Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Mot trafikförsäkringens land....
//jaG
//jaG
Mr-zx7 skrev:...... vart är den här världen påväg?
Mr-zx7 skrev:...... vart är den här världen påväg?
Brutus skrev:Så kom pappren från Susab idag...en liten höjning med c:a 1800%..inte farligt..från 3114:- hel/hel till 55648:- hel/hel....![]()
spenk skrev:Årdet ingen mer än Spenk-King of burgers som vill se de poppiga "In Flames"
nästa helg?
Borde väl tänka på biljetter nu i så fall, eller??![]()
spenk skrev:kopplade upp min Yamaha idag också!!!!FY FAN VILKET LJUD!!!!
![]()
![]()
![]()
Få man se några bilder på nya skönheten då?? vilken årsmodell blev de?? säkert en mkt trevlig hoj.. har dock aldrig själv provkört någon..myztify skrev:Har idag äntligen fått köra min hoj för första gångendet var en upplevelse
. Jag får tacka Benson för rekomendationen av hoj
. Kanske lite lite olovlig körning, men de va de värt
![]()
Maverick skrev:Få man se några bilder på nya skönheten då?? vilken årsmodell blev de?? säkert en mkt trevlig hoj.. har dock aldrig själv provkört någon..
Sen de där me olovlig körning.. det e de alltid när man kör hoj..![]()
myztify skrev:Vet att detta är fel ställa att ta upp de på men, va fan....
Har en tös på 9 år och söker en hjälm till henne, (vet oxå att det kan vara vanskligt att köpa begagnad hjälm) men ja förväntar mig att ni som läser detta är av den kalibern att ni inte skulle kränga en hjälm som varit med om skador, så vet ni nått så är ja lyhörd.
/m
Välkommen välkommen.. hoppas på en fin sommar!!myztify skrev:Hmm, jag kanske ska ta och pressentera mig för er övriga. Anledningen till att jag hamnade på just sporthoj.com kommer sig av den enkla anledningen att jag och BENSON:s sambo är syskon, alltså Sara är min lillasyster (Benson och jag har minst två gemensamma saker, lillasyster och whisky). Så allt är Bensons feljag har som sagt inte fått mitt kort på hoj än men jobbar på det, ska om allt flyter på i min tanke vara klart innan 1.a maj, lite beroende på väder så klart.
Undras det nått så släng på mig en fråga vetja
myztify skrev:Hmm, jag kanske ska ta och pressentera mig för er övriga. Anledningen till att jag hamnade på just sporthoj.com kommer sig av den enkla anledningen att jag och BENSON:s sambo är syskon, alltså Sara är min lillasyster (Benson och jag har minst två gemensamma saker, lillasyster och whisky). Så allt är Bensons feljag har som sagt inte fått mitt kort på hoj än men jobbar på det, ska om allt flyter på i min tanke vara klart innan 1.a maj, lite beroende på väder så klart.
Undras det nått så släng på mig en fråga vetja
Maverick skrev:Gjorde en sökning på hur många som e reggade på sh.com som kommer från Jönköping.. gissa hur många som kom upp??
75 st!!!!! vart e alla dom??
eus skrev:![]()
Ja vafan... De vågar nog inte skriva i denna tråden.
Fatta vilka grymma åkningar det kan bli, 75 pers som samlas å drar iväg![]()
eus skrev:![]()
Ja vafan... De vågar nog inte skriva i denna tråden.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |