Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Nån som ska ut å åka idag?? är ju :Bugar väder

Vi är ett gäng som skall ut idag, kan bli att vi sticker söderut ev.
Några har funderingar på Bikemeet i Rydaholm men det vet vi inte riktigt ännu, Finns många goa omvägar dit.. Vi får se..

Hör av er här om ni e sugna på att haka på!

//Danne

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Några har funderingar på Bikemeet i Rydaholm men det vet vi inte riktigt ännu, Finns många goa omvägar dit.. Vi får se..

//Danne

När åker ni då?? Sugen är man :)

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08

//Danne

Vart samlas ni? Tar ju en stund att åka hem och hämta hojen...

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Jag o polarn sitter å käkar kebab på evergreen nu med hojarna utanför... Så var blir samlingsplatsen?

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Vart samlas ni? Tar ju en stund att åka hem och hämta hojen...

Jag o Danne ska ut en sväng, blir nog en runda till Rydaholm, med lite omvägar!:tummenupp

Träffas på mitt jobb i skillingaryd, E4:an, norra infarten skillingaryd, sen höger i den nya rondellen, sen första på vänster etfer 200 meter, Håkans Fastighetsservice, stor rödaktig byggnad, Är det nån som är sugen så är ni välkomna!

Ring om det är nått...0738115025

Rullar väl iväg vid 17:30 tiden, ingen panik i det här fina vädret!:)

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Jag o Danne ska ut en sväng, blir nog en runda till Rydaholm, med lite omvägar!:tummenupp

Träffas på mitt jobb i skillingaryd, E4:an, norra infarten skillingaryd, sen höger i den nya rondellen, sen första på vänster etfer 200 meter, Håkans Fastighetsservice, stor rödaktig byggnad, Är det nån som är sugen så är ni välkomna!

Ring om det är nått...0738115025

Rullar väl iväg vid 17:30 tiden, ingen panik i det här fina vädret!:)

Jag kommer :)

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
jag plockar numret, är i malmbäck nu och hämtar hojen, hoppas jag hinner ner utan att stressa ihjäl...

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Riktig go runda! Beklagar att jag avvek tidigare:( Tack alla!

Tack själv.. riktigt kul att ni hakade på! :tummenupp
Hemvägen blev händelserik med en massa vilt, men i knappt styrfart gick det ju vägen :tungan

Ser fram emot nästa runda vi tar ihop!

//Danne

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Hemma välbehållen med allt utan självförtroendet i behåll :) Märktes att man inte va på hemmaplan :) Men när man tagit sig förbi touringklubben som delade väg med mig ett tag så kom jag ju ifatt igen :) Riktigt kul att träffa nya ansikten och vägar!

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Riktig trevlig runda :) Nån som har koll på hur många mil det blev?? Fruktansvärt goa vägar... Tack alla för trevlig sällskap, kul att träffa lite nya ansikten! måste bara lära mig åka lite fortare så man inte behöver vara orolig för att man sabbar flytet för han som ligger bakom....

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Riktig trevlig runda :) Nån som har koll på hur många mil det blev?? Fruktansvärt goa vägar... Tack alla för trevlig sällskap, kul att träffa lite nya ansikten! måste bara lära mig åka lite fortare så man inte behöver vara orolig för att man sabbar flytet för han som ligger bakom....

Du sabbar inget, tycker det va kanontrevlig runda med bra flyt o lagom tempo!

Tack alla, får vi snart göra om!:tummenupp

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj

Jag skall försöka rita upp turen på en liten karta senare för er som kanske inte hade full koll på var vi var! :D

/Danne

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Måste ha blivit över 30mil? Iof så körde jag ju från malmbäck tur och retur oxå för att ta mig till Vaggeryd. Det enda jag vet säkert är att från värnamo när vi tankande, ner till Rydaholm och tillbaka till Vaggeryd blev 18mil. Lite lagom! Blev dock helt chockad när jag kom hem och det va mörkt överallt, hade inte en anning om att klockan va 22.30 :D

Tegheim

Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Tyvärr så är det bara fredagen. denna gång. 5:e är i juli... men jag ska dit:tummenupp
verkar som det ska bli bra väder dessutom

Misstänkte att de skulle plocka bort lördagen då de va väldigt få anmälda. Men då åker vi nog på fredag!

Nu har jag fått klarhet i det hela. Läste fel även när du sa till mig, alltså, det är bara körning IMORGON FREDAG 4 JUNI på Sviestad. Nästa heldag är den 5 JULI. Vill inte att andra mer än jag själv ska gå på den niten.

Jag kommer imorgon iaf! Hur åker ni upp Kawajonasson?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras