Therudeboy
Guest
Trango_B skrev:Någon som vet hur cross&enduro companiet i Jönköping är?
Har dom mkt kläder/delar hemma? trevlig personal osv?
Dom har mycket delar/kläder hemma och kanon trevlig personal.
Dom har kläder hemma, om du tänker på crosskläder osv, landsvägskläder har dom inget vad jag vet.Trango_B skrev:Någon som vet hur cross&enduro companiet i Jönköping är?
Då är Cross&endurokompaniet bäst i stan, helt klart, dubbdäck har dom med....Trango_B skrev:Perfekt Det är just endurokläder jag är ute efter samt dubbdäck och lite småskit.
NSR_Martin skrev:Då är Cross&endurokompaniet bäst i stan, helt klart, dubbdäck har dom med....
Kanske dom gör? inget jag tänkt på.... Har som sagt inte handlat där på senaste tiden....Zeb_Macahan skrev:Man ska inte glömma att dom tar överpriser bara...
www.vurpan.com är ett bättre ställe att handla däck!
//jaG
NSR_Martin skrev:Kanske dom gör? inget jag tänkt på.... Har som sagt inte handlat där på senaste tiden....
Jester skrev:En annan fråga från en nybörjare på SH, hur får man in en snygg avatar som din ? Byter bild och bra upplösning. Man får ju bara in typ 38kb eller 133*133.
Är det en http:adress eller nåt ?
Som Zeb sa, gäller och ha nått program man kan animera i, det blir dock inte JPEG, utan GIF...Jester skrev:En annan fråga från en nybörjare på SH, hur får man in en snygg avatar som din ? Byter bild och bra upplösning. Man får ju bara in typ 38kb eller 133*133.
Är det en http:adress eller nåt ?
Emmi skrev:Det blev idag med... Bonnafest i Banarp...
Twice skrev:Vaddå bonnafest??
Civiliserade och ordenkliga människor!
Nu är det dags igen!
Zeb_Macahan skrev:Bonnafest rockar.... Å nu över till nyheterna ....
//jaG
Jester skrev:En annan fråga från en nybörjare på SH, hur får man in en snygg avatar som din ? ?
Goffe skrev:Tack tack som frågar, till att börja med så krävs The look, ett utseende som jag. För de andra, min naturliga talang o skicklighet.. Sen är de bara att be vandrar-peter att fota, o sen när han "jobbar" så fixar han en avatar (för min jag o datorer suger pung)
//mr ego
Twice skrev:dset ornade upp sej ikväll igen
fyfan gonatt!"
Du kan få åka bakom snabba jag annars....Zeb_Macahan skrev:Fan goffe, du är min idol, kan du inte visa hur man kör snabbt på sviestad i sommar..... så jag kan ligga i suget med min 660
//jaG
Nästa helg får vi ta en riktig bläcka!Twice skrev:HAHAH det blev visst ett par öl igår med!
Ajjemen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |