Ninja 9R jag o Skäggis kommer att köra en hel del bana i sommar, bara o hänga påMr-zx7 skrev:Jo spridda skurar är det gott om, och det är väl det som gör det skoj oxå!
Är det ingen som är sugen på att dra iväg på lite bankörningar i sommar?
Ninja 9R jag o Skäggis kommer att köra en hel del bana i sommar, bara o hänga påMr-zx7 skrev:Jo spridda skurar är det gott om, och det är väl det som gör det skoj oxå!
Är det ingen som är sugen på att dra iväg på lite bankörningar i sommar?
Jamen det låter ju gräjtWASP skrev:Ninja 9R jag o Skäggis kommer att köra en hel del bana i sommar, bara o hänga på
Maverick skrev:Du kommer kunna hänga me på goa vägar oxå... vi kör ju inte direkt i 200 på småvägarna.. iofs.. jag kör sällan småvägar.. värre
WASP skrev:Ninja 9R jag o Skäggis kommer att köra en hel del bana i sommar, bara o hänga på
Zeb_Macahan skrev:Snackade med Ninja om att åka till Lelleträffen med och åka 2 dgr på gotlandbanan, han va sugen... Vi kommer nog bli ett ganska bra gäng som sticker dit, både från här, borås, sthlm och Umeå (!) faktiskt...
kom igen nu, ge efter på begäret och åk till gotland för 995 kronor (1 vecka **** (4 stjärnor) camping, testa bandag onsdagen, rabatterad riktig bankörning lördagen och färjebiljetter.... billigare gotlandsresa blir det näver igen..
//jaG
Mr-zx7 skrev:Jag är på, har varit påväg till lelleträffen ett antal år men det har ju inte blivit av än....... men i år så hänger jag på när bör man boka biljetter??
Brutus skrev:Jag, Ikon Von Coolman och Nina ska iallafall till Lelleträffen som det set ut nu. Jag o Ikon har siktet inställt på att vinna soptunnestörtloppet...
Man kan ju hyra militärtält för 150:- hela veckan. Det är ju inte så blodigt...
Mr-zx7 skrev:Billigt!!!!!!!! och jag förutsätter att detta är på plats på campingen
Brutus skrev:Det är korrekt uppfattat...eftersom man själv inte gjorde lumpen så har jag inte stenhård koll, men ett sånt tält rymmer väl nästan 20 pers eller nåt va??
Brutus skrev:Jag, Ikon Von Coolman och Nina ska iallafall till Lelleträffen som det set ut nu. Jag o Ikon har siktet inställt på att vinna soptunnestörtloppet...
Mr-zx7 skrev:Då kanske man kan hänga på er??
Zeb_Macahan skrev:Gör vi inte
Klart du ska åka med på 125an. Den vägen som jag la in på karta på förra sidan är en perfekt väg för att åka 125a. Det är 8 mil av kurvig orgasmväg.. sen efteråt ryker man förbi torsvik,, *va ja längtar*
Så du är mer än välkommen, jag kommer ställa på 1a maj förmodligen (eller runt där, om vädret visar sin fina sida...
//jaG
myztify skrev:Får man ingen av får man fixa den själv, visst är den läcker!
///////||||||||||||||
\\\\\\\||||||||||||||
Emmi skrev:Som sagt, JSM är nog mer för att åka småvägar & nån vända på Torsvik, Gården e nog mer för Jönköping-Gränna fort som satan o Torsvik...
BENSON skrev:En sån hjälm köpte min kompis flickvän ............
Fast jag har fått intrycket av att du är lite fjollig.......
Nä skojar bara........ den är snygg....och garanterat bekväm.
myztify skrev:Hmm...
Kan ja bara fixa de ska ja köra med högklackat för din skull
BENSON skrev:Och buspojkarna i streetxtreme håller med Gården mc...
Motorväg och torsvik...
Men har även fastnat för 195:an .
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy