAHA BROTHERS
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Jönköping
Hoj
En blå MT-01 05 med Akrapovic
Det kan bli trångt i det garaget snart. Jag köpte en hoj till idag:

Hej K-man fan vaa snygg hoj du köpt..:tummenupp hur många hojar har du nu då??? & hur många är det som hyr hos han nu??:va

har du sålt den gamla gixxen nu då eller har du den kvar?
:tungan
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nu har jag tre. Alla sukkor. Är inget märkesfreak, det har bara blivit så. 250 cross och Gixxer 750+1000. Jag behåller 750'n. Som den ser ut så får jag inte igen nå pengar för den hur bra den än går. Trimmad både i motor och chassi för säkert 25000 och det är väl kanske vad man får ut. Kostar bara 300 kr/mån i trafikförs så jag behåller den och lånar ut till polare eller stuntar med.

K5'an fanns i Dalarna, och farsan likaså, så han köpte den åt mig idag och jag åker upp och hämtar den nästa helg. Han kör ZX-9R själv men var lite imponerad ändå. Fick följande sms när han kört hem den:
Hojen å ja' hemma, hela. Via Solvarbo och flygrakan accande upp till 270 fick jag slå av för en VIPER...! SKITKUL hemresa!! Bara femmor i betyget. Far
tilläggas bör att farsan är 58 år. :tungan

I garaget är det fem cyklar i min halva (varav tre är mina) och jag tror det är tre i 'chopperhalvan' men det skadar aldrig att fråga Kim. Han är svår att få raka svar av bara. Är det mc-garage som söks? Framgår inte av inlägget.
 
Last edited:

Stenis

YAMAHA BROTHERS
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Jönköping
Hoj
En blå MT-01 05 med Akrapovic
Nu har jag tre. Alla sukkor. Är inget märkesfreak, det har bara blivit så. 250 cross och Gixxer 750+1000. Jag behåller 750'n. Som den ser ut så får jag inte igen nå pengar för den hur bra den än går. Trimmad både i motor och chassi för säkert 25000 och det är väl kanske vad man får ut. Kostar bara 300 kr/mån i trafikförs så jag behåller den och lånar ut till polare eller stuntar med.

K5'an fanns i Dalarna, och farsan likaså, så han köpte den åt mig idag och jag åker upp och hämtar den nästa helg. Han kör ZX-9R själv men var lite imponerad ändå. Fick följande sms när han kört hem den:
Hojen å ja' hemma, hela. Via Solvarbo och flygrakan accande upp till 270 fick jag slå av för en VIPER...! SKITKUL hemresa!! Bara femmor i betyget. Far
tilläggas bör att farsan är 58 år. :tungan

I garaget är det fem cyklar i min halva (varav tre är mina) och jag tror det är tre i 'chopperhalvan' men det skadar aldrig att fråga Kim. Han är svår att få raka svar av bara. Är det mc-garage som söks? Framgår inte av inlägget.


coolt den va riktigt snygg gixxen :yoparty ja gillar avgaset på den hojen:tummenupp helt enkelt betyg 5 Grattis

ja sitter fast med jobb hela helgen skit surt..:mad:
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
coolt den va riktigt snygg gixxen :yoparty ja gillar avgaset på den hojen:tummenupp helt enkelt betyg 5 Grattis
ja sitter fast med jobb hela helgen skit surt..:mad:
Ärligt talat är det inte den individen på bilden jag köpt, men min är likadan, blåvit med högre kåpglas. Min har dock Yoshi slip-on på så det hörs när man kommer :yoparty

Gissa om det kommer klia i fingrarna i en vecka nu innan jag kan hämta den...

Köper dock en leksak till på tisdag som jag får roa mig med så länge. Inget man kan köra men högljudd är den! En Steyr M9


EDIT:
Nu har jag bild på min egen cykel. Den behöver en tail-tidy. Lutar åt en Valtermoto regplåtshållare och en miniskylt
 

Bifogat

  • Gixxer MIN.JPG
    Gixxer MIN.JPG
    101.9 KB · Visningar: 83
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
tjusigt värre kman! :tummenupp :yoparty rocknroll på riktigt! :)

o fin film pojkar, btw vem av er känner peter freed?!

Over n out bitchies..
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Rundade vättern :)
Roligaste vägbiten va mellan tidaholm och habo, nån mindre väg som gich förbi hökensås crossbana. Slingrig o go!
Riktigt najs tur men som sagt, de känns å röven!

Hur gick me lekandet då?


OT: I lördags blev jag omkörd av två Crf 450 å en Ktm. Blev lite skraj när hondorna vrålade förbi på bakan. En av dom lägger ner sin motard precis brevid mig å bromsar upp på framhjulet (kom inte på va de kallas) Vi ligger då jämnsides i ca 50-60km/h och 50 cm ifrån mig. Han återgår till vanlig körstil (2 hjul i backen) tittar på mig å gör tummen upp. Coolt tänkte jag å nickar lite "coolt" tebax sen kör dom iväg typ 10 meter framför mig tittar bakåt sen drar dom iväg som faaaaaan på bakan igen. En av dom gör peace tecknet (med pekfingret å långfingret) samtidigt som han kör iväg som han vore skjuten ur en kanon. Lite damm å sen är dom borta alla tre.

Fan grymt jag vill också kunna åka bakhjul :huvet

Hehe :yoparty :D Riktigt kul! :tummenupp
Man ska KÖRA hoj inte ÅKA haha.
Men nu har ju budda tagit sönder foten, vad hände widell? :D :D
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*


I garaget är det fem cyklar i min halva (varav tre är mina) och jag tror det är tre i 'chopperhalvan' men det skadar aldrig att fråga Kim. Han är svår att få raka svar av bara. Är det mc-garage som söks? Framgår inte av inlägget.


Tyvärr är det ingen hoj, en liten cab, MX5:a
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
Gör de! Vore kanon! Får la sälja as:et annars... :slicka

ett tips är att ringa riksbyggen, min grann plats är ledig, kanske till o med 2 lediga, finns tre portar utan mellanväggar inne, vore skönt med en ceriös människa som har intresse att hålla låst o så. förra grannen kunde inte ge fan i mina verktyg, riktig tattare :confused:
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
ett tips är att ringa riksbyggen, min grann plats är ledig, kanske till o med 2 lediga, finns tre portar utan mellanväggar inne, vore skönt med en ceriös människa som har intresse att hålla låst o så. förra grannen kunde inte ge fan i mina verktyg, riktig tattare :confused:

Nice! Ska ringa på måndag!

Sen får du ge fan i mina verktyg:D
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Jaja , nu ska jag handla nytt igen, mår rätt skapligt nu iaf.

Lite fladderifladder på styret och smack hojen oigenkänlig, jag groggy börjar leta efter ciggpaketet, fan har ju inga oj blöder visst jaja huvudet är helt.

Fick åka saftblandskåp till akuten med polisfölje , kommer fram blir instucken rör i käften av polis och de säger blås, phhhh ingen lungkapacitet pga fuckade revben efter några försök så blir det grönt och sen kom fingret i anus (inte av polis:näsblod ) och så kniper vi:va

Summan av kardemumman, Gotland here I come !:yoparty

Var det du Giri som cruisade i stan idag såg en trippel vid stoppljuset kungsgatan-klostergatan det lät riktigt gott när den varvade ur på klostergatan :tummenupp antar att orginalsystemet är utbytt nu samt att hojen och du är ok efter marksyningen om det nu var dig jag såg.
 

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Jkp
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Var det du Giri som cruisade i stan idag såg en trippel vid stoppljuset kungsgatan-klostergatan det lät riktigt gott när den varvade ur på klostergatan :tummenupp antar att orginalsystemet är utbytt nu samt att hojen och du är ok efter marksyningen om det nu var dig jag såg.

Min nya svarta skönhet fick ett kort liv på 250 mil R.I.P.:gnissla

Jag har köpt mig en beg. blå speedtriple för att komma runt på Gotland, får se sen.

Håller med K-man , Klostergatan-nicht gut pronto:huvet

Blir fan jobbigt att hänga med K-man sedan, håller på att flyga av efter 200km/h!

Hur många cm har dolmen vuxit nu med Gixxern :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
...Hur många cm har dolmen vuxit nu med Gixxern :D
Stor hoj=liten **** eller hur var det nu??? :rolleyes: Dessutom har jag en sex meter lång och två ton tung bil :D [/självironi]

Du Giri, berätta vad som hände med 675an egentligen. Alla är nyfikna :corn
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top