Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Brutus skrev:
Så kom pappren från Susab idag...en liten höjning med c:a 1800%..inte farligt..från 3114:- hel/hel till 55648:- hel/hel....:död

jaja så går det när man kör dessa hästkraftstinna plastraketer som knappt väger ett smack :D

men då är det väl djävulskt låg självrisk..... :gnissla (retorisk fråga)

kopplade upp min Yamaha idag också!!!! :yoparty FY FAN VILKET LJUD!!!! :yoparty :yoparty :Bugar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Årdet ingen mer än Spenk-King of burgers som vill se de poppiga "In Flames"
nästa helg?

Borde väl tänka på biljetter nu i så fall, eller?? :yoparty

Ring o kolla med dom som anordnar det,tycker att det borde gå o lösa på nåt sätt...det e ju en given konsert att gå på,massa hårdrock o massa öl!

dags att gå o bächa nu,ska norrut o kolla på rally imorgon

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
OJJEMEN!!!!!!! ....och ikväll....:fyllisar och imorrn......:zpy ....börjar lära mig nu....:yoparty

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Har idag äntligen fått köra min hoj för första gången :yoparty det var en upplevelse :banana . Jag får tacka Benson för rekomendationen av hoj :Bugar . Kanske lite lite olovlig körning, men de va de värt :D

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
myztify skrev:
Har idag äntligen fått köra min hoj för första gången :yoparty det var en upplevelse :banana . Jag får tacka Benson för rekomendationen av hoj :Bugar . Kanske lite lite olovlig körning, men de va de värt :D
Få man se några bilder på nya skönheten då?? vilken årsmodell blev de?? säkert en mkt trevlig hoj.. har dock aldrig själv provkört någon..

Sen de där me olovlig körning.. det e de alltid när man kör hoj.. :D

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Maverick skrev:
Få man se några bilder på nya skönheten då?? vilken årsmodell blev de?? säkert en mkt trevlig hoj.. har dock aldrig själv provkört någon..

Sen de där me olovlig körning.. det e de alltid när man kör hoj.. :D

Tyvärr har ja inte mer än den bild som ligger på Sporthoj.com, men den är gul och påminner om en kanariefågel :lol . Det är en 00:a, ja kan inget om vad som är vad, jag är ju nyss avvänjd billist, ska ju bara njuta av farten och friheten.

Ps
jag har för övrigt lite kontakt på lagren på Torsvik (chefsnivå), såg att "ni" ville köra på inhängnat, kan inte lova nått men kan ställa frågan till dem.
Ds

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Hmm, jag kanske ska ta och pressentera mig för er övriga. Anledningen till att jag hamnade på just sporthoj.com kommer sig av den enkla anledningen att jag och BENSON:s sambo är syskon, alltså Sara är min lillasyster (Benson och jag har minst två gemensamma saker, lillasyster och whisky). Så allt är Bensons fel :tummenupp jag har som sagt inte fått mitt kort på hoj än men jobbar på det, ska om allt flyter på i min tanke vara klart innan 1.a maj, lite beroende på väder så klart.

Undras det nått så släng på mig en fråga vetja

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
God afton på sejmystify :cool: .
Intressant som tusan det där med torsvik......
Wiskhy och lillsyrran :rolleyes: ...tror du är mer wiskhy fantast än jag....
men visst... bjuds det så dricker jag :fyllisar .

verkar som om årstiderna är på "VÅR" :hihi sida just nu....
( Fan ibland är man bara för rolig :rolleyes: )

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Vilken lördag!!

Första stora choken var på Friskis&svettis: ska dit å spinna lite (måste få lite kondis inför div. MTB rundor i sommar) Träffar Carro och hennes "två kompisar" - fan va lika dom är Spenk å Sofie... Näää inte Spenk på ett gym, det finns inte! :kocko hälsar å pratar lite med Carro... Men Va FAN det ÄR SPENK å Sofie! :näsblod

Senare på dagen/kvällen börjas det inmundigas div. drycker som man skulle kunna sterilisera helt sjukhus med hos en jobbar polare. Senare på kvällen flyttas hela kalaset i 5 taxibilar :kocko till Harrys där man sedermera träffar ta mig f-n halva jönköpings sporthoj.com:are, Gytt att se alla i god form igen :tummenupp

Fan va Go man blir av grillolja :fyllisar

Idag mår man som man förtjänar :rolleyes:

myztify

Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Vet att detta är fel ställa att ta upp de på men, va fan....

Har en tös på 9 år och söker en hjälm till henne, (vet oxå att det kan vara vanskligt att köpa begagnad hjälm) men ja förväntar mig att ni som läser detta är av den kalibern att ni inte skulle kränga en hjälm som varit med om skador, så vet ni nått så är ja lyhörd.

/m

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Redigt bra barnhjälmar är inte lätt att hitta, men testa att kolla med ejfa eller Ci´s och se om dom har nått för barn i kompositmaterial. man vet aldrig.

Men att hitta begagnade saker till barn som inte har vart i backen (man vet ju hur barn är) är väl snudd på omöjligt...

Skinnställ däremot kanske är lättare...

Välkommen förresten!

//jaG

myztify skrev:
Vet att detta är fel ställa att ta upp de på men, va fan....

Har en tös på 9 år och söker en hjälm till henne, (vet oxå att det kan vara vanskligt att köpa begagnad hjälm) men ja förväntar mig att ni som läser detta är av den kalibern att ni inte skulle kränga en hjälm som varit med om skador, så vet ni nått så är ja lyhörd.

/m

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Gjorde en sökning på hur många som e reggade på sh.com som kommer från Jönköping.. gissa hur många som kom upp??

75 st!!!!! vart e alla dom??

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
myztify skrev:
Hmm, jag kanske ska ta och pressentera mig för er övriga. Anledningen till att jag hamnade på just sporthoj.com kommer sig av den enkla anledningen att jag och BENSON:s sambo är syskon, alltså Sara är min lillasyster (Benson och jag har minst två gemensamma saker, lillasyster och whisky). Så allt är Bensons fel :tummenupp jag har som sagt inte fått mitt kort på hoj än men jobbar på det, ska om allt flyter på i min tanke vara klart innan 1.a maj, lite beroende på väder så klart.

Välkommen välkommen.. hoppas på en fin sommar!! :)

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
myztify skrev:

Måste ju oxå välkomna det nya tullskottet i syberrymden och förhoppningsvis oxå på vägen :tummenupp

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Maverick skrev:
Gjorde en sökning på hur många som e reggade på sh.com som kommer från Jönköping.. gissa hur många som kom upp??

75 st!!!!! vart e alla dom??

:va

Ja vafan... De vågar nog inte skriva i denna tråden.

Fatta vilka grymma åkningar det kan bli, 75 pers som samlas å drar iväg :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke