fan vilket gott väder! Tur att man inte kan åka då shit!!! "#""@&%
håller med dig helt... sålde min hojj vid 9 i morse.
ångrar mig redan
fan vilket gott väder! Tur att man inte kan åka då shit!!! "#""@&%
Fint att han e igång! Kan du ju lämna tillbaka avdragaren
Snart blir det gasa igen! Vet du ingen som vill köpa min hojj?
klart att du kan få tillbaka den nu, har bara glömt av de.
kul efter dagens körning bara, PUNKTERING!!!!!!!!
du vet ingen som säljer billiga bakdäck???
Är väl bara byta inneslang eller sprack hela däcket?
www.mcdackonline.com
as gött väder nån som är sugen???
någon här som har positiva erfarenheter av ci:S mc i hovslätt????
funderar lite på en crf 450 hm, tänkte dom kunde ha en satans massa info o blad, tyvärr finns ingen sådan modell sa dom,, sen fanns det plötsligt en som byggdes i spanien (borde väll sagt italien?) men dom kunde inte sälja någon, fanns ju inga att sälja sa dom.. däremot kunde jag få 10 % på deras helt nya 450 cross som stod i hörnet sa dom . (det va ju fan en enduro) slutsatsen är väll att jag kunde fått en enduro till ett bra pris, bara för dom trodde det va en annan modell. har jag fått fel uppfattning av dom bara, så jag ska ge dom en chans till??? eller är dom allmänt konstiga där? (ganska nyinflyttad så vet ju inte vad som är bra o dåliga ställen ännu)
fan blev lite text, men man undrar ju
Tveksamt om dessa herrar får bättre behandling Nä Ci S inkompetens såväl social som mekniskt lyser igenom i allt dom görjag har tyvärr lite tveksamma upplevelser av just Ci:S också faktiskt.. dom verkar tyvär behandla gubbar med HD bättre än alla andra motorcyklister
jag har tyvärr lite tveksamma upplevelser av just Ci:S också faktiskt.. dom verkar tyvär behandla gubbar med HD bättre än alla andra motorcyklister
Tveksamt om dessa herrar får bättre behandling Nä Ci S inkompetens såväl social som mekniskt lyser igenom i allt dom gör
Tveksamt om dessa herrar får bättre behandling Nä Ci S inkompetens såväl social som mekniskt lyser igenom i allt dom gör
funderar lite på en crf 450 hm, tänkte dom kunde ha en satans massa info o blad, tyvärr finns ingen sådan modell sa dom,, sen fanns det plötsligt en som byggdes i spanien (borde väll sagt italien?) men dom kunde inte sälja någon, fanns ju inga att sälja sa dom.. däremot kunde jag få 10 % på deras helt nya 450 cross som stod i hörnet sa dom . (det va ju fan en enduro) slutsatsen är väll att jag kunde fått en enduro till ett bra pris, bara för dom trodde det va en annan modell. har jag fått fel uppfattning av dom bara, så jag ska ge dom en chans till??? eller är dom allmänt konstiga där? (ganska nyinflyttad så vet ju inte vad som är bra o dåliga ställen ännu)
men den heter inte CRF450HM utan CRF450M
M.V.H. Christer Abrahamsson
MC-PROFFSEN i JÖNKÖPING
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |