Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

DRJones

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
R1-01 CRF450HM(såld)
Fint att han e igång! Kan du ju lämna tillbaka avdragaren :tuttar
Snart blir det gasa igen! Vet du ingen som vill köpa min hojj?:gnissla

klart att du kan få tillbaka den nu, har bara glömt av de.
kul efter dagens körning bara, PUNKTERING!!!!!!!!
du vet ingen som säljer billiga bakdäck???

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Yzf 600r -98
någon här som har positiva erfarenheter av ci:S mc i hovslätt????

funderar lite på en crf 450 hm, tänkte dom kunde ha en satans massa info o blad, tyvärr finns ingen sådan modell sa dom,, sen fanns det plötsligt en som byggdes i spanien (borde väll sagt italien?) men dom kunde inte sälja någon, fanns ju inga att sälja sa dom.. däremot kunde jag få 10 % på deras helt nya 450 cross som stod i hörnet sa dom . (det va ju fan en enduro) slutsatsen är väll att jag kunde fått en enduro till ett bra pris, bara för dom trodde det va en annan modell. har jag fått fel uppfattning av dom bara, så jag ska ge dom en chans till??? eller är dom allmänt konstiga där? (ganska nyinflyttad så vet ju inte vad som är bra o dåliga ställen ännu)

fan blev lite text, men man undrar ju:va

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen

funderar lite på en crf 450 hm, tänkte dom kunde ha en satans massa info o blad, tyvärr finns ingen sådan modell sa dom,, sen fanns det plötsligt en som byggdes i spanien (borde väll sagt italien?) men dom kunde inte sälja någon, fanns ju inga att sälja sa dom.. däremot kunde jag få 10 % på deras helt nya 450 cross som stod i hörnet sa dom . (det va ju fan en enduro) slutsatsen är väll att jag kunde fått en enduro till ett bra pris, bara för dom trodde det va en annan modell. har jag fått fel uppfattning av dom bara, så jag ska ge dom en chans till??? eller är dom allmänt konstiga där? (ganska nyinflyttad så vet ju inte vad som är bra o dåliga ställen ännu)

jag har tyvärr lite tveksamma upplevelser av just Ci:S också faktiskt.. dom verkar tyvär behandla gubbar med HD bättre än alla andra motorcyklister

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
jag har tyvärr lite tveksamma upplevelser av just Ci:S också faktiskt.. dom verkar tyvär behandla gubbar med HD bättre än alla andra motorcyklister
Tveksamt om dessa herrar får bättre behandling Nä Ci S inkompetens såväl social som mekniskt lyser igenom i allt dom gör:finger

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Honda Goldwing

dom e fan helt jävla dumma i huvet där!

när jag va där och skulle se om dom hade en längre gaswire till min r1. då skratta han och frågade om jag hade satt på ett hd-styre på. jag sa då vänligt att nej jag har satt på crosstyre så den jag har nu räcker inte. då skratta han igen bakom disken och skrek på kollegan -öh han har ett hd-styre på en r1 hahaha.. då gick jag..

man undrar ju vad det är för folk..

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Bättre fan att åka till mascot motor i nässjö. Eller bike i trollhättan.
På lördag köper jag min R1!!!!! :yoparty

ÅLY

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
CB400
Svart till CRF450HM

Tråkigt att du känner som du gör !
Visst har du rätt i att Den Japanska CRF450:in byggs om i Italien, men den heter inte CRF450HM utan CRF450M och byggdes om i Italien av en fristående fabrik där 2004-2005 nyare importeras inte till Sverige !
Den MC du fick se på var en CRF450X ny 2006:a vilken du kunde fått till ett mycket bra pris, om du varit intresserad !
Honda bygger däremot väldigt många mc i Spanien och har där en fabrik som kallas HM Honda-Montesa !
Att du fick fel information ber vi om ursäkt för, och hälsar dig välkommen tillbaka om du har andra frågor eller problem !
Vi startade 1977 och har mycket erfarenhet av motorcyklar, men vi är inte felfria !
Kan också upplysa dig om att vi heter inte Ci:s MC längre, utan vårt namn 2år tillbaka är MC-PROFFSEN i JÖNKÖPING AB

M.V.H. Christer Abrahamsson
MC-PROFFSEN i JÖNKÖPING

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Har man jobbat som säljare i 30 år så borde man ha mer koll på hur man behandlar kunder. Vad jag vet som säljare är att en nöjd kund kommer alltid tillbaka. Och tar med sina vänner!! Inte för att det alltid är billigast. Utan att man får bäst service!.
Fast jag har ju bara jobbat som säljare i 10 år.

Det kvittar vad man har för produkter om man inte kan sälja dem.

Visst, Äldre HD åkare kanske inhandlar mer saker oftare. Men vem vill inte styla sina hojar och köpa de fetaste racingställen osv.

Jo vi sporthojsåkare. Vi har med cash.
Bara en reminder varför man startar butik.

MVH
Patrik

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Honda
skulle alldrig i hela mitt liv köpa något av MC-PROFFSEN, har försökt några gånger men antingen är servicen skitkass eller har dom inga delar på hyllan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM